Gå til innhold

Konkuranse i leppeslenging på kg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, er det konkuranse i leppeslenging her? For jeg ser stadig vekk folk som slenger med leppene sine til ts eller trådsvarere for meninger de har, de ordlegger seg feil, de spør kanskje litt dumt og lista er sikkert flere mil lang. Og dette gjelder både ab-ere, gjester og registrerte.

Er dette et damefenomen for dette er noe jeg opplever på alle jenteforum. På forum der mesteparten er gutter virker det som det er langt mindre leppeslenging.

Hva er grunnen til det? Er det fordi damer har to forskjellige lepper :fnise:

Må da vel gå an å kunne oppføre seg, eller hva? Det er jo tross alt voksne mennesker som er her... tror jeg da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kvinner flest kjeder seg lett. Og i stedet for å diskutere diverse saker er det mye mer spennende for kjedsomheten å se om noen vil erge seg eller forsøke å få selvmordskanditaten til å hoppe utfor broa.

Gjest Tsunade
Skrevet

Jeg tror menn kjeder seg akkurat like lett som oss kvinner!

Når dere slenger med leppa - for det gjør dere! - så kalles det diskusjon(Det er bare å skru på hvilken som helst "debatt" på radio eller TV; høyt saklig nivå, jaada..).

Men når vi damer slenger med leppa, kalles det leppeslenging. Kakling. Skvalder. Hønseflokk. Osv, osv.

Herregud, så lei jeg blir av disse forhistoriske argumentene!

Det kvinner prater om, er akkurat like viktig/uviktig som det menn prater om, selv om noen later til å mene det motsatte. ;)

Når det gjelder å provosere, ergre motdebattanter eller få "selvmordskandidaten til å hoppe utfor broa", så syns jeg heller at de verste her på KG er enkelte av gutta.

Jeg har ikke vært medlem så lenge, men har forlengst sett at det er noen gjengangere som tydeligvis ikke har stort annet å drive med enn å hakke i vei på andre brukere; med kverulering, latterliggjøring, og regelrett utskjelling. At noen reagerer med å bli såret eller fortvilet, ser bare ut til å trigge denne dårlige oppførselen ytterligere.

Jeg har sett mang en tråd bli fullstendig ødelagt av slike useriøse møkkaspredere.

Min trøst er at det heldigvis er et mindretall som holder på slik, selv om de til gjengjeld er hyperaktive på KG.

Hvor uenig man enn måtte være om et tema, bør man bestrebe seg på å vise alminnelig folkeskikk.Personlig syns jeg de aller fleste klarer å oppføre seg ganske så bra! :)

Skrevet

Jeg tror dette skjer fordi kvinnen er den manifesterte ondskap. - Faktisk tror jeg at det ikke var noen slange i Paradis, det var kun en nødløgn, for å få Eva til i fremstå som uskyldig i epleslang. Og om der var en slange, ble den nok ganske så "ha? Kem, eg" liksom, da Eva løg på seg sin ansvarsfraskrivelse.

Sannsynligvis er også PMS en konspirasjon for å lure ærlige og anstendige mannfolk til å tro at alt er i sin skjønneste orden, når hormonstormen uler, og truer med å vippe ham av pinnen.

Kvinner burde få tatovert på seg sånne advarsler som finns på røykpakkene: "Sterkt avhengighetsskapende, virker ødeleggende på blodtrykk, psyke og privatøkonomi."

:romeo:

Skrevet

En skal være forsiktig med å slenge med leppene når en sitter foran en dataskjerm, dersom leppene blir hengende fast i skjermen kan en ikke innta hverken vått eller tørt . Det kan i værste fall ende med døden .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...