Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2010 #21 Skrevet 24. august 2010 Tja, det kan du godt si men det handler nok minst like mye om å ville.......(altså verbet) At norske kvinner ikke gir (av seg selv) er ingen nyhet nei...
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #22 Skrevet 24. august 2010 Tja, det kan du godt si men det handler nok minst like mye om å ville.......(altså verbet) Mange damer er slik at de bruker lang tid på seg til å bli trygg på mannen de er med først- før de prøver ut litt nytt og tør å ta initiativ. Ok? Andre damer er temmelig lunkne i sengen fordi de ikke helt er begeistret eller føler seg komfortabel eller harmonisk med den aktuelle mannen i hverdagen. Dermed blir det bare tamt det hele.
Gjest Gorgonzola Skrevet 24. august 2010 #23 Skrevet 24. august 2010 Mange damer er slik at de bruker lang tid på seg til å bli trygg på mannen de er med først- før de prøver ut litt nytt og tør å ta initiativ. Ok? Andre damer er temmelig lunkne i sengen fordi de ikke helt er begeistret eller føler seg komfortabel eller harmonisk med den aktuelle mannen i hverdagen. Dermed blir det bare tamt det hele. Et dårlig forsøk på å bortforklare det enkle faktum at menn er mer interessert i pulings enn damer. Så finnes det noen damer som både vil og tør, og de blir lett definert som ville av oss gutta, fordi de er annerledes enn mainstream.
Gjest ts igjen Skrevet 24. august 2010 #24 Skrevet 24. august 2010 Et dårlig forsøk på å bortforklare det enkle faktum at menn er mer interessert i pulings enn damer. Så finnes det noen damer som både vil og tør, og de blir lett definert som ville av oss gutta, fordi de er annerledes enn mainstream. Er dette altså en forklaring??? Jeg skjønner liksom ikke poenget med å ha sex med en man ikke liker eller tenner på, og hvis man først er med en man liker, så er jo det naturlige å gi uttrykk for det, og gi og ta for å gjøre opplevelsen best mulig??? Skjønner fortsatt ikke at det skulle være så spesielt! Kanskje dere (og de jeg har møtt) bare har vært litt uheldige?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #25 Skrevet 24. august 2010 Opplever som mann at de aller fleste kvinner, uansett alder, er nokså passive i sengen. Mange av de vet ikke hva de skal gjøre ;-) De bare sitter der eller ligger der og venter på at mannen skal starte. Jeg liker det sånn selv som mann! Liker dårlig at dama tar kontroll. Om jeg vil at hun skal suge meg, så spør jeg om hun kan det! Ellers gjør hun det ikke av seg selv. Det funker det og! :-)
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2010 #26 Skrevet 26. august 2010 Opplever som mann at de aller fleste kvinner, uansett alder, er nokså passive i sengen. Mange av de vet ikke hva de skal gjøre ;-) De bare sitter der eller ligger der og venter på at mannen skal starte. Jeg liker det sånn selv som mann! Liker dårlig at dama tar kontroll. Om jeg vil at hun skal suge meg, så spør jeg om hun kan det! Ellers gjør hun det ikke av seg selv. Det funker det og! :-) Det hørtes trist ut i lengden.
Gjest Blubberella Skrevet 27. august 2010 #27 Skrevet 27. august 2010 Hvis det er uvanlig vilt av damer å like doggystyle, suge og svelge og vise at man nyter sexen med lyder og sånn, så må jaggu jeg også være temmelig vill i senga!
Gjest brutal_mann Skrevet 27. august 2010 #28 Skrevet 27. august 2010 Hvis det er uvanlig vilt av damer å like doggystyle, suge og svelge og vise at man nyter sexen med lyder og sånn, så må jaggu jeg også være temmelig vill i senga! Dette er det VELDIG få damer som gjør. De aller aller fleste norske damer er VELDIG pripne... Deres fremste seksuelle egenskap er å ligge på rygg å se i taket.
kanel23 Skrevet 27. august 2010 #29 Skrevet 27. august 2010 Men for å utdype litt, har hatt sex med disse i litt forskjellige stillinger, men ingen halsbrekkende utfordringer, he he. Liker godt doggy, og har inntrykk av at et par av de syntes det var stas at jeg likte det så godt. Jeg suger gjerne, og svelger, og viser som sagt at jeg liker sexen og er delaktiv og lager litt lyd og sånn. Med den ene har sexen foregått utendørs, med de to andre i en seng. Ikke så spennende vel. Jeg synes også dette høres ut som normal sex. Litt entusiasme må man faktisk kunne forvente, noe annet ville vært veldig kleint, og doggy liker vel de fleste jenter? Kanskje menn rett og slett ikke har så store forventninger?
Gjest Blubberella Skrevet 27. august 2010 #30 Skrevet 27. august 2010 Dette er det VELDIG få damer som gjør. De aller aller fleste norske damer er VELDIG pripne... Deres fremste seksuelle egenskap er å ligge på rygg å se i taket. Jeg nekter å tro at det står så dårlig til blant norske damer! Du må jo ha møtt noen usedvanlig lite horny damer. eller vært uheldig med utvalget. Jeg trodde også at oralsex og doggy var ganske så vanlig del av folks sexliv, og sex uten nytelse ser jeg ikke vitsen med. Hvis man er så uinteressert i sex at man ligger musestille og stirrer i taket kan man strengt tatt la være å ha sex og heller finne på noe annet...
Gjest brutal_mann Skrevet 27. august 2010 #31 Skrevet 27. august 2010 Jeg synes også dette høres ut som normal sex. Litt entusiasme må man faktisk kunne forvente, noe annet ville vært veldig kleint, og doggy liker vel de fleste jenter? Kanskje menn rett og slett ikke har så store forventninger? Vi har ønsker langt forbi hva vi opplever å kunne få oppleve. Generelt er norske kvinner ulidelig kjedelige i senga. Som mann skal en være _veldig_ forsiktig med å foreslå spenstig sex. Noe så enkelt som oralsex, både gi og få, kan være farlig å foreslå.
Gjest brutal_mann Skrevet 27. august 2010 #32 Skrevet 27. august 2010 Jeg nekter å tro at det står så dårlig til blant norske damer! Du må jo ha møtt noen usedvanlig lite horny damer. eller vært uheldig med utvalget. Sier ikke at jeg ikke har opplevd horny damer, men det er et klart mindretall av de kvinner jeg har kastet skam over som har gitt uttrykk for en positiv seksualitet.flertallet har heller gitt uttrykk for at det er viktig å ha kontrollen i sexlivet og ikke gi menn sex sånn helt uten videre. Jeg trodde også at oralsex og doggy var ganske så vanlig del av folks sexliv, og sex uten nytelse ser jeg ikke vitsen med. Hvis man er så uinteressert i sex at man ligger musestille og stirrer i taket kan man strengt tatt la være å ha sex og heller finne på noe annet... De fleste damene jeg snakker med synes at doggy og oralsex er noe en kan gjøre så fremt han har glede av det og han har gjort seg fortjent til noe ekstra. det er en utbredt holdning at sex er noe kvinner gir menn, og da helst når han har gjort seg fortjent til det. Unntak finnes, men jeg snakker om det klare flertallet her.
kanel23 Skrevet 27. august 2010 #33 Skrevet 27. august 2010 Vi har ønsker langt forbi hva vi opplever å kunne få oppleve. Generelt er norske kvinner ulidelig kjedelige i senga. Som mann skal en være _veldig_ forsiktig med å foreslå spenstig sex. Noe så enkelt som oralsex, både gi og få, kan være farlig å foreslå. Det jeg mente å si var at dersom menn generelt synes ts er vill i senga, og vi kan ta hennes beskrivelser av sexen for god fisk, er ikke menn spesielt vanskelige å tilfredsstille. Du sa vel selv at du ville vært fornøyd med den typen sex? Da vil jeg si at du ikke vanskelig å tilfredsstille. Med det mener jeg ikke at ts er dårlig i senga, men at menn er overraskende greie å ha med å gjøre om de karakteriserer dette som vill sex. Og det er jo bare hyggelig Da blir det bare enda gøyere å dra på med noe som er litt mer på kanten Og dersom oralsex og doggy er skumle forslag må du gjerne opplyse meg om hva man faktisk kan gjøre i senga? :klø:
Gjest brutal_mann Skrevet 27. august 2010 #34 Skrevet 27. august 2010 Og dersom oralsex og doggy er skumle forslag må du gjerne opplyse meg om hva man faktisk kan gjøre i senga? :klø: Vanlig samleie, tafsing og klining. Mer enn det hører til sjeldenheten og er kun for spesielle anledninger 69, oralsex og en hver aktivitet som fører til at en ser andre steder enn ansiktet hennes er fy fy. Dette gjelder sikkert en 75% av alle damer. Norske kvinner er sikkert frigjorte, men ikke seksuelt frigjorte... Ikke slik i alle fall.
kanel23 Skrevet 27. august 2010 #35 Skrevet 27. august 2010 (endret) Sier ikke at jeg ikke har opplevd horny damer, men det er et klart mindretall av de kvinner jeg har kastet skam over som har gitt uttrykk for en positiv seksualitet.flertallet har heller gitt uttrykk for at det er viktig å ha kontrollen i sexlivet og ikke gi menn sex sånn helt uten videre. De fleste damene jeg snakker med synes at doggy og oralsex er noe en kan gjøre så fremt han har glede av det og han har gjort seg fortjent til noe ekstra. det er en utbredt holdning at sex er noe kvinner gir menn, og da helst når han har gjort seg fortjent til det. Unntak finnes, men jeg snakker om det klare flertallet her. Hmmm. Jeg leste et sted at noen mener man ikke skal gi oralsex sittende mens mannen står fordi det blir en underlegen posisjon for kvinnen. Jeg tror kanskje dette med kvinnelig kontroll er noe som er spesielt viktig for generasjon som nå er rundt 50, uten at jeg skal påberope meg den helt store innsikten i denne generasjonens sexliv. Jeg er absolutt feminist i den betydningen at jeg mener menn og kvinner er likeverdige individer og bør ha like muligheter, men at det på noen måte skal ha betydning i sexlivet bortsett fra at man ikke gjør noe man overhodet ikke ønsker å gjøre, kan jeg ikke forstå. Jeg har forøvrig ikke hørt om en eneste kvinne som ikke liker å bli tatt bakfra. Det er digg Det er også en selfølgelighet at man gjør en innsats for at den man er sammen med skal ha det bra både i og utenfor senga. Og det er ingenting som er herligere enn å se kjæresten sin skikkelig kåt av noe du gjør med ham Og det tror jeg virkelig de fleste er enig med meg i. Rare folk du holder deg med :klø: Endret 27. august 2010 av kanel23
Gjest Anjelika Skrevet 27. august 2010 #36 Skrevet 27. august 2010 Det jeg mente å si var at dersom menn generelt synes ts er vill i senga, og vi kan ta hennes beskrivelser av sexen for god fisk, er ikke menn spesielt vanskelige å tilfredsstille. Nei, de er faktisk ikke det. Å tilfredstille en mann er den enkleste sak i verden når du har seksuell selvsikkerhet og er veldig glad i og interessert i det. Jeg har også fått høre mange ganger at jeg er vill i senga, sikkert av hver eneste mann jeg har hatt sex med. Nå er jeg faktisk vill også da, men jeg har fått høre dette etter helt standard sex uten noe jeg selv vil karakterisere som særlig sprelsk. Jeg har fått høre det helt siden jeg var tenåring og da vil jeg påstå jeg var en smule sjenert og jeg gjorde iallefall ikke noe veldig mye mer spesielt enn å ha vaniljesex og like det. Mitt inntrykk er at det brutal mann og andre sier stemmer, mange norske kvinner er noe passive, tamme, stille, kjedelige, kjipe eller flaue i senga og det skal ikke så mye mer til for å bli kalt vill eller verdens beste ligg enn å stille seg på alle fire og si "knull meg hardt" eller suge og svelge og stønne høyt. Her inne på et seksualitetsforum vil jo selvsagt sistnevnte gruppe være i overtall da, men i det virkelige livet så tror jeg nok den er i mindretall.
kanel23 Skrevet 27. august 2010 #37 Skrevet 27. august 2010 Vanlig samleie, tafsing og klining. Mer enn det hører til sjeldenheten og er kun for spesielle anledninger 69, oralsex og en hver aktivitet som fører til at en ser andre steder enn ansiktet hennes er fy fy. Dette gjelder sikkert en 75% av alle damer. Norske kvinner er sikkert frigjorte, men ikke seksuelt frigjorte... Ikke slik i alle fall. Som sagt, rare folk du holder deg med. Ps. Har du vært borpå så mange?
kanel23 Skrevet 27. august 2010 #38 Skrevet 27. august 2010 (endret) Nei, de er faktisk ikke det. Å tilfredstille en mann er den enkleste sak i verden når du har seksuell selvsikkerhet og er veldig glad i og interessert i det. Jeg har også fått høre mange ganger at jeg er vill i senga, sikkert av hver eneste mann jeg har hatt sex med. Nå er jeg faktisk vill også da, men jeg har fått høre dette etter helt standard sex uten noe jeg selv vil karakterisere som særlig sprelsk. Jeg har fått høre det helt siden jeg var tenåring og da vil jeg påstå jeg var en smule sjenert og jeg gjorde iallefall ikke noe veldig mye mer spesielt enn å ha vaniljesex og like det. Mitt inntrykk er at det brutal mann og andre sier stemmer, mange norske kvinner er noe passive, tamme, stille, kjedelige, kjipe eller flaue i senga og det skal ikke så mye mer til for å bli kalt vill eller verdens beste ligg enn å stille seg på alle fire og si "knull meg hardt" eller suge og svelge og stønne høyt. Her inne på et seksualitetsforum vil jo selvsagt sistnevnte gruppe være i overtall da, men i det virkelige livet så tror jeg nok den er i mindretall. My point exactly. Jeg tror rett og slett ikke menn er så vanskelige på det Jeg hadde ikke all verdens erfaring da jeg møtte typen, men satte selvfølgelig i gang med å finne ut av hva han, og jeg, likte. Spesielt gøy å finne ut hva som tenner ham! Og han er kjempefornøyd (sier han) Men i motsetning til deg har jeg hatt inntrykket av at det er dette som er standarden. Når jeg snakker med venninner får jeg iallefall ikke følelsen av at jeg er spesielt vill :klø: Endret 27. august 2010 av kanel23
Gjest Anjelika Skrevet 27. august 2010 #39 Skrevet 27. august 2010 My point exactly. Jeg tror rett og slett ikke menn er så vanskelige på det Jeg hadde ikke all verdens erfaring da jeg møtte typen, men satte selvfølgelig i gang med å finne ut av hva han, og jeg, likte. Spesielt gøy å finne ut hva som tenner ham! Og han er kjempefornøyd (sier han) Men i motsetning til deg har jeg hatt inntrykket av at det er dette som er standarden. Når jeg snakker med venninner får jeg iallefall ikke følelsen av at jeg er spesielt vill :klø: Sant det første du sier, man trenger ikke all verdens erfaring så lenge man har riktig innstilling =) Angående det siste så har jeg flest mannlige venner og ut fra deres (og de jeg har hatt seksuelle forhold til) sine erfaringer så virker det som flere jenter enn hva man skulle tro er noe tilbakeholdne i senga.
Gjest MikeWaters Skrevet 27. august 2010 #40 Skrevet 27. august 2010 Jeg må ha vært heldig med jentene mine. Selv om de ofte har vært mindre frigjorte og "lekne" enn meg, så har flesteparten hatt en åpen og flexibel innstilling. Hun som nå er min sambo er Rock n roll, så ingen klager der i gården
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå