AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Advarer på forhånd om lang historie :S Men setter pris dersom noen av dere vil komme med gode ord alikevel Det har seg da slik at min samboer igjennom 2 år altså har gjort det utenkelige! Ja han var utro... Tro meg dette er noe av det værste jeg har opplevd. Har aldri før følt meg så liten og bortgjemt... Men etter å ha snakket endel ilag med samboer har vi(JEG) kommet frem til at jeg vil prøve å se om det går å reparere forholdet. Dersom det ikke går har vi ivertfall gjort vårt beste og kan kanskje skilles som venner. Ja samvittigheten min er litt for stor til tider desverre :S xD... Men på toppen av det hele så kommer en jeg jobber på samme plass som, forholdsvis stor plass, og forteller at han har følelser for meg :S Har snakket endel med han om dette og sagt jeg ikke har de følelsene for han pga jeg ikke vil tillate meg selv å få følelser for han.... Allikevel er dette vanskelig og forholde seg til for jeg blir veldig sjarmert av væremåten hans og liker å prate med han på jobben... I tilleg til alt dette får jeg høre at en veldig god venn igjennom mange år også har et godt øye til meg... Okei jeg høres kanskje ut som en skikkelig bimbo nå... Tro meg JEG vil ikke ha det slik å bytter gladelig med hvem som helst som melder seg frivillig.... Det er vanskelig å ikke vite hva en føler, eller ha kontroll på tankene... Ber derfor om råd, hva ville dere gjort i en lignende situasjon, og nei dere trenger ikke fortelle meg at jeg skal kaste samboer på hodet ut! Ellers tusen takk... Hilsen VELDIG frustrert dame :S :D
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Jeg ville pratet med samboer, skill dere som venner. Han har tydligvis ikke hatt nok med bare deg, å kommer han noen gang til å ha det? Jeg mener heller ikke at du skal hoppe rett inn i armene på en av disse "nye" guttene.. Dette er min mening ut ifra det du skriver, noe dypere kan jeg egentlig ikke gå, da jeg ikke aner noe om forholdet deres skjenerelt. Utroskap er noe av det verste jeg vet.. Stor klem til deg, og lykke til i valga dine
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Tusen takk for svar... Ja er helt enig at dersom vi skilles som venner vil jeg ikke hoppe rett inn i et nytt forhold... Trenger tid til å få mitt eget liv tilbake til normalen
lillemia Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Jeg må innrømme at jeg syns det er stort av deg å gi ham en ny sjanse. Om det vil fungere, vil tiden vise. Mange ville nok oppleve å ha problemer med å stole på ham etter noe sånn, men jeg har også hørt om par som har jobbet seg gjennom det og kommet sterkere ut av det etterpå Men hvis det skal fungere, kreves det at dere begge fokuserer på forholdet, og da er det lurt å holde "beilerne" på avstand. Si klart i fra (hvis det er det du vil) at du velger å satse på forholdet til samboeren din, det må de bare respektere. Lykke til
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Er han utro etter bare 2 år, er han dessverre ikke den rette for deg.Hiv han ut og kos deg med en av de andre gutta ;)Du fortjener så mye bedre enn han !
Havbris Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 (endret) Jeg skjønner at det er fristende å dvele litt for mye ved beundrende blikk fra andre menn - særlig når forholdet egentlig er i ubalanse pga din samboers utroskap. Hvis du går med hevntanker så tenk deg om mange ganger før du realiserer noe. Noen forhold tåler ikke den belastningen som utroskap innebærer, men det finnes også par som kommer styrket igjennom krisen. Uansett: hvis dere virkelig ønsker å forsøke å reparere forholdet så trenger dere ro til å rette blikket riktig vei. Det vil med andre ord si at dere begge må holde potensielle inntrengere på avstand. Endret 23. august 2010 av Havbris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå