Gjest usikker! Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Hei! Jeg er en ganske uerfaren gutt på dette området, men jeg holder på med ei jente. Begynner å få sterke følelser for henne osv. Jeg har fingret henne, og begynner å bli litt nervøs her: Jeg liker ikke fittelukta. Jeg har mange ganger hatt fantasier om å slikke jenter, og har syntes det har vært en kjempe deilig fantasi. Eneste problemet er at jeg muligens kan få vanskeligheter med å utføre dette i praksis, da jeg synes lukten er litt ekkel. Samme med noen andre jenter jeg også har vært sammen med: Det luktet helt forferdelig! Er dette noe jeg kan bli vant til? Er jeg unormal som synes lukten er noe spesiell og litt småkvalmende? Jeg er jo ikke bøg. Mulig jeg etterhvert klarer å sleike henne til tross for at jeg ikke synes noe særlig om smaken eller lukten, men at jeg gjør det fordi jeg vil tilfredsstille henne og fordi jeg selv er kåt. Hva tenker dere? Unormalt eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Har de vært nydusja? Ellers kan det være det faktisk lukter dårlig pga manglende / dårlig hygiene... Unormalt er det nok ikkje.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Det pleier vanligvis ikke å lukte veldig stramt eller sterkt av jenter som vasker seg.. Men unntaket kan skje når jenta er på vei til å få perioden sin, da øker lukten noe. Hvis du er ung og uvant så synes jeg ikke det er uvanlig at du reagerer på lukten hvis den er sterk. Men jeg vil tro at det blir en vanesak det også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå