Gjest Nysingel Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Håper på noen svar her. Saken er den at jeg har vært med en partner det meste av mitt liv (over 10 år) men har vært singel i ca et år nå. I singelperioden min har jeg hatt sex med noen få menn, og hatt gode opplevelser, men stusser over at de alle i ettertid omtaler meg som vill i senga. De sier det som en positiv ting, så det er forsåvidt hyggelig det. Men jeg trodde ærlig talt jeg var en helt normal jente som verken var spesielt vill eller passiv, men trygg på meg selv og ikke redd for å vise at jeg liker sex og har lyst. Er det slikt gutta sier for å smiske? De har vel alle gitt uttrykk også for at de har hatt lyst til å beholde kontakten eller ta det videre mer enn jeg har, så jeg tenker at de kanskje tror at ekstra komplimenter og liknende, vil gi dem det de vil? Eller er det slik at mange jenter er så passive/lite spennende i sengen at jeg for disse gutta framstår som ekstra vill, selv om jeg egentlig er helt middels spennende?
Parvati Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Må vel egentlig ha vært i seng med deg for å vite akkurat hvor vill du er
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Blir sagt jeg både er steike rå og utrolig vill i senga jeg også, men har ikke ligget med så mange, men får det samme hver gang. Fantastisk bra til å suge også tydeligvis.
Gjest knut Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 tror nok det er ganske vanlig. være raus med komplimenter i senga gitt. spesielt det med suging kjenner jeg igjen. tenker at jo mer selvtillit jeg gir jentene, jo oftere vil det skje. mvh knut.
Gjest Nysingel/ts Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Jeg ser den, gi komplimenter, så blir det kanskje mer på dem. Det jeg ikke skjønner, er hvorfor de kaller meg VILL??? Hva med deilig, god til å suge, bra å ha sex med fordi jeg er kåt og gir uttrykk for at jeg liker og nyter det?
Gjest Blubberella Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 For noen menn er det nok at du viser at du nyter sex og deltar aktivt, så er du pr definisjon vill og rå i senga. Hvis du i tillegg suger bra og tar litt styringa innimellom er du en gudinne. Kanskje du rett og slett er selvsikker og tør å vise at du er kåt og liker sex, og dermed fremstår som vill og rå. Eller kanskje noen av mennene har vært ekstra rause med komplimentene i kampens hete. Ikke så godt å vite for folk på et diskusjonsforum.
Gjest Månestøv Skrevet 23. august 2010 #7 Skrevet 23. august 2010 Jeg er også blitt omtalt som vill og god i senga, og har stusset litt på dette. Tror ikke dette er smisking, men derimot at de har hatt dårlige erfaringer før. Har ofte hørt mine partnere har omtalt sine tidligere jenter som lydløse potetsekker Så tror du kommer langt med litt lyd, bevegelse og nytelse
Gjest knut Skrevet 23. august 2010 #8 Skrevet 23. august 2010 Er det flere som har nøyd seg med å si VILL, eller er det ett enkelttilfelle fra en som ikke var så flink til å uttrykke seg? Vill kan jo fort missforstås. Jeg liker mer spesifikke komplimenter som du nevner. Flink til å suge, deilig fitte og kropp osv. Mvh Knut
Gjest brutal_mann Skrevet 23. august 2010 #9 Skrevet 23. august 2010 Tipper du ikke er flau over å være våt og kåt. Det holder lenge.
Gjest Nysingel/ts Skrevet 23. august 2010 #10 Skrevet 23. august 2010 Tipper du ikke er flau over å være våt og kåt. Det holder lenge. Ha ha, jeg er ikke flau over det, nei. Men VILL? Og til innlegget over, det er ikke en men 3 eller forskjellige som har sagt det. De har sagt det i sammenheng med andre sex-komplimenter, men det er altså dettemordet jeg reagerer på, siden jeg ikke føler meg særlig vill selv, heller ganske normal.
Gjest brutal_mann Skrevet 23. august 2010 #11 Skrevet 23. august 2010 Er jo vilt å pule minst tre forskjellige menn på et år da
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. august 2010 #12 Skrevet 23. august 2010 Jeg har også fått høre det, og har da kontret med : "takk skal du ha" uten å tenke noe mer over det. Mulig mannen sier det for å få mer knullings, men det er likeså et kompliment.
waco Skrevet 24. august 2010 #13 Skrevet 24. august 2010 Javel, så i stedet for å fortelle hva slags sex dere hadde med de tre forskjellige slik at vi kan få en avklaring, - så forteller du heller hva mennene sa til deg for at vi skal bedømme spørsmålet? Vi som ikke vet hva handlingen var en gang? Blir som, - en sa til meg at jeg er flink til å svømme, men jeg svømmer saktere enn en ørret og føler meg ikke særlig sprek. Men er jeg flink til å svømme for det tror du? Jeg gidder selvsagt ikke nevne hvor fort jeg svømmer eller hva jeg mente med svømme, om det var på havet eller i basseng, eller under vann eller på rygg. Skjønner du hva jeg hinter til trådstarter?
Gjest Nysingel igjen Skrevet 24. august 2010 #14 Skrevet 24. august 2010 Er jo vilt å pule minst tre forskjellige menn på et år da Har hatt litt å ta igjen, da vet du Javel, så i stedet for å fortelle hva slags sex dere hadde med de tre forskjellige slik at vi kan få en avklaring, - så forteller du heller hva mennene sa til deg for at vi skal bedømme spørsmålet? Vi som ikke vet hva handlingen var en gang? Blir som, - en sa til meg at jeg er flink til å svømme, men jeg svømmer saktere enn en ørret og føler meg ikke særlig sprek. Men er jeg flink til å svømme for det tror du? Jeg gidder selvsagt ikke nevne hvor fort jeg svømmer eller hva jeg mente med svømme, om det var på havet eller i basseng, eller under vann eller på rygg. Skjønner du hva jeg hinter til trådstarter? Jeg skjønner at noen gjerne vil ha en saftig historie å koselig seg med Men saken er at det ikke har vært noe spesielt med sexen i mine øyne. Hadde mye "villere" sex med min partner gjennom ti år enn med disse siste, rett og slett fordi han kjente jeg, vi var trygge på hverandre og utforsket endel utover det jeg vil kalle vanlig soveromssex. Men for å utdype litt, har hatt sex med disse i litt forskjellige stillinger, men ingen halsbrekkende utfordringer, he he. Liker godt doggy, og har inntrykk av at et par av de syntes det var stas at jeg likte det så godt. Jeg suger gjerne, og svelger, og viser som sagt at jeg liker sexen og er delaktiv og lager litt lyd og sånn. Med den ene har sexen foregått utendørs, med de to andre i en seng. Ikke så spennende vel.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #15 Skrevet 24. august 2010 Jeg har også fått høre det, og har da kontret med : "takk skal du ha" uten å tenke noe mer over det. Mulig mannen sier det for å få mer knullings, men det er likeså et kompliment. Om jeg hadde blitt kalt "vill" hadde jeg blitt skuffet. Jeg ønsker ikke å framstå som "vill". Det er noe umodent over det. Gutter på 17 år, ja visst. Men "villskap" - hva er nå det? At man har lyst er greit, men man er ikke vill selv om man ikke er en potetsekk. Tåpelig ordbruk av enkle menn.
Gjest Wonka Skrevet 24. august 2010 #16 Skrevet 24. august 2010 Vill som i villig, uten å bli som en billig lunken nyttårskalkun. Leser partnerens ønsker og mer enn gjerne kommer de i forkjøpet, men selv synes man bare etterkommer den andres impulser tvert. Hvor langt vil man gå utenfor sin egen komfortsone for andre uten å bare ta på seg en vill grimase?
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2010 #17 Skrevet 24. august 2010 Ok, når du enda ikke fatter poenget med VILL, hørest det nesten ut som du tenker at du er "vill" som i laus.... Jeg er Vill i senga, noe som betyr at jeg tar noen ganger styringa, kan stønne høyt, ropa et de skal ta meg, finne på stillinger, får dem til å komme flere ganger, sleiker spermen fra fingrene, kler meg sexy og lar fetisjene deres komme i oppfyllelse. I tillegg viser jeg at jeg elsker det, nyter det, å jeg vil ha mer akkurat som han. Jeg kan finne på å ha sex på riskye plasser, det er jeg som tar initiativet først og jeg vet akkurat hva de vil ha. Jeg liker å være med fler, ha gruppe sex, å faktisk la de få nyte meg kose med meg selv med leketøy osv. Så er er cowgirl en favoritt! :D Rå og vill.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2010 #18 Skrevet 24. august 2010 Ok, når du enda ikke fatter poenget med VILL, hørest det nesten ut som du tenker at du er "vill" som i laus.... Jeg er Vill i senga, noe som betyr at jeg tar noen ganger styringa, kan stønne høyt, ropa et de skal ta meg, finne på stillinger, får dem til å komme flere ganger, sleiker spermen fra fingrene, kler meg sexy og lar fetisjene deres komme i oppfyllelse. I tillegg viser jeg at jeg elsker det, nyter det, å jeg vil ha mer akkurat som han. Jeg kan finne på å ha sex på riskye plasser, det er jeg som tar initiativet først og jeg vet akkurat hva de vil ha. Jeg liker å være med fler, ha gruppe sex, å faktisk la de få nyte meg kose med meg selv med leketøy osv. Så er er cowgirl en favoritt! :D Jeg er Rå da jeg gjør de mannen har lyst til at jeg skal gjøre, jeg er vill da jeg finner på smarte ideer som han liker helt av meg selv. Men jeg er ikke laus, men noen menn liker å vite at dama blir tatt av andre. Rå og vill.
Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2010 #19 Skrevet 24. august 2010 Men for å utdype litt, har hatt sex med disse i litt forskjellige stillinger, men ingen halsbrekkende utfordringer, he he. Liker godt doggy, og har inntrykk av at et par av de syntes det var stas at jeg likte det så godt. Jeg suger gjerne, og svelger, og viser som sagt at jeg liker sexen og er delaktiv og lager litt lyd og sånn. Med den ene har sexen foregått utendørs, med de to andre i en seng. Ikke så spennende vel. Her har norske kvinner MYE å lære.
Gjest Gorgonzola Skrevet 24. august 2010 #20 Skrevet 24. august 2010 Her har norske kvinner MYE å lære. Tja, det kan du godt si men det handler nok minst like mye om å ville.......(altså verbet)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå