PinaColada91 Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Jeg er student, og bor i studentbolig hvor jeg ikke kan borre eller skru i veggene, men jeg har kjempelyst på et helfigursspeil, ergo - jeg trenger et speil som står på gulvet. Enkelt nok det, men når jeg først satte meg inn i problemstillingen "hvor i all verden finner man det?", så ble jeg sittende fast. Ikea, som jeg sverger til, har tydeligvis ingenting, og å bruke mye penger på det vil jeg heller ikke gjøre - er jo tross alt student. Så hvis noen har noen tips, hadde jeg og hybelen min blitt veldig glade!
Hinata Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Ikea har jo fire slike speil som man klistrer der man vil ha det med dobbeltsidig teip. Jeg har etterlatt en skapdør med 3 slike hos samskipnaden og har ikke fått noen klage på det Er jo ikke akkurat så lett å få med seg når man skal flytte ut, men jeg regner med at beboere senere vil dra nytte av det. Jeg klistret det på skapdøra fordi da er det ihvertfall ikke i veien for noe møblement
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Skeidar har et til 599,- Link Det finnes også i sort
lille katt Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Kan du ikke bare ha et speil stående inntil veggen, da? Må det ha egen støtte? Ikea har jo massevis av rimelige, store speil, og de kan jo bare settes inntil veggen. Hvis du er redd for at det skal velte, er det jo mulig å feste en snor i en av listene i taket - der kan du kanskje klare å snike inn en liten spiker eller krok som ikke setter synlige merker. Hvis du ikke har barn eller hund, skal det jo utrolig mye til at et slikt speil velter, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå