Gå til innhold

KG i gjennom tidene

Fremhevede innlegg

Skrevet

KG har vel vært lenge? Tror jeg ble her fast siden 2007, men mener jeg tittet litt innom i 2006 også.

Men hvordan var det her i begynnelsen, og tidligere på 2000-tallet?

Hvordan er kgforumet nå sammenlignet med i begynnelsen midten av 2000-tallet?

Hva er de største forandringene?

Og hvor lenge har du vært her? Og hvilket år synes du kg var best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror jeg har vanka her i ca 6-8 år. min yndlingstid var da milla herja forumet :)

Skrevet (endret)

Milla var før min tid, men jeg er en av de få som likte bildet av kvinnen med nuddelhåret. :sjenert:

Endret av Tabris
Skrevet

Jeg likte også Milla. Har vært her siden 2003 så hun var nok her før meg.

Milla var før min tid, men jeg er en av de få som likte bildet av kvinnen med nuddelhåret. :sjenert:

Skrevet

Jeg var her helt fra starten, det vil si fra 1999 ellr noe slikt? Uansett, husker KG var kjempespennende.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Jeg var her helt fra starten, det vil si fra 1999 ellr noe slikt? Uansett, husker KG var kjempespennende.

Samme her. Jeg har også vært mer eller mindre aktiv her fra starten. På mange måter har jeg "vokst opp" på KG. :sjenert:

Skrevet
Uansett, husker KG var kjempespennende. [...]
Var?

:fnise:

Skrevet

:ler:

Det er det selvsagt enda, men som 12-13-åring var det kanskje enda mer spennende. ;)

Skrevet

jeg har vært her siden 2003 og synes at Milla /Minnie tiden var kjempemorsom. Har ikke vært noen så spennende personligheter her siden den gang. Da jeg startet å være på Kg var jeg nesten bare inne på bryllupsforumet og følte vi var en liten klikk som ble godt kjent. Nå som jeg bare klikker litt rundt føler jeg det har blitt mer upersonlig for min del.

Skrevet

Har vært her siden 1999. De første par åra var de beste syns jeg.

Skrevet

Har vært her siden starten. Er ellers enig med Maxi.

Skrevet

Jeg har vært her i 6 år. KG har forandret seg, men mest pga folk som kommer og går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...