Gjest SmurfeLurfen Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 For noen uker siden var det en reklame om en slags peeling eller hudrens.Sammen med kremen så fulgte det med en egen svamp/skrubb. Men fikk ikke med meg merket, og har ikke sett reklamen siden Men var kanskje fra Maybellin eller Maxfactor. Er det noen andre som har sett den? virket som et produkt det var verdt å prøve
Gjest Pittelillemeg Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 For noen uker siden var det en reklame om en slags peeling eller hudrens.Sammen med kremen så fulgte det med en egen svamp/skrubb. Men fikk ikke med meg merket, og har ikke sett reklamen siden Men var kanskje fra Maybellin eller Maxfactor. Er det noen andre som har sett den? virket som et produkt det var verdt å prøve Har aldri sett at Maybelline eller MaxFactor har hatt den type produkter, men vet at Nivea har en skrub der det er festet ett eller annet slags beist av en børste på flaska. Kanskje det var den?
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Hei! Takk for svar, skal se på nettet om det kanskje var Nivea som hadde den
Glynis Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Var det denne med Freida Pinto? Eneste jeg har fått med meg på tv. http://www.youtube.com/watch?v=6l3LkettEr0 Når det kommer til produktet synes jeg det ser utrolig smertefullt og unødvendig ut.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Var det denne med Freida Pinto? Eneste jeg har fått med meg på tv. http://www.youtube.com/watch?v=6l3LkettEr0 Når det kommer til produktet synes jeg det ser utrolig smertefullt og unødvendig ut. Hei! Denne var det ja Kan godt hende det er vondt, men ser jo litt effektivt ut. Men man vet jo aldri med reklame Det er ikke noen som har erfaringer med den da som altså er fra L'Oreal?
DesertRose Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Det blir gjerne for hardt for huden med "skrubb" hver dag. Ville ikke brukt det på min hud selv om det hadde kommet fra et grønn liste merke og kom i et merke jeg bruker. Virker bare ikke overbevisende bra på noen måte denne ideen. En god peel 2 ganger uken, jevnlig damping og en god rens og toner tror jeg er bedre for huden i lengden. Det å skrubbe med den hver dag tviler jeg sterkt på er noe bedre på rens enn den "vanlige" måten.
Gjest BabyBlue Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 En venninne av meg har den, og sier den gjør huden silkemyk : D Men som de over sa: er litt mye å skrubbe huden hver dag. Hadde nok bare brukt den et par ganger i uka.
DesertRose Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 (endret) Det kan oppstå problemer etter langtidsbruk på produkter om de er feil for huden...Og det koster tid og penger å rette det opp.. Endret 24. august 2010 av DesertRose
Perledrøm Skrevet 24. august 2010 #9 Skrevet 24. august 2010 I utgangspunktet er det helt OK å bruke børster for å rense ekstra godt, jeg har en fra Dermalogica - men den er så myk at jeg kjenner den nesten ikke. Denne synes jeg ser litt røff ut, uten at jeg har prøvd selv. Et kjent apparat innen hudpleiebehandlinger er frimatorer, dette er roterende børster (som en el. tannbørste, bare større). Denne brukes sammen med rens. Men, ja, man skal være yderst forsiktig med å bruke "ting & tang" i ansiktet Og som de andre også nevner, man skal være forsiktig med å overstimulere huden, så maksimalt én gang i uken ville jeg ha brukt slike "hjelpemidler".
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 24. august 2010 #10 Skrevet 24. august 2010 Hei takk for svar! Har ikke tenkt å bruke den hver dag altså, bare et par ganger i uken eventuelt. Men hva er en toner egentlig? Og hva gjør dere for å få ut det mørke som er i porene? Bruker peeling, men har aldri blitt helt kvitt dem
Lykkelitenen Skrevet 24. august 2010 #11 Skrevet 24. august 2010 Børsten kan trygt brukes hver dag, den er ikke stiv og vil ikke skrubbe, bare massere huden. Den er laget av gummi og er helt myk og de nuppene som skal rense og skrubbe er for store til å egentlig gi noen særlig renseeffekt eller rense i porene som det ser ut som på reklamen. Dårlig markedsføring som vanlig Lover mer enn den gir... Jeg likte ikke rensen, men har selve paden igjen og bruker denne i dusjen om morgenen sammen emd rensegel. Siden masserer føles huden veldig behagelig ut, men ikke i nærheten av den skrubbede følelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå