Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det kan jeg tenke meg! :fnise:

Men nei, jeg tar ikke på vei. Jeg synes bare flere av svarene jeg fikk var ordentlig dårlig begrunnet...

Du om det. Det kan hende andre tenker annerledes enn du, og synes de har god grunn til å bruke denne funksjonen. Lite du kan gjøre med det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonyme brukere er etter min mening mindreverdige brukere , de er små , nervøse og intetsigende . Dette er selvsagt bare min mening .

Jeg legger aldri vekt på hva en anonym bruker sier .Fordi jeg regner vedkommende som feig og uinteressant.

Så er det sikkert nok av folk som ikke vil høre hva jeg sier og , men de ser iallefall at det er meg så de slipper å lese det .

Anonyme brukere er blanda inn i alle slags diskusjoner, hvis de er så redde kan de vel bare lese ?

Skrevet

Du om det. Det kan hende andre tenker annerledes enn du, og synes de har god grunn til å bruke denne funksjonen. Lite du kan gjøre med det...

Tja, jeg kan klage. Og det gjør jeg jo.

Og du da? Du synes at begrunnelser som "fordi jeg kan" og "for å provosere" er fullgode?

By the way: siste svaret du postet; tør du ikke bruke nicket ditt?

Skrevet

Tja, jeg kan klage. Og det gjør jeg jo.

Og du da? Du synes at begrunnelser som "fordi jeg kan" og "for å provosere" er fullgode?

By the way: siste svaret du postet; tør du ikke bruke nicket ditt?

Ja, jeg synes det er helt greie svar jeg. Så lenge folk svarer med en ok tone er det likegyldig for meg om de er anonym bruker eller ikke. Sleivkjefter finner du både blant de som bruker nick og de som bruker anonym bruker. Og så lenge anonym bruker-funksjonen finnes ser jeg ingen grunn til å ikke bruke den bare fordi du mener at jeg bør la være.

Skrevet (endret)

Er fullstendig enig med Wonders.

Ser at vi er flere som trekker oss unna enklet underfora, nettopp fordi Abere har tatt helt over og misbruker funksjonene totalt. Likevel så ser AB som en rett at de skal tilgang til andres kunnskap, skal benytte seg av å gjenkjenne nick og til og med spørre direkte om hjelp til faste brukere. Men å bidra selv på en ok måte, og forstå at folk kanskje vil ha samme høflighet tilbake må jeg da forstå at ikke er aktuelt. Dumme, dumme meg!

Ja, Ab er en nødvendig funksjon, men ABere ødelegger for seg selv. Har også rapportert i det uendelige om tråder som alltid omhanldler spiseforstyrrede, sykelige jenter, sure oppgulp, håpløse påstander, vannvittige påstander osv. Ja, faste brukere begår synder de også, men disse kan man blokkere, se etter, be moderator sperre, gjenkjenne øyeblikkelig og mye mer.

Sensitiv info kan oppfattes forksjellig ja, men det brukes jo AB til å diskutere om napoleonskaker er usunt (!), og om TV2 har endret på programmet. Forklar meg den. Og samtlige ganger når AB blir stilt til veggs og konfrontert med hvorfor de/den/det hyler opp unødvendige kommentarer, sure under skjult nick, så er det ingen ABere som svarer. Tråden blir da stille fra samtlige ABere, og faste brukere kommer på banen igjen.

Hva med å gjøre enkelte undefora lukket, slik at kun medlemmer kan se? Evt begrense hvor man idet hele tatt kan bruke AB? Jeg personlig skulle gjerne sett at kosthold&trening ble kun for medlemmer med nick, det tror jeg hadde hevet kvaliteten, seriøsiteten og ikke minst kommunikasjoenne mellom deltagere der som tross alt gir litt av sine erfaringer og innblikk til alle på en særdeles kurant måte. Og mens jeg drømmer så skulle jeg gjerne ha sett at samtlige slanketråder ble plassert på kropp&helse. Det hadde vært så godt.

