Gjest Blitz Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Jeg er en jente på 27. Jeg har vært samboer i ca 7mnd. Vi har ikke kranglet noe særlig, og da visst vi har det, har vi stort sett kranglet om at jeg har snakket om familie etc. Med ham altså.. Igår følte jeg at jeg fikk sannheten. Etter et par øl riktig nok, men likevel. Han sier han ikke har sett en fremtid med meg noen gang siden vi ble sammen, og at han ikke kjenner meg, vet jeg har mine problemer, men det gjør ikke noenting at jeg ikke sier det for han vil ikke vite hva det er uansett. Jeg sa igår at jeg ikke vil mer, for jeg har andre prioriteringer. Så da har jeg rett i at jeg ikke burde være med ham mer? Jeg reagerer kanskje raskt her, men jeg har ikke mer tid til at han begynner å finne ut at det er en fremtid mellom oss.
minsin Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Etter 7 mnd med en samboer som ikke bryr seg om deg så har du vel egentlig reagert tregt? Start på din nye fremtid og nyt den. Lykke til videre i livet
Eternity Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Ja, det er vel bare å komme seg videre her.
Gjest Blitz Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Takker for svar. Litt mer kontakt nå med hva jeg tenker enn jeg hadde. Det som er, at når jeg leser innlegget mitt selv, så ser jeg at jeg hadde svart akkurat det samme som er blitt svart her. Takk minsin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå