Gjest Tex Skrevet 2. oktober 2003 #1 Del Skrevet 2. oktober 2003 Så har du booket kirken, lokalet og fotografen. Det er elleve mnd til du skal gifte deg. Hva står først på lista di og hvorfor i all verden er det slik at vi løper og prøver kjoler først av alt? Anyone...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 2. oktober 2003 #2 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hmm kjolen er jo det viktigste :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 2. oktober 2003 #3 Del Skrevet 2. oktober 2003 Våger å påstå at kjolen er det morsomste! Prøve forskjellige kjoler og se hva som er fint og ikke fint... og hva man har lyst på og ikke... Er det ikke det mange av jentene er opptatt av da - hvordan kjolen blir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 2. oktober 2003 #4 Del Skrevet 2. oktober 2003 Me booka kyrkja først. Så gjekk det fleire månader utan at me gjorde noko, deretter (i januar) fekk me lokale. Og så fekk eg beskjed om at det var lurt å finne kjole ein del månader før, fordi det er opptil 4 mnd. levering, og han gjerne skal tilpassast litt. Så det gjorde eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 2. oktober 2003 #5 Del Skrevet 2. oktober 2003 .....Det er elleve mnd til du skal gifte deg. I skrivende stund, 7 mndr til, og jeg har ...ja..what ?!- - jo, bestilt tiara, fått ja hos begge forlovere og sjekka med tinghuset ang dagen. I går lå jeg faktisk og tenkte på hvordan innbydelsene skulle se ut...og før jeg sovna ble jeg enig med meg sjøl - - "tema"fargen er vinrød og kremhvit/champagne - - så da blir vel innbydelsene i de fargene. Tror jeg! Skal myse innom Panduro butikken i byen for å få mer inspirasjon ja. SÅ - neste på planen blir vel å si til moder'n at "hei..vi skal gifte oss forresten - hadde du tid til å sy kjolen??" Min kjære satt og så på det programmet på Tv Norge om "bridezillas" og han kommenterte, lettere rystet " TAKK og pris er ikke du sånn!!" Nei fytterakker'n - hadde vel fått hjerteattak, og det som verre er. Nei her går tingene (enda) rimelig piano Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 2. oktober 2003 #6 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg hadde egentlig tenkt å vente med å prøve kjole, men så har jeg lest bla.a. din historie Tex hvor kjolen er feilsydd når den kom. Derfor tenkte jeg at det var lurt å ha dobbelt så god tid med kjolen i forhold til orginal planen. Har dessuten ikke tid til å prøve i november/desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 2. oktober 2003 #7 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det neste på lista mi er forøvrig å ringe kirken og selskapslokaler til våren. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 2. oktober 2003 #8 Del Skrevet 2. oktober 2003 Kjolen står nok øverst på lista - den er utgangspunktet for det øvrige utstyret mitt, så den må på plass først. Så er det å vente, og vente, og vente - og så skal jeg begynne med invitasjonene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 2. oktober 2003 #9 Del Skrevet 2. oktober 2003 Så er det å vente' date=' og vente, og vente [/quote'] Blir mye av det her nå også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 2. oktober 2003 #10 Del Skrevet 2. oktober 2003 Våger å påstå at kjolen er det morsomste! Prøve forskjellige kjoler og se hva som er fint og ikke fint... og hva man har lyst på og ikke... Er det ikke det mange av jentene er opptatt av da - hvordan kjolen blir? Enig! Kjolen er absolutt noe av det morsomste. Og på lørdag skal jeg til Kristins Brudesalong og regner med å bestille min. Denne: http://www.dittbryllup.no/artikler/kjoler_...rick_2003/6.htm Og, ja, det er mye venting her også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 2. oktober 2003 #11 Del Skrevet 2. oktober 2003 Argh! Må slutte å bruke hjemmemaskinen, sender alltid to ganger.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 2. oktober 2003 #12 Del Skrevet 2. oktober 2003 Vi reserverte kirke og lokale først (det gjorde vi allerede i 2002 :oops: - ville ikke forlove meg uten å sette dato og ha kirke i orden). Reserveringen ble skrevet på et post-it-lapp som ble flyttet fremover for hver nye kalenderbok. Deretter var det laaang venting frem til i år. Er enig med dem som synes kjolen er noe av det morsomste, sikkert derfor vi er så tidlig ute med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 2. oktober 2003 #13 Del Skrevet 2. oktober 2003 9na - ville berre seie at kjolen din er nydeleg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 2. oktober 2003 #14 Del Skrevet 2. oktober 2003 9na - ville berre seie at kjolen din er nydeleg! :D Takk! Din også, forresten! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 2. oktober 2003 #15 Del Skrevet 2. oktober 2003 Takk! Din også, forresten! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. oktober 2003 #16 Del Skrevet 2. oktober 2003 9na: Nydelig kjole!! Jeg laget invitasjoner og bordkort i sommerferien i fjor og så giftet vi oss i mai i år. Borddekorasjoner var kjøpt inn også.. Så for min del var ikke kjolen det første jeg ordnet.. Men det er faktisk veldig smart å ordne endel før. Det gjorde vi og koste oss de siste ukene før bryllupet. En kollega giftet seg for et par uker siden og han sier de er "ferdige med hele greia" for det ble så mye mas rett før at de er drittlei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. oktober 2003 #17 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg er selvsagt enig i at kjoleprøvingen er den absolutt morsomste delen av forberedelsene... Av og til kan jeg angre litt for at det er gjort alt. Skulle gladelig løpt rundt og prøvd flere joler, kanskje jeg gjør det også. Men jeg er samtidig veldig glad for at det er i orden, vi jenter planlegger jo gjerne ut på byen på lørdag- antrekket allerede uken før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 2. oktober 2003 #18 Del Skrevet 2. oktober 2003 Bestilte kjolen tidlig fordi jeg ville bli ferdig med det. Mao kjoleshoppingen var noe jeg grua meg til. Det pluss skoene. Visste at begge dler ville bli vanskelig, så jerg ville få det unna. Vanslekig med klær og sko når man er liten av vekst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #19 Del Skrevet 3. oktober 2003 vi jenter planlegger jo gjerne ut på byen på lørdag- antrekket allerede uken før... :o :o det har jeg aldri gjort!! kanskje det er derfor jeg ikke gidder å begynne å se på kjole ennå heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 3. oktober 2003 #20 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det ble ikke så mye venting på meg da.... 6 mnd mellom frieriet og vielsen, men kjolen var det viktigste, etter å ha booket lokaler og kirken.... men den er heller ikke helt ferdig enda så jeg er fortsatt på prøvestadiet og nå er det 3 mnd 2 uker og 1 dag igjen ...og nei jeg gleder meg ikke noe særlig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå