Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kjæreste, men føler meg ganske usikker på hvor jeg har han. Han holder ikke avtaler, lyver, kan plutselig stikke av når vi koser oss en lørdagskveld, stikker også gjerne tidlig en søndag morgen da han jo egentlig har hele dagen fri, forteller meg så og si aldri noe, svarer ikke på meldinger....jeg vet ikke om jeg orker å ha det slik lenger. Hvor lenge skal man holde ut? Hjelper jo ikke å snakke om det, han er enig der og da og gir så faen..Svaret sier kanskje seg selv, eller er det noen som har noen glupe råd? Skal sies at han også tolerer mye fra meg (men er det rart jeg blir frustert), og at han aldri har gjort det slutt. Men av og til lurer jeg faktisk på om han kun kommer for å få gratis drikke og mat, for det får han!! Skal jeg bare gi faen i han også? Vi har begge hatt andre (stoler overhodet ikke på han, og han benekter ikke noe om jeg spør nå heller) da vi hadde en liten pause, jeg er overhodet ikke interessert i de lenger, men vet sannelig ikke hva han driver med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett Kontrollspørsmål:

Hvilken betydning har dette for livet ditt om 20 år?

Dere kan jo sette dere ned og snakke om ambisjoner og framtid.

Men det jo vanskelig hvis han sier en ting, og gjør noe annet.

Jeg tror dere koser dere fra dag til dag, sånn midlertidig, at dere er i et midlertidig forhold.

Du kan be han om å kjøpe inn mat.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Har en kjæreste, men føler meg ganske usikker på hvor jeg har han. Han holder ikke avtaler, lyver, kan plutselig stikke av når vi koser oss en lørdagskveld, stikker også gjerne tidlig en søndag morgen da han jo egentlig har hele dagen fri, forteller meg så og si aldri noe, svarer ikke på meldinger....jeg vet ikke om jeg orker å ha det slik lenger. Hvor lenge skal man holde ut? Hjelper jo ikke å snakke om det, han er enig der og da og gir så faen..Svaret sier kanskje seg selv, eller er det noen som har noen glupe råd? Skal sies at han også tolerer mye fra meg (men er det rart jeg blir frustert), og at han aldri har gjort det slutt. Men av og til lurer jeg faktisk på om han kun kommer for å få gratis drikke og mat, for det får han!! Skal jeg bare gi faen i han også? Vi har begge hatt andre (stoler overhodet ikke på han, og han benekter ikke noe om jeg spør nå heller) da vi hadde en liten pause, jeg er overhodet ikke interessert i de lenger, men vet sannelig ikke hva han driver med...

Hmm stikker avgårde? Spørr du ikke hvor han skal hen daog hva han gjør?

Og stiller du han ikke til veggs og spør hvorfor han ikke svarer på mld dine?

Snakker dere ikke sammen?

Gjest Bianca28
Skrevet

Hmm stikker avgårde? Spørr du ikke hvor han skal hen daog hva han gjør?

Og stiller du han ikke til veggs og spør hvorfor han ikke svarer på mld dine?

Snakker dere ikke sammen?

Hun sier jo hun har prøvd å snakke om det men at det ikke hjelper...

TS Dump han

Skrevet

Ts: jeg spurte han hvordan forholdet vårt ville være om 20 år. Han svarte at han håpte det var enda bedre da enn nå. Det er jo både langt frem i tid og prognosene er vel ikke så gode..men likevel ble jeg overrasket over hvor positiv og alvorlig han svarte!

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Har en kjæreste, men føler meg ganske usikker på hvor jeg har han. Stoler overhodet ikke på han.

Hvorfor er du sammen med ham?

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Jeg spurte han hvordan forholdet vårt ville være om 20 år. Han svarte at han håpte det var enda bedre da enn nå.

Det skal kanskje ikke så mye til at det ble bedre om 20 år?

Uansett er det ikke riktig at du skal måtte regne med litt svinn i et par år fremover, bare fordi det kanskje bli bedre om 20 år.

Er han en slyngel i dag, hvorfor skal du kaste bort tid og energi på dette?

Skrevet

Hvorfor er du sammen med ham?

Fordi jeg elsker han. Og han elsker meg.

Hvorfor henger du deg opp i første innlegget når jeg kommer med positive ting her? Han er ihvertfall ikke typen som svarer for å svare, og ihvertfall ikke når han ikke må (altså på sms).

Skrevet

Det skal kanskje ikke så mye til at det ble bedre om 20 år?

Uansett er det ikke riktig at du skal måtte regne med litt svinn i et par år fremover, bare fordi det kanskje bli bedre om 20 år.

Er han en slyngel i dag, hvorfor skal du kaste bort tid og energi på dette?

Poenget er vel at han faktisk kan se en fremtid med meg i 20 år! Og at han håper på et bedre forhold! Jeg sitter da ikke her i 19 år og håper på at i det 20 året er alt bra..

Gjest navnelapp
Skrevet

Men du, les innlegget ditt.

-Han har vore utru

-Du stolar ikkje på han

-Han lyg til deg

-Han stikk avgarde utan å seie kvar og kvifor

-Han svarer ikkje når du sender meldingar

-Han fortel deg ingenting om det som skjer i livet hans

-Han bryt avtalar

For meg høyrest ikkje dette ut som ein kjæreste. Det høyrest ut som ein egoistisk dust som tek deg for gitt, og syns det er fint at du er der når det måtte passe han. Viss det er slik du vil ha det i tjue år så er det vel berre for oss å ynskje deg lykke til?

Skrevet

Men du, les innlegget ditt.

-Han har vore utru

-Du stolar ikkje på han

-Han lyg til deg

-Han stikk avgarde utan å seie kvar og kvifor

-Han svarer ikkje når du sender meldingar

-Han fortel deg ingenting om det som skjer i livet hans

-Han bryt avtalar

For meg høyrest ikkje dette ut som ein kjæreste. Det høyrest ut som ein egoistisk dust som tek deg for gitt, og syns det er fint at du er der når det måtte passe han. Viss det er slik du vil ha det i tjue år så er det vel berre for oss å ynskje deg lykke til?

Jada....så vi får jo se om det holder i 20 år! Men likevel; dette tar jeg som noe av det mest seriøse og positive han har svart. Han får ikke flere fordeler av meg av den grunn. Ingen er perfekte...

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hun sier jo hun har prøvd å snakke om det men at det ikke hjelper...

TS Dump han

Så når hun spørr hvor han har vært ..hva svarer han da?

Jeg tviler på at hun har satt seg ned og snakket ordentlgi utmed han og forklart hvordan hun vil ha det og bli respektert!

Skrevet

Søke etter en ny mann?? Merkelig skrevet, bør du ikke få det bra med deg selv og evt. bli ferdig med han du har....hvorfor er det om å gjøre å "søke" etter en ny en umiddelbart. Klarer du deg ikke alene?

Skrevet

Fordi jeg elsker han. Og han elsker meg.

Hvorfor henger du deg opp i første innlegget når jeg kommer med positive ting her? Han er ihvertfall ikke typen som svarer for å svare, og ihvertfall ikke når han ikke må (altså på sms).

Man kan ikke leve på luft og kjerlighet for altid. Virker som at "he is just not that into you"

Men du får gjøre det du føler er riktig, men husk å koble inn litt fornuft også.

Skrevet

Man kan ikke leve på luft og kjerlighet for altid. Virker som at "he is just not that into you"

Men du får gjøre det du føler er riktig, men husk å koble inn litt fornuft også.

Ja, det kan det nok virke som....men man vet jo aldri sikkert om andres liv!

Han har faktisk spurt om vi skal bli samboere (!), og vi er begge så fornuftige at han ihvertfall beholder leiligheten sin enn så lenge.

Jeg er så lykkelig...får slutte å tenke så negativt og alltid tro det verste, og ikke minst tenke på å handle overilt. Ville bare fortelle dette, da man her inne ofte er ganske negative.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...