AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Har ei vennine som er veldig opptatt av nudisme og som har prøvd å få meg med på nudiststrender, noe jeg har takket nei til. Hun har snakket om at det finnes nudistbyer rundt omkring i verden der folk bor og jobber og lever helt vanlig ellers vanlig noe jeg ikke har trodd noe på. Så hun viste meg noen bilder så regner med at det er sant av likevel. Der så så jeg gamle gubber og damer sitte på restuarant og spise og folk som gikk på butikken helt splitter naken. Ikke noe vakkert syn akkurat. Så faktisk ikke at de hadde noe håndkle og sitte på en gang, noe jeg trodde var vanlig. Er ikke det veldig uhygenisk? Og fly rundt i buttikkene med snablen hengende og dingle eller sette seg å spise på restaurant og til og med sette seg ned der andre har sittet med ei naken rumpe?
Nimorna Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 At folk lever livet sitt nakne får så være, det er deres valg. Jeg selv ville ikke gjort det, men dem om det. Men jeg trodde også at det var en slags "regel" blant nudistene at de satt på et håndkle når de skulle sitte; det må da være utrolig ekkelt å sette seg et sted hvor utallige menneskers svette ræv har gnukket seg ned på setet tidligere.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Slike steder finnes ja, og jeg kunne aldri ha tenkt meg å bli en av dem som sprader rundt kliss naken. Virker både uhygienisk og ekkelt om det er som du beskriver det ts.
Gjest navnelapp Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Den einaste byen eg veit om der du kan møte på nudistar på kaféar og i gatene er Cap d'Agde i sør-Frankrike. Det er ikkje i heile byen, men i dei delane av byen som ligg nærast stranda. Handkle til å sitte på er obligatorisk.
Marabou Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Har jeg aldri hørt om. Men det er vel ikke annerledes enn urfolk i enkelte deler av verden som fortsatt lever som i steinalderen. Hvis de trives med det så for all del. Jeg hadde uansett ikke lagt ferien dit.
Carita Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Æsj, det hørtes ikke særlig hygienisk ut nei.... Bare for eksemel med tanke på alle bakteriene fra underlivet, også skal man gjerne ta og støtte seg med hendene på stolene osv...Da sier det seg jo selv at det er rimelig ekkelt. Fysj
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #7 Skrevet 23. august 2010 Pluss at man vet at slike steder tiltrekker seg to typer mennesker: Ekte nudister, og pervoer som liker å se på og håper at de skal få seg noe. Du vet liksom at du blir seksuelt vurdert og har litt "fordommer" om at det ligger litt pervo-fakter i lufta der.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 Æsj, det hørtes ikke særlig hygienisk ut nei.... Bare for eksemel med tanke på alle bakteriene fra underlivet, også skal man gjerne ta og støtte seg med hendene på stolene osv...Da sier det seg jo selv at det er rimelig ekkelt. Fysj Jeg lurer litt på hvordan folk behandler sitt eget underliv, når de forutsetter at det bader i bakterier? Underlivet, spesielt hos kvinner er i stor grad selvrensende, og har lite skumle bakterier, siden det ville forårsaket stygge infeksjoner. Har man grei dohygiene er dette uproblematisk. Pengesedler, mobiltelefoner og dørhåndtak er mye større bakteriebomber enn ett nakent underliv.
The Kitten Skrevet 24. august 2010 #9 Skrevet 24. august 2010 Den einaste byen eg veit om der du kan møte på nudistar på kaféar og i gatene er Cap d'Agde i sør-Frankrike. Det er ikkje i heile byen, men i dei delane av byen som ligg nærast stranda. Handkle til å sitte på er obligatorisk. Der var jeg på klassetur på videregående.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå