Gjest rita Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Jeg har kontakt med en hyggelig fyr, det eneste problemet er at han har samboer, og har hatt det i fler år. Vi snakker jevnlig og det virker som om han liker meg veldig godt selv om det ikke er så veldig lenge siden vi møttes. Det har gått så langt at vi har sovet hos hverandre, med litt kos, men ingen sex. Jeg er blitt betatt, men har selvfølgelig dårlig samvittighet for det vi gjør. Virker som han har lyst til å fortsette med dette, og jeg lurer veldig på hvordan det vil ende! Om det er sannsynlig at han faktisk vil bli min, eller om det kun er en ting han er ute etter. Bør jeg kutte ut så fort som mulig, eller bør jeg bare se hvordan det går med tiden? Vi har det veldig fint, så er redd for at han skal bli borte for meg! Noen som har opplevd noe lignende?
Tulling Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Syns ikke du skal holde på med en som er involvert med en annen person. Er han ikke ledig er han ikke ledig. Vil han BLI ledig får han gjøre noe med det, jeg syns man bør gjøre ting i riktig rekkefølge. Starte med en ny ETTER man er ferdig med den ene.
felgen Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 DU har nok dessverre statistikken mot deg, siden de aller fleste menn velger å bli hos sin samboer/kone selv om de finner seg en kvinne nummer 2. Allikevel er det jo ikke mulig å spå i fremtiden, og hvorvidt denne mannen er en typisk herremann eller en som faktisk velger å gå for deg. Jeg er dog skeptisk, da jeg vet hvor kjipt det er å alltid bli nedprioritert som nummer to. Mitt tilfelle var helt annerledes enn ditt, men følelsen er vel ikke så ulik..
Sæzzy Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Han er sammen med noen, og hvorfor såre deg selv og andre når du har muligheten til å unngå det?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Det er sjeldent noen med samboere går over til elskeren, du vil bli såret om han gjør det også kanskje fordi han kan finne på å dra tilbake. Jeg ville nok ha stoppet, for mange ønsker å tulle litt med fler en en person om du skjønner. kan bli kjedelig i lengden, men ikke bli hans elsker. vil såre deg om det går for langt og han ikke vil noe annet med deg enn som det er nå
Athea Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Må si meg enig i de andre kommentarene - vil du unngå å bli såret så dump ham. Det er vanskelig hvis du begynner å få følelser for han, men med mindre han velger å gå fra kjæresten vil du alltid være "nummer 2". Hvis ikke han går fra henne nå, kommer han ikke til å gjøre det senere heller. Sorry :/ Du må bære være sterk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå