AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Jeg startet med en ny shampoo for noen uker siden. Liker på en måte shampoen, tar lengre tid før jeg får fett hår og slikt av den, men det er umnulig å vaske shampoen ordentlig ut av håret! Jeg kan skylle i evigheter, men likevel når jeg børster håret etterpå er børsta proppfull av hvitt belegg. Verst er det på den delen av håret som er i bakhodet. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Forsøkte å bruke en ny shampoo nå når jeg vaska det sist, men hadde fortsatt det hvite belegget på børsta etterpå. Det er kjempeekkelt. Kan nevne at jeg har kjempetykt hår da, om det skulle ha noe å si. Noen som har råd? Er desperat!
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Bruker du noen stylingprodukter? Kan være sjampoen ikke får vekk restene.
Gjest strykebrett Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Hmm, har samme problemet med den sjampoen jeg bruker nå (KMS). Bruker ikke noen stylingprodukter, så det kan det ikke være hos meg i alle fall. Må følge med her om det kommer noen kloke svar..
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Bruker svært sjelden stylingprodukter, og dette problemet oppsto uten at jeg har brukt noen stylingprodukter i denne perioden, så kan ikke være det
Jade Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Hvilken sjampo er det? Og hvilke ingredienser står det på den?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Det er Green Peoples shampoo for kløende hodebunn/fett hår. Den heter Rosemary shampoo. Ingredienser: Aqua (pure water from plant ingredients), Glycerin (plant-derived humectant), Decyl glucoside (gentle foaming agent from corn), Sodium cocoamphoacetate (mild foaming agent from coconut), Cocamidopropyl betainamide mea chloride (mild foaming agent, thickener from coconut), Betaine (gentle moisturiser from sugar beet), *Aloe barbadensis (aloe vera) powder, Ananas sativus (pineapple) extract, Aroma [#*Rosmarinus officinalis (rosemary) oil, #*Lavandula angustifolia (lavender) oil, *Lavandula hybrida super (lavandin) oil], *Olea europaea (olive) oil, *Linalool (from essential oils). *organic. (#Fairly Traded).
NovaFlare Skrevet 23. august 2010 #7 Skrevet 23. august 2010 Du kan jo prøve å kjøpe en skikkelig renseshampo, og vaske håret med det.
Avalon Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 Du kan jo prøve å kjøpe en skikkelig renseshampo, og vaske håret med det. Enig med denne, redken sin liker jeg veldig godt.
Jade Skrevet 24. august 2010 #9 Skrevet 24. august 2010 (endret) Hva er forskjellen på Redken sin og f.eks. First Price sin vanlige sjampo som mange her bruker som rensesjampo? Er det ekstra mye SLS/SLES i Redken sin? Her er forresten en oppskrift på rensesjampo med Natron (ikke bakepulver) og sjampo: http://www.ehow.com/how_5065106_make-shampoo-using-baking-soda.html Endret 24. august 2010 av Jade
Avalon Skrevet 24. august 2010 #10 Skrevet 24. august 2010 Hva er forskjellen på Redken sin og f.eks. First Price sin vanlige sjampo som mange her bruker som rensesjampo? Er det ekstra mye SLS/SLES i Redken sin? Her er forresten en oppskrift på rensesjampo med Natron (ikke bakepulver) og sjampo: http://www.ehow.com/how_5065106_make-shampoo-using-baking-soda.html Jeg skrev inn alt redken sin inneholdt men da jeg trykket på "svar nå" så kom Driver error opp -.- Hva er SLS/ SLES forkortelse for da?
Jade Skrevet 24. august 2010 #11 Skrevet 24. august 2010 SLS = Sodium laureth sulfate SLES = Sodium lauryl ether sulfate
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå