Gå til innhold

hvor har du onanert dame/ mann

Fremhevede innlegg

Gjest jente 27
Skrevet

Jeg er en jente på 27 oppdaget nylig da jeg var ute å gikk i skogen en mann som stod å onanerte helt åpent, jeg ble litt redd men også kåt av å se det, kunne faktisk tenke meg å bli tatt på fersken selv mens jeg onanerte ute. noen som har opplevd eller gjort noe liknende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holdt på å bli ferska foran pcen på gutterommet et par ganger.. Det tente ikke meg noe serlig vertfall. Men hver sin lyst :)

Gjest Taxmannen
Skrevet

jeg ble ferska når jeg satt innpå et forlatt kontor.. xD Var ganske flaut og angra godt etterpå :fnise:

Skrevet

Jeg ble fersket utendørs en gang for to år siden. Jeg bor på et lite tettsted hvor det er mye natur rundt. Så det er ikke uvanlig å sole seg hvor en måtte ønske det.

Jeg har en plass som jeg og andre jeg kjenner har brukt til å sole seg.

Det var en typisk dag hvor de fleste var borte, så jeg solte meg naken. Som ofte før (ikke så ofte etter)

Da skjedde som vanlig at jeg koste meg litt. Når jeg var ferdig oppdaget jeg en kvinne som så på meg fra et stykke unna, bak et tre. Jeg lot som om at jeg ikke så henne, å kledde på meg å gikk. Jeg vet enda ikke hvem det var. Hun var godt voksen. Kanskje hun likte å se en ung kvinne gjøre det.

Minnet har pirret meg noen ganger.

Gjest gjest_gjest _gje
Skrevet

Alle som har svart tråden er sikkert egentlig menn

Gjest Handsome fella
Skrevet

Spørsmålet er ikke hvor jeg har onanert, men hvor jeg ikke har onanart. LOL. Har gjort det på dassen på flyet, på dassen på toget, hjemme hos en veninne, på flere hoteller, prøvde engang på en nesten så tom buss, men kulte an. LOL

Skrevet

Har vel gjort det mange forskjellige plasser .. deriblandt på jobben ! :D aldri blitt ferska jeg da, heldigvis, haha

Skrevet

Jeg satt i stua ved TVen mens moren min var på datamaskinen noen meter unna med ryggen til. Jeg fikk orgasme, å glad jeg ikke ga en lyd fra meg :P

Skrevet

Er ikke dette ulovlig? Eller, kanskje bare for menn, da...

Skrevet

Jeg satt i stua ved TVen mens moren min var på datamaskinen noen meter unna med ryggen til. Jeg fikk orgasme, å glad jeg ikke ga en lyd fra meg :P

hahaha, herlig at jenter gjør sånn!

Skrevet

Er ikke dette ulovlig? Eller, kanskje bare for menn, da...

Det man ikke vet, har man ikke vondt av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...