Endret av bergans
Skrevet

Må det startes nye tråder om dette emnet hver eneste dag? Synes vi har svart godt nok i alle de andre trådene. "Hvorfor anonym bruker" er jo blitt like populært på kg som alle runketrådene og "hvorfor er jeg gravid".

Skrevet

Jeg skriver for det meste som AnonymBruker. Jeg har ingen interesse av å legge ut ørsmå detaljer om meg selv og mitt liv på forumet; før eller siden riseikerer jeg å bli gjenkjent. Om jeg skriver min alder, hvilken dato jeg giftet meg, hva slags mat jeg liker, hvordan stua ser ut, hvor jeg bor, hvor jeg er født osv.. i forskjellige tråder kan folk som kjenner meg sette sammen nok informasjon til å koble brukernavnet mitt til min virkelige identitet.

Jeg har sett tidligere at brukere ber om å bli slettet fordi de har blitt gjenkjent, og jeg ønsker ikke at dette skal skje med meg.

Skrevet

Må det startes nye tråder om dette emnet hver eneste dag? Synes vi har svart godt nok i alle de andre trådene. "Hvorfor anonym bruker" er jo blitt like populært på kg som alle runketrådene og "hvorfor er jeg gravid".

så er vel ikke andre enige med deg da , at det er kommet nok svar . Det må vel være lov eller ?

Skrevet (endret)

Anonyme brukere er etter min mening mindreverdige brukere , de er små , nervøse og intetsigende . Dette er selvsagt bare min mening .

Jeg legger aldri vekt på hva en anonym bruker sier .Fordi jeg regner vedkommende som feig og uinteressant.

Så er det sikkert nok av folk som ikke vil høre hva jeg sier og , men de ser iallefall at det er meg så de slipper å lese det .

Anonyme brukere er blanda inn i alle slags diskusjoner, hvis de er så redde kan de vel bare lese ?

Så bare forde du har ett nick og og ett fjotiss bilde så er du mere verdt? Dere sitter å klager på at anoyme slenger dritt.. Du er ett strålende eksempel på at det ikke bare er anonyme

Endret av mirandaa
Skrevet

Så bare forde du har ett nick og og ett fjotiss bilde så er du mere verdt? Dere sitter å klager på at anoyme slenger dritt.. Du er ett strålende eksempel på at det ikke bare er anonyme

å kritisere anonym bruker er å kritisere en gruppe , det likte du ikke så du gikk til personangrep , heheh .

jeg sa ikke at alle anonym brukere er sånn , jeg sa at sånn oppfatta jeg de . Som gruppe .

Det har jeg lov å mene eller ? det skader da ikke deg at jeg mener det ?

det skader heller ikke meg at du mener jeg er fjortiss (litt smigra over det faktisk )

Jada, jeg slenger med leppa , men det er bare å slenge igjen .

Skrevet

å kritisere anonym bruker er å kritisere en gruppe , det likte du ikke så du gikk til personangrep , heheh .

jeg sa ikke at alle anonym brukere er sånn , jeg sa at sånn oppfatta jeg de . Som gruppe .

det skader heller ikke meg at du mener jeg er fjortiss (litt smigra over det faktisk )

Du slenger ikke dritt om en gruppe,men alle menneskene bak anonymknappen

Skrevet

Du slenger ikke dritt om en gruppe,men alle menneskene bak anonymknappen

de ga fra seg den individualiteten når de trykka på anonym bruker , da er de bare en gruppe .

jeg kan iallefall ikke skjelne den ene fra den andre , dessuten er det virkelig ikke noe de må .

Skrevet

Men ikke alle er som deg, det er faktisk ikke alle blant oss som ønsker å slenge dritt om andre. Man får heller rapportere dere som gjør det, enten dere er anonyme eller ei, og la resten være i fred. Og jeg synes ikke personangrep skal være lov mot grupper heller jeg da. Klart vi kunne gjort som noen av dere og lagt ut daglige tråder om hvor fæle registrerte brukere er, men det ville vært å skjære alle over en kam.

Skrevet

Anonym bruker er jo ikke anonym. Risikoen knyttet opp mot et brukernavn, er jo størst fra eierene av siden, og de vet jo hvem du er.

Anonym bruker er helt grei å bruke der hvor det er stengt for gjester, så lenge KG er idioter nok til å stenge fora for gjester.

Ellers er anonym bruker et latterlig påfunn.

Skrevet

Men ikke alle er som deg, det er faktisk ikke alle blant oss som ønsker å slenge dritt om andre. Man får heller rapportere dere som gjør det, enten dere er anonyme eller ei, og la resten være i fred. Og jeg synes ikke personangrep skal være lov mot grupper heller jeg da. Klart vi kunne gjort som noen av dere og lagt ut daglige tråder om hvor fæle registrerte brukere er, men det ville vært å skjære alle over en kam.

Jeg legger ikke ut daglig tråder om anonyme brukere , ikke synes jeg jeg slenger dritt heller. jeg forteller dere min oppfattning av anonyme brukere .

Er ikke det lov ? Eller bare om en er positiv ?

Skrevet

Jeg legger ikke ut daglig tråder om anonyme brukere , ikke synes jeg jeg slenger dritt heller. jeg forteller dere min oppfattning av anonyme brukere .

"Anonyme brukere er etter min mening mindreverdige brukere , de er små , nervøse og intetsigende . Dette er selvsagt bare min mening .

Anonyme brukere er blanda inn i alle slags diskusjoner, hvis de er så redde kan de vel bare lese ? "

Skrevet

Er det virkelig et sånt forum du vil ha? Et forum hvor alle slenger med leppa til hverandre og gjør det riktig så utrivelig?

Anonymebrukere slenger dritt de også, men innlegget ditt er et glitrende eksempel på at også registrerte brukere mestrer denne tvilsomme kunsten. Du har ikke mer rett til å slenge dritt til en AB enn en AB har til å slenge dritt til deg.

Skrevet

Og påstå at anonyme brukere er små, intetsigende og nervøse synes jeg er personangrep på alle anonyme brukere. Men du er jo forsåvidt med på å understreke at det ikke bare er anonyme som er spydige mot andre på forumet.

Kanskje moddene snart burde flette sammen alle disse anti-anonym bruker-trådene?

Skrevet

Vet jo ikke om det er samme de to over meg , men de svarte ganske likt så jeg antar det .

Jeg skrev min oppfattning av anonyme brukere basert på erfaringer her på KG.

dersom du ikke føler deg truffet av det så handler det kanskje ikke om deg .

Men når jeg blir skjelt ut av anonym bruker så må jeg anta det er samme person neste gang ?

Jeg har jo ingen mulighet til å skille dem fra hverandre .

Ingenting av det anonyme brukere har svart i denne tråden har fått meg til å forandre oppfattning .

Skrevet

Vet jo ikke om det er samme de to over meg , men de svarte ganske likt så jeg antar det .

Jeg skrev min oppfattning av anonyme brukere basert på erfaringer her på KG.

dersom du ikke føler deg truffet av det så handler det kanskje ikke om deg .

Men når jeg blir skjelt ut av anonym bruker så må jeg anta det er samme person neste gang ?

Jeg har jo ingen mulighet til å skille dem fra hverandre .

Ingenting av det anonyme brukere har svart i denne tråden har fått meg til å forandre oppfattning .

Nei, det er ikke samme bruker som har skrevet innleggene over deg.

Og har du tenkt over at din og dine likesinnedes oppførsel fører til at flere brukere velger å poste som anonym? Jeg ser ikke behovet for å poste f.eks matoppskrifter jeg er glad i, bilde av brudekjolen min eller kjæledyret mitt under brukernavnet mitt på et forum hvor enkelte faste brukere synes det er helt ok å "slenge med leppa" som du kaller det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...