Gjest Gjest Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Ei venninne av meg har kjøpt seg nye solbriller. En halvbekjent av oss sa at de brillene var bedre enn de forrige hun hadde... "Synes du det ja?" sa venninna mi og smilte. Han sa "Siden du har så lite ansikt, bør du ha store solbriller!" eller noe i den dur. Han smilte også. Litt senere møtte jeg henne på kafè. Jeg sa at solbrillene hennes var lekre.. Da sa hun at hun hadde stusset over det vår bekjente sa. Hun lurte på om han mente at hun har et stygt ansikt og bør dekke så mye som mulig med solbriller... Jeg synes at mange jenter med små ansikter kler store solbriller. Jeg er litt fan av "flue-looken".. Og sa at denne gutten kanskje også var det. Nei, hun trodde nok han mente at hun ikke var noe pen. Da lurer jeg... Kan folk virkelig være så frekke..? Antennene hans er ikke helt på plass, jeg synes rett og slett han virker usivilisert noen ganger. Men venninna mi er alminnelig pen, absolutt ikke stygg. Syntes så synd på henne da hun fortalte hva han sa og hvordan hun tolket det. Selvfølelsen hennes er ikke på topp og hun er litt paranoid... Har noen av dere hørt sleive kommentarer som kan forstås både sånn og slik? Fortell!
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Eeeh.. Nei tror venninnen din har blåst opp dette til noe ille, noe jeg ikke tror den andre personen mente. Snakk om å gjøre noe negativt ut av alt her i verden!
Gjest Siri Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Bestevenninnen min snakket med en mann som spurte om hun og en han hadde sett henne mye sammen med (at de kysset, leide hender osv) var kjærester. Hun sa at de bare var venner (at de har sex og oppfører seg som kjærester sa hun ikke til mannen) og deler vennens leilighet. Han trodde ikke på henne og sa han ikke trodde denne vennen ville delt leilighet med henne hvis dere ikke var kjærester. Han la også til at det ikke var ment som et komplemang... Helt vennlig tone hadde han, og først trodde hun han mente at denne vennen måtte like henne godt, kanskje til og med være forelsket, siden han lot henne bo i sin leilighet. Etter å ha sagt farvel ble hun sint. Det mannen hadde sagt var jo at vennen hennes aldri ville latt henne bo hos seg hvis han ikke fikk sex med henne. Jeg tror faktisk det var slik han mente det. Det er ikke første ekle kommentar fra det holdet. Dette er lenge siden, nå er bestis og vennen kjærester , samboere og forlovet En gang sa en mann til meg at jeg var så strålende vakker den dagen, hva hadde skjedd? Som om jeg ikke så ut i måneskinn tidligere... Jeg tok det pent og vet at han ikke mente noe galt med det. Men det var jo et lite gjennomtenkt komplemang. Hehe...
Jade Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Jeg tror at uansett hva denne kompisen hadde sagt, så hadde hun tolket det negativt og blitt fornærmet. Han mente det sikkert som et kompliment at hun hadde et lite ansikt. Mange modeller har små ansikter og kler store solbriller. At hun har et stygt ansikt og bør dekke det til, var hun selv som fant på. Snakk om å legge ord i munnen på andre!
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Det er jo ganske sort hvitt det å ha lite eller stort ansikt. Den som er mest kjent for fluelooken er vel Nicole Richie, og hun har et lite ansikt. Jeg har et stort ansikt, og kler visse typer solbriller. Sånn er det bare, og det er ikke noe å henge seg opp i. At fyren har dårlige sosiale antenner er noe annet, men det var ikke spesielt frekt.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Det er jo grenser for mye store solbriller dekker av et ansikt... Så jeg tror det var ment hyggelig. Kanskje de nye brillene bare passet ansiktet bedre?
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Jeg traff en gutt fra Trondheim som sa at kjolen min var styggfin. Kjolen var den fineste jeg noensinne har eid, så syntes ikke det var så kult å høre. Etterpå hørte jeg han si at jenta han var betatt av var styggfin. Hun var utrolig vakker, så da skjønte jeg at ordet hadde en fin mening, på samme måte som dritfin, grisefin osv Kan bli litt missforståelser pga dialekter.
The Kitten Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 Denne venninnen bør jobbe med selvfølelsen sin, eventuelt hørselen.
Eternity Skrevet 24. august 2010 #9 Skrevet 24. august 2010 Venninnen din bør jobbe litt med å ikke ta alt så personlig.
Gjest Bella_ Skrevet 24. august 2010 #10 Skrevet 24. august 2010 Hadde han sagt du har stor nese så store solbriller gjør den mindre hadde det vært noe annet.Dette var ett kompliment.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå