Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg tenkte eg skulle prøve dette, men har eit par spørsmål.

- Er det noko ein må gjere av forbredelsar på førehand?

- Kva med etter på?

- Kor lenge varar resultatet?

Og er det nokon smo veit om ein bra stad å gjere det i Bergen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du bør være ren nedentil på forhånd. Jeg pleier å låne toalettet på klinikken jeg bruker på forhånd for å tørke skikkelig. Er da relativt nydusjet, dvs. at jeg har dusjet samme dag. Håret bør være ca 1 cm langt ved førstgangs voksing. Du kan klippe det ned eller barbere det og vente til håret er 1 cm langt. Jeg har tidligere ikke gjort noe i ettertid, men har vært litt plaget med innvokste hår. Har fått en oljefri skrubb som skal brukes på tørr hud før dusj. Har ikke fått prøvd den enda, siden jeg var på klinikken i dag.

Etter ca 4 uker er håret langt nok til å vokses på nytt, ca 0,5 cm langt.

At det er vondt er du sikkert klar over. Før jeg prøvde det første gang fikk jeg det beskrevet som å få en gummistrikk smekket mot huden. Jeg syns det var en god beskrivelse.

Er ikke kjent i Bergen, dessverre.

Lykke til! :)

Endret av PecanPie
Skrevet

Mange takk :)

Nokon som er kjente i Bergen?

Skrevet

En annen ting å tenke på i etterkant av en brasiliansk voks er at du ikke bør trene samme dag, ikke bruke bodylotion eller liknende med parfyme, ikke bade, ikke sole deg på området (f.eks i solarium). Det kan være lurt å bruke en skrubb etter ca tre døgn for å unngå inngrodde hår (selvfølgelig ikke på de mest intime områdene).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...