Gjest lillian Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Når sånn ca er det greit å begynne med rollon? Datteren min på 10 er plaget med endel svettelukt, og jeg tror det er litt skjenerende for henne. Er det for tidlig å begynne med deo/rollon i en alder av 10?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Jeg synes ikke det, hvis det er svette det lukter... Vi var rundt ti år i min barneskoleklasse da vi begynte - husker også at mamma lærte bort vasking med såpe og klut, SÅ deo...
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Lukter man svette så bruker man deo, er ikke verre enn det. Når man er ti år så er ikke det så tidlig å begynne med deo.
juliane Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Selvfølgelig skal hun bruke deo når hun lukter svette!
SummerJoy Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Det er ikke for tidlig så lenge hun lukter... Kan jo ikke gå rundt å lukte heller. Tror jeg begynte å bruke det da jeg var 11. Tror det er ganske så vanlig å starte i den alderen..
asterix Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Bruk av deo har ikke med alder i seg selv å gjøre. Man begynner å bruke det når man får merkbar svettelukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå