AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Noen som vet om en godt, presset, mineralpudder? Lei av løspudder overalt når jeg skal ta med med boksen noe sted. Har prøvd GloMinerals sitt, men likte det ikke noe særlig med unntak av fargen (endelig noe lyst nok!), synes det ble for fort blankt. Har sett av Everyday Minerals har noen, men de har ikke fargen som passer meg i løs form, er ekstremt lys i huden. Noen som vet? (kun skikkelige merker - ikke noe Maybelline, L'oreal osv). TS
Honesty Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Glominerals er det matteste av de to jeg har prøvd. Jeg liker Jane Iredale, fordi det gir en mer naturlig finish. Ellers kommer jeg på Youngblood og Mineral Organics, som begge selges hos makeupmekka.no.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Hvem av J.I sine pudder er presset mineralpudder? Fant ikke fram på de, var så mange. Hvilken farge bruker du Honesty?
Honesty Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Jane Iredales heter Pure Pressed Base. Jeg har en vanskelig å matche hudtone; nøytral, totalt uten rødhet, og bruker Radiant, men er ikke sikker på at den er optimal. Jeg tror de fleste lysere hudtoner bruker farger i den gule skalaen, for eksempel Warm Silk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå