Gå til innhold

Trenger noen kloke råd fra kvinner og menn :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For godt over et halvt år siden droppet jeg en fyr jeg var meget tiltrukket av fordi jeg følte meg usikker på han. Jeg var usikker på hvor interessert han egentlig var i meg og følte meg generelt ganske "liten" sammen med han. Jeg droppa han på en kanskje ikke så veldig okei måte ved å være total avvisende, han visste hvorfor og jeg har forklart meg. Nå nylig fikk jeg melding av han på facebook hvor han sier han savner meg, og ber indirekte om en ny sjanse. Jeg velger å være avventende og se hva han gjør. Det ender opp med at vi treffes på hans initiativ. Jeg føler meg fortsatt tiltrukket av han ( han er en deilig fyr), men kjenner fortsatt usikkerhetsfølelsen og det at jeg føler meg "liten". om dette er noe han overfører på meg, om det handler om meg og min selvfølelse, kjemien oss imellom, det vet jeg ikke helt. Jeg hadde forventet da vi møttes at han ville si noe om hvorfor han tok kontakt igjen, men det gjorde han ikke og jeg ville ikke presse han. Når jeg skal dra sier han at jeg kan jo bli med han hjem, om han sier det på "spøk" eller var seriøs vet jeg ikke rikit,g men jeg kjente det skuffet meg at han sa det. Vi hadde ikke sex før etter en god stund sist vi datet og han er veldig klar over mine holdninger til sex.

Da jeg kom hjem følte jeg meg veldig forvirret, og vet ikke helt hva han egentlig vil med meg. OM det er slik at han bare slengte ut en melding for å se om han fikk napp, om han vil "ta hevn" for at jeg dumpet han eller ja. han er en "tøff" fyr og er veldig dårlig til å prate om følelser, så om han egentlig vil ha meg men ikke klarer å gjøre ting på en mer seriøs måte jeg vet ikke..Han har ikke noe problemer med å ordne seg damer heller, så det må jo finnes en mer lettvint måte å ordne seg et ligg på enn meg.

Har ikke hørt fra han etter vi møttes og jeg kommer ikke til å ta kontakt med han så det kan jo hende han ikke gir lyd fra seg og slik sett ordner ting seg av seg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at han er singel? Rart at du ikke har hørt fra han igjen. Høres nesten ut som han gjorde bare for å sjekke om han fikk napp som di sier og/eller sex :(

Skrevet (endret)

huff da :sukk:

Endret av MarteLi
Skrevet

Han står som single på facebook men hvem vet..

Gjest No_glitter
Skrevet

Har faktisk opplevd omtrent samme situasjonen selv. Fant ut leenge etterpå at han faktisk bare ville se om han fremdeles var interessert i meg. Jeg var i grunnen ikke så interessert i ham som jeg trodde jeg var så det var jo like greit. Men han forsvant uten å ta kontakt igjen, svarte ikke på sms som jeg sendte eller mail så da la jeg bare ballen død.

Gjest navnelapp
Skrevet

Men kan det vere så vanskeleg å snakke med han? Spør han om kva han vil. Har ingenting endra seg sidan sist?

Skrevet

Jeg har stor sans for kvinnelig intuisjon - hvorfor ikke stole på den ?

Det lyser vel usikkerhetsfaktorer her lang vei.....

han er "tøff" og du er "liten" og han snakker ikke om følelser....

Du er fornøyd med utseende til fyren - men er det nok ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...