Gå til innhold

Jenter og analsex...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet

Trampe -mod-

Videoannonse
Annonse
Gjest jensgutt21
Skrevet

Jeg har hatt analsex med alle mine ekser, og de har vært normale i størrelsen. Det har gått helt supert, men jeg er enig i at blir det for stort, frister det ikke noe særlig. Jeg liker å kunne ta litt av, og da er det mer enn nok med en normal for meg. Jeg digger alt som har med rumpe å gjøre (min rumpe) og jeg savner det, for kjæresten jeg har i dag, har aldri prøvd noe annet en vaginal sex... :tristbla:

Så kjipt da, du må bare spørre han om å ikke være så snill å ta deg i analen, siden det er noe du digger:)

Du har ikke prøvd samme medisin på gutta da, med finger, dildo, buts eller strap on? Mange gutter bare digger det og gir dem superorgasmer:) Dama tar meg med strap on, hver gang, det gir meg orgasmer som sender meg til de store høyder:) Spør han om han ønsker det, det er bare så sykt digg:)

Skrevet

Så kjipt da, du må bare spørre han om å ikke være så snill å ta deg i analen, siden det er noe du digger:)

Du har ikke prøvd samme medisin på gutta da, med finger, dildo, buts eller strap on? Mange gutter bare digger det og gir dem superorgasmer:) Dama tar meg med strap on, hver gang, det gir meg orgasmer som sender meg til de store høyder:) Spør han om han ønsker det, det er bare så sykt digg:)

Tviler sterkt på at han vil ha noe opp i rumpa, når han ikke tar hu i analen engang .. ;)

Jeg hadde nok ikke likt noe oppi rumpa selv.

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Tviler sterkt på at han vil ha noe opp i rumpa, når han ikke tar hu i analen engang .. ;)

Jeg hadde nok ikke likt noe oppi rumpa selv.

Det kan sef være som du sier da! Sef skal hun ikke prøve på det, uten å spørre først! Av erfaring vet jeg at dette er superdigg, hvis gutta først får smake dette! Sef må man ikke ha sperre for det da! Klart at mange gutter ikke liker det og kanskje ikke får noe ut av det, selv om de prøver! Jeg har funnet mitt super g-punkt å klarer meg ikke uten analsex for å få de sterkeste og lengste orgasmene! Får jeg det ikke av dama eller av en gutt, må jeg gi meg selv analsex:)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Her er jeg litt uengig med deg. Selv om man ikke tenner direkte på noe, så kan man vel strekke seg litt for å gi partneren nytelse? Jeg mener ikke at man skal gjøre noe om man syntes det er direkte kvalmt, men om man selv godtar noe uten å tenne spesielt mye på det, så kan man jo glede partneren?

For eksempel, selv tenner jeg hverken på rimming eller analsex i seg selv, men jeg har heller ikke noe spesielle motforestillinger, så derfor gjør jeg det for hennes del, fordi jeg ser hvor mye ekstra nytelse det gir henne og hvor tent det gjør henne.

Ah, da snakker vi om litt forskjellige oppfatninger av samme situasjon.

Jeg er helt enig med deg i at man kan strekke seg litt for å gi partneren nytelse selv om man selv er "likegyldig" til situasjonen!

Forskjellen er at gjør det for hennes del fordi du digger å se hvor godt det er for henne. (og dermed tenner du kanskje på hennes reaksjon?)

Altså gjør du det også for din egen del og da gir det deg noe!

Jeg for min del kan ikke fysisk se hvor godt partneren min synes det er med analsex, jeg kan høre det/kjenne det på ham, men det gir meg allikevel ingenting og det gjør meg ikke tent. Forstår du meg bedre da?

Har forresten tenkt litt på problemstillingen på generell basis, og kommet fram til at hvis mannen min virkelig ønsket det - og virkelig tente på det, så ville jeg absolutt ikke nektet ham det. For hvis han virkelig tente på det ville jeg blitt tent av hans reaksjoner og dermed fått noe ut av situasjonen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...