Gå til innhold

Sliten av livet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av alt.. de siste årene har vært en evig kamp på alle måter..Spesielt hele dette året.. hvis jeg overlever, kommer jeg til å se tilbake på 2010 som et helvetes år..

Jeg er sliten lei og ikke fyllt 30 år engang.. Jeg er lei livet.. skjønner ikke poenget lenger.. Joda. det kommer oppturer innimellom.. men hva så? for etter det kommer det bare større og verre nedturer...men min største frykt i det siste, og det eneste som gjør at jeg holder meg i live er at jeg er redd døden er enda verre.. og da mener jeg.. Tenk om det faktisk er mer slitsomt å "være død".. at det som kommer etter livet er enda hardere.. med mer nedturer....Tanken skremmer meg helt sinnsykt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke gi opp så fort, du må bli sterkere av alle nedturene. Alle nedturene er for å lære deg noe. Du må bare se etter hva du kan lære av det.

Kanskje DENNE vil hjelpe deg......

Endret av livsfilosofi
Skrevet

Det er naturlig å føle det slik innimellom tøffe perioder, til og med noen ganger i perioder som ikke er så tøffe. Ikke gi opp,det vil føles bedre, du må bare leve deg gjennom dette :klemmer:

Skrevet

Har du noen drømmer du har lyst til å oppfylle? Du kan jo lage deg en liste over ting du har lyst til å gjøre i livet, og gjøre dem. Også driter du i hva andre sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...