Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt hekta på iherb.

Det er superbillig, og jeg har muligheten til å teste ut produkter til en brøkdel av prisen de selges/ville blitt solgt for i Norge!

Likevel er bomkjøp alltid like kjipt, og jeg tenkte kanskje noen ville dele gode og dårlige erfaringer med produkter de har prøvd derfra, også kan vi heller utelate leveringstid og portospørsmål, for det svarer de andre trådene på.

For jeg vet det er mange iherbtråder fra før, men fant ingen helt som denne.

Selv er jeg på utkikk etter hårkur, sjampo og en skikkelig god fuktighetskrem. Kan noen anbefale noe?

Har bestilt mye derfra og venter det i posten om en toukers tid, da vil jeg naturligvis skrive litt om disse i tråden. Håper dette kan fungere som en slags anbefalings- og anmeldelsestråd som ikke dør med en gang. :)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilt tea tree og jojoba olje derfra, og det kom nå for et par dager siden, ca to ukers levringstid.

Tror jeg betalte ca 70 kr med frakt. Fikk også med en vareprøve på noe instant coffee.

Hvilke andre oljer bestiller dere? Hva bruker dere de til? :)

Skrevet

Fin tråd :)

Jeg bestiller en del fra iherb, mye hudpleie/kroppspleie og kosttilskudd, så kan ikke liste opp alt her.. Hårprodukter har jeg ikke kjøpt der ennå.

Er veldig glad i Desert Essence dusjsåpe med vindrue.

Og akkurat nå sitter jeg på kontoret og ser på en flaske EO Rose & Chamomile lotion som jeg bruker som håndkrem på jobb - god den også (god fukt, uten å klisse).

Sist kjøpte jeg en mini size av Nature's Gate Colloidal Oatmeal Moisturizing lotion (puh, langt navn!). Tenker kjøpe den store nå til høsten/vinteren, da jeg får tørr hud. Denne var veldig rik og fin, uten å klisse. Uparfymert.

I siste pakke kjøpte jeg også Now Foods Aloe vera-konsentrat. Denne skal blandes med vann slik at det blir Aloe vera-juice. Sto på flasken at den var "plesant tasting", men jeg syntes smaken var veldig bitter.. Slaø bøande den med vann og se om det kan hjelpe for å balansere huden.

Ang. oljer har jeg Jason e-vitamin-olje. Har brukt den i ansiktet noen ganger ved veldig tørr hud. Nå bruker jeg den på kroppen etter sol og sommer. Oljen er veldig god, lukter deilig og får veldig myk hud.

Zia pumpkin exfoliating mask har jeg hatt før og var veldig fornøyd med (renset huden godt uten å tørke ut)

Jason vitamin C eye lift øyegelé bruker jeg nå og er fornøyd med.

HAr kjøpt et par naturlige deodoranter derfra, Jason Apricot den ene (husker ikke den andre). Var ikke særlig fornøyd med noen av dem, så bruker nå flytende krystalldeo fra helsekost, som funker bra. Mulig de har det på iherb også, da :)

Skrevet

Hei!

Jeg liker veldig godt også Jason e-vitamin olje. Bruker den spesielt om vinteren til tørr hud. Har også nattlysolje-tabletter fra Now Foods.

Ellers har jeg kjøpt Mychelle solkrem SPF28 til ansiktet med mikrofint sink, da jeg ikke tåler kjemiske solfiltere (som finnes i de fleste kremer) og kan bli hvit i huden av enkelte kremer med større fysiske solfiltere. Veldig fornøyd! Skal prøve ut Devitas hudkremer med fysiske solfiltere i neste omgang.

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med desert essence så langt!

Har sheabutter sjampoen, og den er kjempegod. Aldri hatt så fint hår. Har også dagkremen, som er fantastisk. Now foods rett i koppen kakao er forresten veldig nam!

Av det jeg ennå ikke har fått, er en avalon mangosjampo, vanilla chai body lotion fra desert essence og Avalon lavendeltoner.

Skrevet

Jeg sverger til alba botanica passion fruit body wash. Lukter herlig, og kommer i stor flaske på 710 ml med pumpe, latterlig billig. Me like <3

Skrevet

Glemte å nevne giovanni hot chocolate sugar scrub, som lukter fantastisk sjokolade :)

Tea tree shampoen i giovanni-serien er også veldig allright, skummer godt i motsetning til mange andre av de snille merkene. Den er også veldig oppfriskende i og med at den "makes you tingle", altså man får en slags kilende (er det et ord? :P) følelse i hodebunnen.

Skrevet (endret)

veldig fornøyd med:

-avalon organics shampoo og balsam, prøvd ylang, grapefruit og lemon, mest fornøyd med sistnevnte som lukter veldig friskt av ekte sitron

-hugo naturals shower gel vanilla sweet orange, og spray med samme lukt

-giovanni body lotion hazelnut vanilla

-jason apricot satin shower

-now foods aprikos olje, og jojoba olje

-diverse eteriske oljer fra now foods

-curcumin piller (bruker mot betennelser i kroppen)

-burdock root piller (for huden)

-reviva lab rose ansiktsvann (lignende mac fix+ med roseduft)

-engangs barberhøvler

-jason satin hands lavendel

-badger leppepomade og bali balm

Edit

nye favoritter:

-giovanni wellness system shampoo

-yogi bedtime tea

-eco tools kostesett for øyne

-dynamic health black cherry juice concentrate

-av badger leppepomadene jeg har prøvd liker jeg cocoa butter vanilla bean best, og det er per nå min favoritt leppepomade

likte ikke så godt:

-alba botanics passion fruit body wash (liker ikke lukta)

-jason satin hands chamomille (lukta jeg ikke liker med denne også)

-everon lip balm, liker ikke lukta og synes heller ikke at den gir nok fukt

Endret av Goldilocks
Skrevet

Oppdatering: Avalon awapuhi mangosjampo lukter så rart at jeg vil ikke prøve den engang. Vanilla chai bodylotion lukter kanel og litt surt, den skuffa meg også. Jeg får gi bort begge to, og håpe neste pakke er mer vellykka!

Skrevet

Nå har eg bestilt masse fra Iherb:) to pakker på rett under 200kr...gleder meg:) Ble endel av de tingene som er anbefalt her:) spent som et lite barn før julaften:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Oppdatering: Avalon awapuhi mangosjampo lukter så rart at jeg vil ikke prøve den engang. Vanilla chai bodylotion lukter kanel og litt surt, den skuffa meg også. Jeg får gi bort begge to, og håpe neste pakke er mer vellykka!

Vanilla chai bodylotion høres da bra ut.

Skrevet

Høres bra ut, men når den lukter gammel kaneltyggis hjelper det lite. Avalons lavendeltoner er heller ikke noe jeg vil anbefale - eller, har ikke prøvd den engang fordi den lukter så sterkt at jeg er redd for å bli blind hvis jeg skulle få den i øyet.

Er derimot veldig fornøyd med Alba Botanicas barberkrem med kakaosmaør! :)

• 6 måneder senere...
Skrevet

På tide med en oppdatering! Har prøvd mye siden sist.

Anbefales:

Giovanni 50:50 Balanced Hydrating-Clarifying Shampoo - deilig fresh frisørlukt!

Giovanni Nutrafix Hair Reconstructor - gjør håret supersoft og jeg ser virkelig forskjell i tuppene (mener jeg).

Avalon Organics Hand & Body Lotion - trekker fort inn, og har mange forskjellige lukter.

Alle såpeblokkene til Nubian Heritage - mmmmm. Har sikkert ti forskjellige av disse, lukter aldeles nydelig alle sammen!

Desert Essence, Hydrating Shea Butter sjampo og balsam - lukter fresh, men inneholder sls. Gjør likevel jobben!

Yogi te - sparer penger på å kjøpe det her, og har stort utvalg.

Queen Helene, 100% Cocoa Butter Moisturizer Stick - funker på alt. Lepper, hender, you name it.

Kiss My Face Shampoo, Green Tea & Lime - lukter veldig reint og er uten alt det du ikke vil ha i håret ditt.

Jason Natural, Ultra-Comforting Moisturizing Creme, Aloe Vera 84% - gir masse fuktighet og er lett på huden.

Now Foods, Solutions, Apricot Oil - bruker denne til massasje og negler. Luktfri.

Desert Essence, Age Reversal Mineral Sunscreen, SPF 30 - gjør jobben sin, men kan bli litt blank i fjeset etter en lang dag på jobb dersom jeg ikke retter på sminken underveis.

Giovanni, Straight Fast, Straightening Elixir - funker, og lukter frisør!

Desert Essence, Daily Essential Facial Moisturizer - bruker denne hver dag, beste dagkrem jeg har hatt på lenge.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes vanilla chai body lotionen luktet kjempegodt jeg :) Litt som krydderkake :)

Skrevet

Elsker Iherb!

nesten all hud og hårpleien min kommer derfra.

Noen favoritter er;

Avalon Organics sjampo og balsam. Har prøvd den med lavendel og en clarifying lemon, supre begge to.

Avalon organics hand and bodylotion og showergel med ylang-ylang, nydelig!

Avalon Organics Vitamin C cleansing gel og toner, bra men vil prøve renskekrem neste gang.

Jason Vitamin E olje og fuktighetskrem, veldig god på tørr hud.

Now Foods jojoba olje, super!

Alba Botanica Kukui Bodyoil, nydelig lukt og god på huden.

Alba Botanica passionfruit bodywash...mmmmmmmmm

Giovanni Chocolate scrub, fantastisk! Beste skrubben! neste eg skal prøve er Giovanni Peppermint scrub..skal visst og være super.

Giovanni hazelnutvanilla showergel...yummy!!!

Bagder Lip Balm...kjempegode..har fire forskjellige!

Carlsons lab vitamin e lipbalm, en favoritt.

Har noen nye produkter som ikke er prøvd ennå.... reisekit fra MyChelle bla.

Også er det jo mye spennende å spise på Iherb:)

Navitas naturals raw cacaopowder, raw cacaobutter, yaconroot slices(namnam) gojiberries, palmsugar.

Now foods spirulina tabletter, now foods agavesyrup...supergodt!!!,

Mange typer stevia med eller uten smak. English tooffee stevia er knallgod i caffe latte;)

Hempseeds er super, kjøper nutiva shelled hempseeds. Yummy Earth lollipops..nammmmmmmmm!!!! Garlic gold organic parmesan nuggets..godt i salaten og pasta;) Clif bar brownie bar, Atkins barer..den med kokos;)

pssst...bruk rabattkode lab348 første gang du bestiller, 5$rabatt;)

Reviva Lab hypoallergenic mascara, velig god mascara til en rimelig pris.

Gjest stillness
Skrevet (endret)

Har nettopp begynt å bestille fra Iherb så har ikke prøvd så voldsomt mye enda.

Giovanni hazelnutvanilla showergel - lukter utrolig godt.Litt sånn karamell eller vaniljeaktig.

Dessert essence coconut handwash - lukter kjempegodt og hendene blir veldig myke.

Periowash alcohol free mouthwash,cool mint - smaker bra og gjør jobben sin.

Skal nok bestille mer derfra ja :)

Endret av stillness
Skrevet

Følger :)

jeg kjøper jason produkter, e-vitamin kremen i krukke er super når huden er tørr!

Skrevet

Kan dere annbefale med et spirulina pulver fra iherb. Det er jo tonnevis av dem der:(

Skrevet

Jeg bruker Now foods tabeletter, pulveret er sikkert bra og. Syns Now foods sine produkter er flotte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...