Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sex er det beste jeg vet om, og jeg er ikke alene om det vil jeg tro :) Jeg elsker å gi min partner alt jeg kan, og det blir bare bedre og bedre. Allikevel har jeg noen spørsmål rundt dette med sex...

Spesielt til kvinnene:

Det er nok individuelt hva som funker for den enkelte, men jeg har ofte lurt på følgende:

Tar dere det for gitt at vi menn utfører oralsex på dere? (Jeg gjør det "automatisk" med litt i bakhodet at det er slik det forventes av kvinnene. Jeg gjør det med lyst da, selv om det ikke gjengjeldes :) ).

Forventer dere at vi skal kunne mye og være erfarne ( trykke på alle de "rette" knappene ) eller er det slik at dere blir tryggere på hverandre etterhvert og blir mere "samstemt"?

og til sist...

Er det "godt nok" med orgasme "via" manuell stimulering av klitoris? Min partner kommer ikke gjennom vanlig samleie men stimulerer klitten selv under samleiet. Hun elsker at vi kommer samtidig :) Jeg fingrer og gir selvsagt oral under "forspillet" da, og hun blir kåt av det :) Men hun har ymta frampå at hun har "mistet" g-punktet. Jeg trenger litt hjelp til å finne det igjen. Forslag?

Thanks!

mvh, mann 46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo bare svare ut fra egne preferanser, og ikke alle damer.

Jeg tar vel ikke oralsex som noen selvfølge, men ville dypt savne det om det ikke var en del av sexen. Jeg elsker å gi oralsex selv (og svelger gjerne som avslutning på det hele), og elsker å få det. Så det ville vært et fryktelig savn om en mann enten ikke ville gi eller få oralsex!

Nei, jeg forventer ikke at en mann skal være erfaren og trykke på de riktige knappene. Har kommet meg over tenåringsstadiet, og ville reagert om han ikke visste hvor klitten er, men siden vi damer er forskjelige, forventer jeg ikke at mannen skal vite nøyaktig hva jeg liker best. Sex med en ny partner er spennende, men blir ikke virkelig god før vi har blitt godt kjent med hverandre og hva vi liker. Går ut fra at det er slik for menn også? Men den bli kjent-perioden er digg den også, da! Så misforstå meg rett :)

Ja - det er godt nok med klitorisorgasme. Det er den jeg får oftest, som regel via oralsex. av og til får jeg vaginalorgasme, men det er ikke så innmari ofte, og jeg vet heller ikke hvorfor jeg fikk det på lørdag, men det ikke skjedde forrige onsdag (eksempelvis). Noen ganger stemmer alt og jeg er så overkåt at jeg kommer i hytt og pine, andre ganger er det "bare" klitorisorgasme. Jeg er like fornøyd uansett, og det har ingenting med mannens prestasjoner å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...