AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Hva er egentlig forskjellen på solpudder og "vanlig" pudder? Er det for å dekke huden sånn at det ser jevnere ut eller? Har gitt opp foundation, fordi huden blir så tørr og det vises ganske godt at jeg har det på, selv om jeg har fått hjelp til å vele farge i butikken. Men hvordan er det da med pudder?
FatallyYours Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 solpudder er ganske mørkt, og brukes for å gi "glow" og skal nok helst ikke bruke si hele ansiktet for å dekke nei...
sofie777 Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Jeg kjøpte solpudder tidligere i år og da fikk jeg beskjed om at jeg kunne bruke det som rouge om vinteren og litt mer for å få en glød i ansiktet om sommeren (eller var det motsatt ). Men ikke overdrive.
Linenor Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 (endret) Hvis huden din blir tørr når du bruker foundation, bruker du feil foundation. Husk: Alle har forskjellige hudtyper! Skal du bruke noe som helst - bruk mineral foundation. Som et alternativ kan du selvfølgelig bruke flytende foundation. Solpudder skal du ha på følgende steder: kinnbena Det kan også lønne seg om sommeren å ta litt over nesa, halsen og i øvre del av pannen - dette fordi det skal gi glød om sommeren/skygge. Om vinteren bruker jeg såvidt noe på kinnbena - jeg bruker heller da rouge. Endret 24. august 2010 av Linenor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå