AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Hei! har fått med meg at det kan være veldig godt for mannen, men aner ikke hvor eller hvordan jeg skal utføre det. Noen som kan forklare? Så billedlig som mulig, slik at jeg er sikker på å gjøre det riktig. Pinlig å prøve noe nytt, også kanskje gjøre det helt galt...
Gjest Anonym Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Masser fra pungen og ned mot rumpa mens du suger han. Deretter en finger i rumpa. Helt nydelig
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Masser fra pungen og ned mot rumpa mens du suger han. Deretter en finger i rumpa. Helt nydelig Tusen takk
Hinata Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 *følge med* Har erfart at det er litt forskjell på hvor hardt de liker å bli massert ved skrukken (haha, for et navn), så det er vel bare å prøve seg frem
Gjest KateW Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Skal du massere prostata må du inn i analåpningen, ikke utenpå. Mange menn får homseangst av fingre der, så lurt å spørre først... Ellers kan smårimming og den slags være nytelsesverdig for noen,
Gutt87 Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Man kan massere prostata inndirekte om man knar på mellomkjøttet og det fører til en bedre orgasme. Om du virkelig vil gi han massasje bør du bruke fingrene og masse glidemiddel. 2 fingre er best synes jeg for da får man litt kontaktflate mellom fingrene og prostata. Hvis du ikke rører penis og bare masserer prostata vil du oppleve det at det kommer forsats/precum/prostatvæske ut og det kan jo være litt underholdende Prostata finner du like innom analåpningen noen cm opp og er på størrelsen med en hvalnøtt i mange tilfeller. Så da er det bare å binde gubben til senga å teste litt på han
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Hm... Får han orgasme veeeeldig fort da eller? Greit å vite så jeg ikke bare *hm, hvor var det den fingeren skulle, lete lete.. der kaaanskj* "au faen, øyet mitt....." høhø.
Gutt87 Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 Det er ikke en spontanorgasmeknapp da. Om han ikke er vant med slik stimuli kan det godt gå lengre tid enn vanlig pga nye sanser som må skrus på og kansje han må komme over den tabu delen med å ha noe i rompa. Om han greier å slippe seg løs så kommer han til å få en sterkere orgasme enn vanlig etter det jeg selv har erfart og mange andre skriver. Er viktig å ha det morro med dette der slik at dere slapper av begge to
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2010 #9 Skrevet 25. august 2010 Hadde fort bltt slutt på den sengevalsen om dama hadde nærmet seg rumpehulle mitt uten at jeg hadde blitt spurt! 2 fingre opp i der hadde ikke utløst den reaksjonen hun hadde tenkt seg, det er nå alle fall sikkert
Hinata Skrevet 25. august 2010 #10 Skrevet 25. august 2010 Jeg regner med at man ikke gjør slikt på en partner uten at man har forhørt seg litt rundt om han kunne tenke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå