Gå til innhold

Sviger mor er verdens beste, MEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal sies at min kjære er litt mammadalt, men kan da til sitt forsvar sies at han har en mor som har foret han opp med å fortelle hvor viktig,spesiell,søt, yndig, god osv han er. Og ja, han er dette. Men så til det jeg lurer på... Er det flere som opplever at svigermor utelater å si ting til dere for at du ikke skal ta "hennes"plass? Noe som i utgangspunktet aldri vil skje.

Min kjære har vært bortreist med barna i to uker. Han skulle kommet hjem i dag, men kommer hjem i morgen. Jeg sendte henne en melding hvor jeg lurte på hvor om hun ville være med å hente han på Gardermoen (moren til barna skulle hente dem) Men da fikk jeg beskjed om at hun skulle så det passet ikke. Jeg vil ikke møte hans ekskone alene. Så da avtalte han og jeg at han skulle få noen andre til å hente han. Når jeg da fikk melding av min kjære har hans mor funnet ut at hun skal hente han, men ikke beskjed til meg. Og hun har jo ikke savnet han noe mere enn meg.

Dette er en liten ting av mange. Men denne synes jeg var frekk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun skulle da jobbe.

Skrevet

Mente du at svigermamma burde fortalt deg at hun skulle hente han? Å informere deg er etter min mening din manns jobb, ikke hennes.

Alt det med flyplasshenting og slikt er din manns ansvar, og ingen andres. Du er jo heller ikke mammaen hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...