Gå til innhold

Korte jakker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger litt meninger.

Jeg fant en kortn jakke i dag, ca denne lengen: http://bloggfiler.no/thebambi.blogg.no/images/828224-9-1279720688623.jpg Merk at det er IKKE denne jakke jeg fant. Den jeg fant var langermet, brun/mørk khaki, og kunne kneppes hel igjen forran.

Jeg synes egentlig den var utrolig kul, men så tenkte jeg litt over det. Hva synes folk egentlig om slike korte jakker? Og er den en mote som kommer til å holde lenge nok til at det er verdt å bruke penger på noe slikt så sent i sesongen?

Takker for alle svar :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i slike jakker, så det synes jeg du kan gå for! ..om det er noe som e kledelig på kroppen din.

Disse jakkene er suverene, de går egentlig ikke ut på dato. Går du lei av den, eller vil endre på den så er det lett å fikse. Sett på en blomst eller hva som helst, slik kan den brukes til alle anledninger også.

Gå for det :jepp:

Skrevet

Eg har mange av desse korte jakkene, og diggar dei! Kjem også til å kjøpe fleire. Men så er eg av typen som drit i om dei vert ut, så lenge eg sjølv likar dei ;)

Skrevet

Jeg synes det er fint, og etter hva jeg har sett i butikkvinduene kommer trenden til å fortsette! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...