Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket reisebyrå foretrekker du ifm. familieferie?

Ving eller Startour?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har alltid reist med ving, hovvedsaklig fordi de har vært billigst. men syns de har grei srvice også altså.

Skrevet

Ingen forskjell på dem.

Skrevet

Reiser med begge vi men blir oftest Ving, da jeg føler de har flere hoteller med plass til 5 personer. Ellers er det vel lite og ingen forskjell på de.

Skrevet

Hipp som happ! Har reist m/Apollo og Detur også. Bestiller der vi finner det billigste og beste tilbudet på reisemålet vi skal til.

Skrevet

Jeg reiste med Star Tour sist. Veldig fornøyd. Noen år siden jeg reiste med Ving.

Skrevet

Jeg har reist én gang med Star Tour - og aldri igjen. Alt det som skjedde og hvordan de behandlet oss på var ikke til å tro. De fikk mitt ord på at jeg aldri mer kommer til å reise igjen, og det løftet skal jeg holde! Anbefaler Ving på det sterkeste i forhold!!! Apollo eller andre også for den saks skyld, men liker best Ving.

Skrevet

Reiser regelmessig med både ving og star tour, og synes de er like bra begge to.

Gjest Cupcakes
Skrevet

Vi har stort sett bare rest med startour, har reist med ving et par ganger, opplevde ikke noe god service, og fryktelig dårlig med info om avreise fra hotellet og annet praktisk når vi var kommet frem til reisemålet. Har i motsetning til ene over bare opplevd god service og hjelpsomme mennekser på startour både før avreise og på reisemålet så jeg ville anbefalt dem.

Dessuten har vi funnet billigst reiser med startour de siste gangene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...