Ena_Oline Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Någon som har erfarenheter därifrån, har ni exempelvis varit på en sådan show, vad tyckte ni?
Brooke Penelope Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Jeg har vært det, og jeg syntes det var utrolig bra! fantastisk stemning, herlig mat og god stemning. Absolutt noe jeg vil gjenta!!! Så du bør ta deg en tur
Wonders Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 her finner du ut alt du vil, elsker denne siden http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=1385&Name=Wallmans+Salonger
MissStiles Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Jeg har vært der 2 ganger. Like fornøyd begge ganger. God mat, god underholdning. Kan absolutt anbefales.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Har bare vært der en gang, et slags "før-julebord" med jobben. Det var stappfullt og utrolig bråkete så vi hørte knapt showet, og vi hadde et dårlig bord på siden av scenen bak en svær stolpe så vi så ikke særlig mye. Servitørene hadde det altfor travelt (mulig de var for få på jobb?) og vi fikk maten til helt ulike tider rundt bordet. Da noen var ferdig med desserten fikk andre forretten.. Kanskje vi bare var uheldig, eller kanskje det pleier å være slik i "høysesong", jeg vet ikke. Men har hørt andre som har skrytt av en flott opplevelse så, kanskje jeg ville fått et helt annet inntrykk en annen gang
Titti72 Skrevet 28. august 2010 #8 Skrevet 28. august 2010 Har bare vært der en gang, et slags "før-julebord" med jobben. Det var stappfullt og utrolig bråkete så vi hørte knapt showet, og vi hadde et dårlig bord på siden av scenen bak en svær stolpe så vi så ikke særlig mye. Servitørene hadde det altfor travelt (mulig de var for få på jobb?) og vi fikk maten til helt ulike tider rundt bordet. Da noen var ferdig med desserten fikk andre forretten.. Kanskje vi bare var uheldig, eller kanskje det pleier å være slik i "høysesong", jeg vet ikke. Men har hørt andre som har skrytt av en flott opplevelse så, kanskje jeg ville fått et helt annet inntrykk en annen gang De servitørene er de samme som står oppe på, og rundt, scenen og synger. I "pausene" serverer de maten.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #9 Skrevet 29. august 2010 De servitørene er de samme som står oppe på, og rundt, scenen og synger. I "pausene" serverer de maten. Det vet jeg, var jo der Altfor dårlig tid hadde de uansett så, enten var det flere gjester enn vanlig (virker nesten sånn på det elendige (ekstra??)-bordet vi fikk) eller så var de færre på jobb enn nødvendig.
Ena_Oline Skrevet 30. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2010 Låter inte som om det är värt att lägga pengar på det här. Ska betala för en baristakurs imorgon! Spännande! :D
Lizzee Skrevet 31. august 2010 #11 Skrevet 31. august 2010 Har bare vært der en gang, et slags "før-julebord" med jobben. Det var stappfullt og utrolig bråkete så vi hørte knapt showet, og vi hadde et dårlig bord på siden av scenen bak en svær stolpe så vi så ikke særlig mye. Servitørene hadde det altfor travelt (mulig de var for få på jobb?) og vi fikk maten til helt ulike tider rundt bordet. Da noen var ferdig med desserten fikk andre forretten.. Kanskje vi bare var uheldig, eller kanskje det pleier å være slik i "høysesong", jeg vet ikke. Men har hørt andre som har skrytt av en flott opplevelse så, kanskje jeg ville fått et helt annet inntrykk en annen gang Nøyaktig samme opplevelse hadde jeg. I tillegg var maten lite god.... Lammegryten besto av slintrete kjøtt og ved siden av var det kald potetmos... Tapasen som var forrett var en sørgelig affære. Men desserten var god. "Våre" kelnere var kledd som klovner og forsøkte seg med diverse stunts når de serverte. Ikke moro. Heller ikke lett å klage på maten til en kelner som forsøker å være klovn og som i tillegg ikke forstår at han bare irriterer og ikke er morsom. Vi (15 stykker) gikk på gatekjøkken og spiste etterpå, fordi vi enten ikke kunne spise manten på Wallmanns (slintrer er ikke godt) eller fordi vi var like sultne som da vi kom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå