Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke prøvd så lenge, og jeg mener egentlig ikke å klage-klage, men jeg er bare så trist over at jeg ikke er gravid enda, og blir enda tristere når så utrolig mange rundt meg blir gravide (uten å prøve engang på mange av de... :tristbla: ), og i tillegg er jeg syk og blakk og alene hjemme...

Kan jeg få en klem av noen? :trist:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke prøvd så lenge, og jeg mener egentlig ikke å klage-klage, men jeg er bare så trist over at jeg ikke er gravid enda, og blir enda tristere når så utrolig mange rundt meg blir gravide (uten å prøve engang på mange av de... :tristbla: ), og i tillegg er jeg syk og blakk og alene hjemme...

Kan jeg få en klem av noen? :trist:

:hug:

Skrevet

Tusen takk! :rødme: :rødme:

Skrevet

:klem:

Vet hva du mener. På en måte føler man at man ikke kan klage, for man vet jo at mange prøvere har slitt i årevis, så kommer man å klager etter "bare" noen måneder. Samtidig blir man jo sååå skuffa når det ikke klaffer. Jeg synes Belle sa det veldig fint jeg:

Uansett om man har prøvd litt eller lenge så er det jo på en måte det man har mest lyst på i hele verden.
Skrevet

:kose:

Åsså litt :danser: :danser: :danser: for å få deg i bedre humør :biggrin:

Skrevet

Sender :klemmer: jeg med.

Det kommer til å bli deres tur. :)

Og det finnes hjelp å få dersom det skulle bli vanskelig å få til en liten spire. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...