Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg er i et forhold og har vært i lag med ei jenta i 2 år.

Problemet her er at etter de første 4-5 månedene så bynte jeg og se på andre jenter, ikke så spesielt på ansiktet men mer på kropp osv... Jenta jeg er i lag med har ikke noe rumpe lår, eller pupper... Litt flatt der ja. Litt fett på magen men generelt slank jenta.

Så jeg ser mye på jenter, ALT før mye! Grunn til at jeg blev i lag med denne jenta jeg er i lag med er pg hun har et nydelig ansikt og personelighet, men hun er litt snodig og ikke minst verdens mest følsome jente. Hun ringer OFTE og vil prate, sender sms hele tiden og jeg er lei sånne greier. Klart jeg svarer osv :) Syns hun er litt hengete på meg.

Om ei jenta med sexy ass og pupper har bynt og flørte med meg ville jeg tenkt tanken og bare gli med.

Men jeg er i et forhold så det er ikke akseptabelt synes jeg da.

Men jeg har tenkt flere ganger at jeg skal slå opp med henne... Før jeg vet ikke om jeg har rette følelser før henne mer... Jeg vil si jeg elsker henne, men jeg er lei sms/ringingen fra henne... Sexen er blitt kjedelig pg hun ikke gjør en skit innenfor det, kyssingen er bare en vanesak... noe jeg gjør bare før og gjøre det. Og synes heller ikke hun er noe spesielt sexuelt tiltrekkende mere.

Blir mer sexuelt tiltrekket av andre jenter.

Good blame me for this!

Kan vel nevne at vi bor i lag.

Hva skal jeg gjøre,

Noen andre som har det slikt ?

Jeg elsker jenta, sexen er kjedelig og alt annet... Vi gjør utrolig lite i lag :S

Jeg liker henne, og uten henne vil det ikke vært det samme... Kan vel si at jeg har gjort meg avhengig av en kjærest.

Føler dette kan bli kjedelig med årene.

Beklager skrive feil og dårlig forklart.

Mvh Usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm.. høres ut som en utfordring dette her. Men kanskje du skal prøve å snakke med henne? Jeg mener, det kan hende du mister henne hvis du slår opp.. og tro meg, det er ikke alle de jentene som ser perfekt ut som det går ann å leve med. Det handler jo ikke om god sex hele tiden.. men det er selvfølgelig en veldig viktig ting.. Jeg syns kanskje du skal prøve å snakke med henne..

Ikke si rett ut at hu ikke har en fin kropp, tror ikke det er så lurt, siden du sa at jenta er følsom. Men du kan jo sikkert løse det med kjedelig sex og slikt. Men om du virkelig elsker henne, så bør du prøve å løse det!

PS: du vil heller ha en snål jente enn en selvopptatt hurpe :)

Skrevet

Hvis du har vært sammen med jenta i 2 år og begynte å se på/tiltrekkes av andre jenter allerede etter 4-5 måneder så er det vel ikke spesielt rart at dere har kjedelig og dårlig sex? Jenta di merker sikkert at du ikke er så tiltrukket av henne som du kunne ha vært og det kan gi henne dårlig selvtillit i forhold til å ta initiativ. I tillegg så sier du at hun ringer ofte og er klengete. MANGE jenter er sånn. Min erfaring er at jenter som gjør sånn er usikre på hva kjæresten føler og vil gjerne vise at de bryr seg. Når jeg har vært klengete ovenfor gutter har det vært fordi jeg har fått lite oppmerksomhet og fordi jeg har vært veldig interessert i den gutten. Men det har også hendt at jeg har vært med gutter jeg har vært mindre interessert i og som jeg ikke har gidda å ringe, som kun har tatt kontakt med meg.

Syns at for dama di sin del bør du kanskje gjøre det slutt. Er dårlig gjort både ovenfor henne og deg selv å fortsette forholdet bare fordi du er redd for å være alene. Hun har det sikkert bedre uten deg og omvendt ;) Men tenk deg om, gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden..

Skrevet (endret)

Det høres kanskje ikke ut som du har de riktige følelsene for denne jenta. Hvis du lurer på om forholdet kan bli kjedelig etterhvert er du kanskje ikke klar til å slå deg til ro.

Husk at i det lange løp er det personlighet og kjemi mellom hverandre som er det viktigste for at man skal kunne ha det bra sammen.

om du velger å bli i forholdet er det en god ide å snakke sammen om hvordan man føler. Planlegg noen fine dager sammen og se hvordan det går:-)

veldig enig med Mordi: gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden!

Endret av Lea=)
Gjest pingvin
Skrevet

hmmm.. høres ut som en utfordring dette her.

Syns det høres lite utfordrende ut. TS er ferdig med denne jenta. Og bør bli mann nok til å avslutte forholdet så begge to kan gå videre og få det dem ønsker seg og fortjener.

TS : Dama di ønsker seg en mann som blir glad for mld, opphisset av hennes kyssing og kåt av hennes kropp. Syns du ikke hun skal få det?

Da bør du vise den kjærligheten du sier du har og gå til side - ut av veien- så hun kan finne en mann som har de følelsene for hun som hun drømmer om.

Du har det nemlig ikke og når du blir- så tar du fra henner noe fint.

Du får heller ikke det du drømmer om og tenner på.

Begge to vil tape på at du blir og later som.

Så det er ikke så vanskelig- det er å være ærlig å si til henne: Følelsene er ikke de samme og hun fortjener å finne en som har di.

Lykke til!Det er ikke lett men det blir best for begge to over tid.

Gjest pingvin
Skrevet

om du velger å bli i forholdet er det en god ide å snakke sammen om hvordan man føler. Planlegg noen fine dager sammen og se hvordan det går:-)

Å gjøre det er romantisk jentesnakk og å utsette noe som kommer- nemlig et brudd.

Ikke alt i verden er romantisk. Noe er reelt og TS sin dame fortjener bedre enn at han tar seg sammen og prøver å føle noe som ikke fins.

Mannen går og undertrykker en instingtiv reaksjon på damer av en annen type en kjæresten. Neppe det som TS sin dame vil føle seg elsket av...Og ingenting som vil gjøre sexen bra mellom dem to noen sinne...

Skrevet

Hvis du faktisk tiltrekkes av andre (mange andre) hele tiden og selv innser at du ikke har de riktige følelsene så er det min mening at du ikke har de riktige følelsene.

Jeg tror at mange slår opp fordi de ikke innser at et forhold er mye arbeid, men det grunnleggende må også være på plass og burde ikke ignoreres. Du fortjener å være lykkelig selv om det fra ditt innlegg virker som om du er litt overfladisk, men det fysiske er uansett veldig viktig over tid. Man må tiltrekkes av hverandre.

Hun fortjener også å være i lag med en som begjærer henne.

Men hva vet jeg, kanskje er dere sjelevenner, det bare virket som om det manglet mye i deres forhold. Livet er kort.

Gjest Usikker
Skrevet

Tusen takk for svar folkens :)

Jeg har kanskje vært litt hard på skrivingen, men alt er sånn som jeg har skrevet det.

Bare at jeg elsker jenta, kjøper blomster, planlegger kvelder til bare oss to.

Om sex og sexye kropper ikke fantes har hun vært perfekt ! Jeg er bare egosistisk og skal ha det beste :S Hun er jo en flott jenta og vakker som bare det, men jeg tenner tydelig vis mer på jenter med litt fyldigere romer, lår og pupper... Hvorfor det er slik vet jeg ikke, det bare er sånn. Dere alle har flere gode poeng.

Har vudert og ta det opp med henne, men og si at man tiltrekkes av andre jenter blir jo helt feil sagt... Men jeg synes egentlig at vi har det bra ilag og vil arbeide litt mer før jeg gir opp.

Om hun var litt villere i senga og tok sex litt mer serjøst enn hva hun gjør har det ikke gjort noe... Før hun bryr seg ikke om sex, hun trenger det ikke (sikkert jeg som er dårlig i sengen), og når vi skal ha sex så vil hun bare rett på og da går det flere dager til neste gang (Jeg har sexlyst like stor som kakemonsteret har lyst på kake) :S

Jeg kunne tenkt meg lengere forspill.. Kanskje ei kåtere/villere jente, som kanskje ville sende litt dirtye meldinger, være litt sexyere.

Hun er den søte typen av jenter og det helt motsatte av en sexy oppførsel.

Gad jeg er usikker !

Beklager igjen for rotete svar ^^,

Skrevet

Høres kanskje ut som om du har valgt denne jenta på feil premisser. Hvis du tror er ute etter en som er visuelt mer tiltrekkende for deg fremfor den du elsker tror jeg neppe du virkelig elsker henne. Da ville ikke utseendet betydd noe. Sånn som du skriver drømmer du om drømmedama. Fortsett å drømme og sett henne fri. Du kan jo alltids gå videre alene i livet mens du har fantasibrillene på.

Skrevet

Etter det siste svaret ditt synes jeg faktisk det er veldig dårlig gjort mot henne om du fortsetter å være sammen med henne uten at hun vet at hun ikke kan gi deg det du vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...