Gjest Emera Skrevet 24. august 2010 #1 Del Skrevet 24. august 2010 Er det noen her som handler emo-klær på nettet? Hvilke sider bruker dere i så fall? Finnes det norske nettbutikker i denne kategorien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella82 Skrevet 24. august 2010 #2 Del Skrevet 24. august 2010 finnes det virkelig noe som heter emo klær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 24. august 2010 #3 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) finnes det virkelig noe som heter emo klær? Ja, det gjør visst det. Eller, stilen kalles det, da. Så da er det vel egentlig "alternative klær" jeg ser etter. Endret 24. august 2010 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 24. august 2010 #4 Del Skrevet 24. august 2010 Nå fant jeg forresten en, Dragens Hule. Det er datteren min som trekker i retning emo, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 24. august 2010 #5 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Seriøst? Emoklær? ... trodde ikke folk gikk kledd i det mer. Den EMO"trenden" gikk jo over for 3-4 år siden ?! Endret 24. august 2010 av sophiaM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 24. august 2010 #6 Del Skrevet 24. august 2010 Norske nettbutikker går mye mer på goth og punk enn emo. Kanskje du finner noe på bodymap, men jeg tviler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 24. august 2010 #7 Del Skrevet 24. august 2010 Norske "emo"-nettbutikker er utrolig overprisede. Ville bestilt fra utlandet hvis jeg var deg (selv inkl. toll er det mye billigere enn i Norge). F.eks http://www.hottopic.co.uk/ eller http://www.bluebanana.com/. Har gode erfaringer med begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 24. august 2010 #8 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Seriøst? Emoklær? ... trodde ikke folk gikk kledd i det mer. Den EMO"trenden" gikk jo over for 3-4 år siden ?! Definisjonen på emo-klær er ganske vid. Noen kaller både goth- og punk-klær for emo. Alternative klesbutikker favner ofte et ganske bredt spekter av alternative klær (f.eks så har Bodymap mye innenfor punk-stilen, de har hauger av band-t-skjorter, endel cyber-klær og veldig mye "emo-klær". De hadde mye innenfor goth-sjangeren også, men det har det blitt mindre og mindre av.) Og joda, emo-kulturen lever i beste velgående Endret 24. august 2010 av Applecore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 24. august 2010 #9 Del Skrevet 24. august 2010 Definisjonen på emo-klær er ganske vid. Noen kaller både goth- og punk-klær for emo. Alternative klesbutikker favner ofte et ganske bredt spekter av alternative klær (f.eks så har Bodymap mye innenfor punk-stilen, de har hauger av band-t-skjorter, endel cyber-klær og veldig mye "emo-klær". De hadde mye innenfor goth-sjangeren også, men det har det blitt mindre og mindre av.) Og joda, emo-kulturen lever i beste velgående Takk for info! Til sophiaM: Datteren min bruker ikke disse klærne fordi hun skal være trendy, men fordi hun liker dem. Hun er for eksempel den eneste i klassen sin med alternativ klesstil. Nå tar hun ikke stilen "helt ut," men liker det tøffe med disse klærne. Så hun har vel mer innslag av stilen, vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 24. august 2010 #10 Del Skrevet 24. august 2010 Kan jo hende du tenker på en annen emostil en meg, du burde sjekke ut naughtyshadows.no, der har de masse pene alternative klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #11 Del Skrevet 24. august 2010 www.naughtyshadows.no eller .com ( likevel norsk ) er veldig bra også. Jeg bestiller derfra hele tiden, flott serviceinnstilte mennesker, rask levering, aldri tull med varene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå