Gå til innhold

Emo-klær på nett

Gjest Emera

Anbefalte innlegg

Er det noen her som handler emo-klær på nettet? Hvilke sider bruker dere i så fall? Finnes det norske nettbutikker i denne kategorien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

finnes det virkelig noe som heter emo klær?

Ja, det gjør visst det. Eller, stilen kalles det, da. Så da er det vel egentlig "alternative klær" jeg ser etter.

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Emoklær? ... trodde ikke folk gikk kledd i det mer. Den EMO"trenden" gikk jo over for 3-4 år siden ?!

Endret av sophiaM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Norske nettbutikker går mye mer på goth og punk enn emo. Kanskje du finner noe på bodymap, men jeg tviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Applecore

Seriøst? Emoklær? ... trodde ikke folk gikk kledd i det mer. Den EMO"trenden" gikk jo over for 3-4 år siden ?!

Definisjonen på emo-klær er ganske vid.

Noen kaller både goth- og punk-klær for emo.

Alternative klesbutikker favner ofte et ganske bredt spekter av alternative klær (f.eks så har Bodymap mye innenfor punk-stilen, de har hauger av band-t-skjorter, endel cyber-klær og veldig mye "emo-klær". De hadde mye innenfor goth-sjangeren også, men det har det blitt mindre og mindre av.)

Og joda, emo-kulturen lever i beste velgående :P

Endret av Applecore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definisjonen på emo-klær er ganske vid.

Noen kaller både goth- og punk-klær for emo.

Alternative klesbutikker favner ofte et ganske bredt spekter av alternative klær (f.eks så har Bodymap mye innenfor punk-stilen, de har hauger av band-t-skjorter, endel cyber-klær og veldig mye "emo-klær". De hadde mye innenfor goth-sjangeren også, men det har det blitt mindre og mindre av.)

Og joda, emo-kulturen lever i beste velgående :P

Takk for info!

Til sophiaM: Datteren min bruker ikke disse klærne fordi hun skal være trendy, men fordi hun liker dem. Hun er for eksempel den eneste i klassen sin med alternativ klesstil. Nå tar hun ikke stilen "helt ut," men liker det tøffe med disse klærne. Så hun har vel mer innslag av stilen, vil jeg si. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Kan jo hende du tenker på en annen emostil en meg, du burde sjekke ut naughtyshadows.no, der har de masse pene alternative klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.naughtyshadows.no eller .com ( likevel norsk ) er veldig bra også. Jeg bestiller derfra hele tiden, flott serviceinnstilte mennesker, rask levering, aldri tull med varene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...