Gå til innhold

svigermor

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

min far og samboer har vært temmelig ufine mot min mann, og det har jeg naturligvis erklært uakseptabelt.

Hvorfor måtte du si fra? Er han ikke mann nok til å si fra selv. Det er helt idiotisk at en ikke kan si fra selv, men den som er i slekt med som må si fra. Kan hende det hadde stått mer respekt av han om han hadde sagt ifra selv, og ikke gjemt seg bak deg. Nå kommer vel svar om at han selvsagt sa fra selv også...Fatter ikke hva som er med alle svigerdøtre/sønner som ikke kan snakke selv, bare fordi det ikke er deres mor/far. Hallo, de kan vel snakke med andre for det. Hjeper ikke så veldig mye med all klaging på kg liksom. her kommer bare en side frem, og DEN er veldig sjelden slik det egentlig er. Hadde det vært en tredje person som hadde sett og hørt alt, som ikke hadde noen nære relasjoner til noen av de, så hadde historiene vært helt annerledes.

Svigermødre/fedre kan være helt idioter noen ganger, og det kan svigerdøtre/sønner være også. Men det sier kanskje noe om deres peroner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...