Ena_Oline Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Vet inte riktigt vart jag ska skriva detta. Så jag gör ett försök under generell debatt: Saken är den att min man fyller 30 år i Oktober. Då ska vi iväg till Prag. Problemet är vad jag ska köpa i 30 års present? Eftersom han är galen i kaffe så har jag köpt honom en espressomaskin och tänkte köpa cappuchino koppar till den också. Jag ska också betala för middagen i Prag på hans födelsedag. Men jag vill ge honom något mer. Och då har jag två alternativ: 1: En baristakurs 2: En brak middag på Wallmans dinnershow här i Oslo Vad tycker ni?? Eller har ni andra förslag? Det som får mig att vela mellan dessa två alternativ är att det kanske blir för mycket kaffetema/ tråkigt att få en barista kurs? Och sen wallmans dinnershow verkar häftigt men jag bjuder ju faktiskt honom på middag i Prag. Kan lätt bli lite för tråkigt/ för mycket av det goda? HELP!
The Kitten Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Jeg synes baristakurs var en veldig god idé.
Karmosin Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Baristakurs virker kjempeartig! Det er noen problemer med Wallmans, synes jeg. Maten er kald, fordi når den er klar er servitøren din på scenen. Kaffen er kald, for når du har bestilt den er servitøren din heist opp i et bur og synger. Alt tar laaaaang tid, fordi servitøren din er rundtomkring og danser. Jeg syntes det var som å spise en skikkelig dårlig middag omgitt av folk som ikke hadde fått jobb som korister i MGP og derfor endte på Wallmans... Men jeg har altså bare vært der en gang (og skal aldri tilbake!), det kan godt hende andre har hatt det stas der.
Ena_Oline Skrevet 24. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2010 Karmosin, tack för att jag fått ta del av din åsikt kring Wallmans. Då har jag tagit rätt beslut att ge honom en baristakurs! Nu gäller det att hitta en baristakurs. :D Han kommer få espressomaskin, cappuchino koppar, en kaffebok plus kursen då. Tack snälla du!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå