Gå til innhold

Til menn (28 år +)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en 23 år gammel dame som har vært i det samme forholdet i snart 7 år nå. Jeg og min samboer har det i grunnen ganske bra, det er ikke det dette handler om. Det handler mer om bekreftelse ..

Jeg er en brunette med litt lengre enn skulderlangt hår, jeg har relativt store bryster, antakeligvis en noe stor rumpe (men den er i alle fall fast), kraftige lår og legger (da mener jeg muskuløse, trener denne muskelgruppen mye), og noe magefett som jeg gremmer meg over, men som jeg er i ferd med å trene bort. Vekten ligger nå på ca. 78 kg. Ansiktet mitt tror jeg ikke skremmer noen .. Høres dette attraktivt ut for dere, eller er jeg av den typen dame dere absolutt ikke kunne tenke dere, hverken i sengen eller som fast følge?

Jeg spør om dette da det er godt å få bekreftelse på at man fortsatt er attraktive for andre .. selv synes jeg litt eldre menn er tiltrekkende, og det er ofte de jeg får mest oppmerksomhet fra på f.eks. byen. Påfallende .. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ute etter å fiske komplimenter? Hva er det med dere kvinner og denne infantile trangen til bekreftelse hele tiden? Gjør deg opp din egen mening om utseendet ditt, og ikke bry deg om hva andre måtte mene. Vi menn hverken får eller trenger denne anerkjennelsen som du sikler etter her, lær av oss du.

Er ikke komplimentene fra kjæresten din gode nok?

Skrevet

Har vel et ambivalent forhold til mitt utseende, som mange andre kvinner. Jeg tror da menn får denne typen anerkjennelse, selv om de kanskje ikke trenger den i like stor grad. Den "infantile trangen" kan vel komme av så mange faktorer. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg har et sånt behov, ref. til "Er ikke komplimentene fra kjæresten din gode nok?". De er vel på sett og vis det, men samtidig synes jeg det er spennende og godt å høre det fra noen andre også. Kanskje det gir en selvtillitsboost, selv om jeg ikke er særlig usikker på meg selv, i alle fall ikke vedrørende andre aspekter i livet. Du mener da vel ikke at jeg er en hysterisk kvinne selv om jeg ønsker svar på innlegget mitt? Eller?

Gjest 38 år +
Skrevet

Jeg er en 23 år gammel dame som har vært i det samme forholdet i snart 7 år nå. Jeg og min samboer har det i grunnen ganske bra, det er ikke det dette handler om. Det handler mer om bekreftelse ..

Jeg er en brunette med litt lengre enn skulderlangt hår, jeg har relativt store bryster, antakeligvis en noe stor rumpe (men den er i alle fall fast), kraftige lår og legger (da mener jeg muskuløse, trener denne muskelgruppen mye), og noe magefett som jeg gremmer meg over, men som jeg er i ferd med å trene bort. Vekten ligger nå på ca. 78 kg. Ansiktet mitt tror jeg ikke skremmer noen .. Høres dette attraktivt ut for dere, eller er jeg av den typen dame dere absolutt ikke kunne tenke dere, hverken i sengen eller som fast følge?

Jeg spør om dette da det er godt å få bekreftelse på at man fortsatt er attraktive for andre .. selv synes jeg litt eldre menn er tiltrekkende, og det er ofte de jeg får mest oppmerksomhet fra på f.eks. byen. Påfallende .. ?

Jeg er "litt eldre" og synes du høres deilig ut.

Slik du beskriver deg selv kunne jeg helt klart tenkt meg deg i sengen.

Skal vi ha fast følge er jo personkjemi og interesser veldig viktig.

Men utseende er jo som regel det første man legger merke til. Virker som om du er ei for meg. Og for mange andre :)

Skrevet

Høres ut som om vekten er høy...foretrekker slanke damer :)

Skrevet

Du er for ung for meg, men ellers høres du fin ut. (Ut fra den begrensede informasjonen du gir)

Skrevet (endret)

Gjest_38år:

Takk for et givende svar! Som du sier, personkjemi og interesser er selvsagt minst like viktig - jeg ville bare "se" om det fortsatt skulle være håp for meg dersom jeg skulle bli ensom igjen, haha :) Av det jeg har opplevd av tilnærminger fra andre menn, er gjengangeren "den eldre mann", det ser ut til at jeg appellerer til disse. Dvs. alt fra 28-29 år og oppover. Det synes jeg er noe interessant ..

Endret av Maybelline
Skrevet

dere må kanskje vite høyden hennes ,før dere vurderer vekten ? :)

Skrevet

Brunetter med store bryster er alltid interessant å kikke på :) Hvis det faktisk går an å snakke med dem også er det en fin bonus - det fremgår jo ikke av innlegget ditt. Er 35 og tenker vel at 23 uansett er i yngste laget ;)

Skrevet

Brunetter med store bryster er alltid interessant å kikke på :)

Foretrekker slanke damer her...og da med faste bryster. Prisen du gjerne må betale for en slank en er ikke-digre mugger, men du verden så sporty det er i forhold til hengepupper. :gjeiper:

Gjest 38 år +
Skrevet

Gjest_38år:

Takk for et givende svar! Som du sier, personkjemi og interesser er selvsagt minst like viktig - jeg ville bare "se" om det fortsatt skulle være håp for meg dersom jeg skulle bli ensom igjen, haha :) Av det jeg har opplevd av tilnærminger fra andre menn, er gjengangeren "den eldre mann", det ser ut til at jeg appellerer til disse. Dvs. alt fra 28-29 år og oppover. Det synes jeg er noe interessant ..

Tror du appellerer til de fleste menn jeg. Vi "eldre menn" tar kanskje initiativ litt lettere?!

Jeg tror ikke du kommer til å gå mye ensom gjennom livet.

God natt søte Maybelline :)

Kos deg med kjæresten din du, han er nok veldig fornøyd med å ha ei som deg.

Gjest Mann 29
Skrevet

Hei, syntes du høres fin ut jeg, det magefettet du snakker om hadde ikke vært noe problem for meg ;) tvert i mot. Ganske sikker på at mange men syntes du er deilig.

Holsen mann 29

Skrevet

Menn over 28 år er nydelige. Ekte menn .. robuste, muskuløse, kraftige hender som kan holde deg rundt hoftene, aaah .. trygghet og erfaring. Og jeg har inntrykk av at de tenner på formfulle damer med store bryster, hofter og litt rumpe :)

Skrevet

TS jeg tror egentlig det her handler mer omm hva du tror er virkeligheten og hvor dårlig selvtillitt du har- enn om hva menn over 28 år liker.

Du spør om du er attraktiv for menn over 28. Hvilkene fordommer bruker du som utgangspunkt da? At en mann over 28 år har lavere krav til utseendet? Att de nøyer seg med feite damer? At damer over 28 er blitt stygge så menn over 28 liker dem?

Jeg skjønner deg ikke.

Det går ikke an å si om man liker deg ut fra den beskrivelsen du gir- for du kan faktisk se ut som hva som helst egentlig- pga at den som leser det du sier tolker det du skriver sånn som den vil selv ut far sin fantasi.

Skaff deg sjøltillit- ellers er du materiale til å bli i et elendig forhold bare fordi du tror du er for gammal og stygg til å finne noen som har det du drømmer om.

Folk finner faktisk nye mennesker å bli forelska i når dem er40, 50, 60 og eldre. Overraska??

Folk liker også forskjellig utseende- og det er ingen standard oppskrift for utsende som kan garantere at du blir likt/kan få type. Eller noen standard utforming som menn over 28 år liker.

Prøv og utvikle din selvtillit og se på verden med mer realistiske øyner :) .Det vil jeg anbefale :klemmer:

Skrevet

Ute etter å fiske komplimenter? Hva er det med dere kvinner og denne infantile trangen til bekreftelse hele tiden?

Det handler om at damer vil at noen skal si ting som gjør at dem føler seg trygge. (Egentlig et tegn på at damen som vil ha dette er uselvstendig...)

Skrevet

TS jeg tror egentlig det her handler mer omm hva du tror er virkeligheten og hvor dårlig selvtillitt du har- enn om hva menn over 28 år liker.

Du spør om du er attraktiv for menn over 28. Hvilkene fordommer bruker du som utgangspunkt da? At en mann over 28 år har lavere krav til utseendet? Att de nøyer seg med feite damer? At damer over 28 er blitt stygge så menn over 28 liker dem?

Jeg skjønner deg ikke.

Det går ikke an å si om man liker deg ut fra den beskrivelsen du gir- for du kan faktisk se ut som hva som helst egentlig- pga at den som leser det du sier tolker det du skriver sånn som den vil selv ut far sin fantasi.

Skaff deg sjøltillit- ellers er du materiale til å bli i et elendig forhold bare fordi du tror du er for gammal og stygg til å finne noen som har det du drømmer om.

Folk finner faktisk nye mennesker å bli forelska i når dem er40, 50, 60 og eldre. Overraska??

Folk liker også forskjellig utseende- og det er ingen standard oppskrift for utsende som kan garantere at du blir likt/kan få type. Eller noen standard utforming som menn over 28 år liker.

Prøv og utvikle din selvtillit og se på verden med mer realistiske øyner :) .Det vil jeg anbefale :klemmer:

Det var da et voldsomt dypt innlegg .. Ingen av dine tolkninger av mitt innlegg stemmer helt. Jeg vil ikke si at jeg har spesielt dårlig selvtillit, eller er ute etter en "oppskrift" på det unike utseende. Jeg ser at det er lite legitimt å spørre om slike ting på et forum på nettet, det er mange dømmende svar. Jeg kunne ha lagt ut et bilde av meg selv, men det ønsker jeg ikke da jeg er i et forhold - foretrekker å være anonym. PS: Jeg er da ganske så realistisk .. Jeg har det også bra i mitt forhold, men det betyr ikke at jeg ikke ønsker å være tiltrekkende for andre. Det er en utopi at man ikke skal bry seg om hva andre mener enn sin kjære, det er viktig for mennesker å få bekreftelse uavhengig av dårlig selvtillit eller ikke. Det er i alle fall min mening.

Skrevet

Jeg ser vel nokså lik ut og menn fra begynnelsen av 20 årene til 50 årene vil ha meg!

Skrevet

Jeg ser vel nokså lik ut og menn fra begynnelsen av 20 årene til 50 årene vil ha meg!

Og da snakker jeg om deilige veltrente menn altså ;-)

Skrevet

Og da snakker jeg om deilige veltrente menn altså ;-)

Det tviler jeg ikke på. Det finnes også veltrente menn som liker kvinner som har litt ekstra.

Syntes nå menn skal være veltrente og kvinner skal ha litt ekstra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...