Gå til innhold

marsjstøvler som vintersko?

fink

Anbefalte innlegg

Sånne støvler er ekstremt vanntette om de får en omgang minkolje eller lignende med jevne mellomrom. Mine var heller ikke vonde å gå inn, den gang da. Men de var glatte, ja!

Ellers er da korte skjørt og strømper obligatorisk :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Feuerstein :jepp:

Støvler er bestilt :)

1200,- for et par støvler som man har "evig" er det ikke noe å si på.

Både meg og storebror har traska rundt på disse (han har hatt sine i 20 år) og mamma bare rister på hodet av oss, spesielt i den tiden jeg hadde miniskjørt og nettingstrømper til :fnise: .

Til opplysning, allerede nå ligger støvlene på posten og venter på meg :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, alle sammen :)

Har tenkt på det noen vintersesonger nå, og er så lei av å fryse på beina!

Vet at de trenger en del vedlikehold i form av smurning, men det gjør meg egentlig ingenting. I fjor kjøpte jeg gore-tex vintersko, og de tar inn vann i sømmene som bare det, så de må impregneres hele tiden.

Tenkte jeg skulle gi marsjstøvler en sjanse, siden jeg har inntrykk av at mange sverger til dem. Har også hørt at de er jævlige å gå inn, men at de bare blir bedre og bedre.

Kom gjerne med flere innspill :)

Jeg synes ikke M77 er optimale til vinterbruk, men greie nok. De er forholdsvis tynne og ikke spesielt varme, men kjøp dem romslige slik at du får brukt ekstra såle og et par (eller to) tykke ullsokker.

Er det skikkelig kaldt og jeg skal være mye ute, bruker jeg Alfa Bever Pro Grip +, de holder deg garantert varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke M77 er optimale til vinterbruk, men greie nok. De er forholdsvis tynne og ikke spesielt varme, men kjøp dem romslige slik at du får brukt ekstra såle og et par (eller to) tykke ullsokker.

Er det skikkelig kaldt og jeg skal være mye ute, bruker jeg Alfa Bever Pro Grip +, de holder deg garantert varm.

- Og prisen er deretter :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...