Brooke Penelope Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Jeg har lenge tenkt på å kjøpe meg en krølltang. Problemet er at det er så mange merker ute på markedet nå, og jeg vet ikke hvem som er bra. Noen som har noen tips til en god krølltang? Føler at de jeg har prøvd (for leeenge siden) ikke har funket på håret mitt. Har et litt tykt og litt for glatt hår som liksom ikke vil krølle seg ved hjelp av jern... Har GHD IV styler (rettetangen), og har hørt at dette jernet også er bra til å krølle med, men føler ikke at det blir noen fine krøller med dette...
Kari Grete 123 Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Hei. Jeg har også gitt opp krølltang, og sverger nå til bruk av hårruller i stedet. Det gir bra krøll/volum og sliter mindre på håret. Anbefales.
Kløftfrid Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 (endret) Nokon som veit kvar ein kan kjøpe denne krølltanga i Noreg? Og er det nokon som har den og kan seie om dei er nøgde med den? Endret 29. desember 2010 av Ms. Nasdaq
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå