AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Jeg elsker såkalte fjortisfilmer, og er ute etter filmer i den sjangeren:) Altså komedie/drama med kjærlighet. Har dere noen tips?? Kan jo komme med noen filmer selv: Coyote ugly A lot like love Just married Hvordan bli dumpet på 10 dager Valentines day Love actually Clueless She's out of my league What happens in Vegas The proposal Two weeks notice 40 dager og 40 netter Ti ting jeg hater ved deg Det var de jeg kom på nå. Håper flere vil dele!
Anglofil Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Never Been Kissed Bridget Jones' dagbok Bridget Jones på randen Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Jeg så akkurat Fools gold, likte den! The Holiday Mean Girls Prinsesse på prøve Material girls Hannah Montana Cinderella story Shes all that Head over heals
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 10 things i hate about you ( 10 ting jeg hater ved deg) med blant annet Heath Ledger. Oh yes, denne så vi på når jeg var fjortis for en 12-13 år siden
Isabella82 Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Just married the proposal wedding date american pie filmene empire records a walk to remember alle elsker mary valentines day break up plan wedding planer save the last dance dirty dancing 2 step up made of honor 27 dresses knocked up 10 things i hate about you down to you the perfect man ice princess wild child what a girl wants dazed and confused get a glue she`s the man chasing liberty accepted drive me crazy john tucker must die the girl next door sleepover get over it saved just my luck whatever it takes sparkle swwt home alabama just heaven you`ve got mail whip it he``s not that into you hairspray picture perfect date movie leap year enchanted love happens clueless americas sweethearts confessions of a shopaholic how to loose a guy in 10 days forgetting sarah marshall almost famous muriels wedding juno pretty in pink serendipity while you were sleeping the jane austen bookclub sisterhood of the travelling pants did you hear about the morgans maid in manhattan heartbreak kid wimbledon the break up picture perfect along came polly shall we dance good luck chuck never been kissed what happens in vegas rumour has it because i said so liscense to wed high fidelity notting hill 17 again the ugly truth bride wars marley and me two can play that game two weeks notice van wilder just friends in her shoes she`s all that bring it on our wedding barbershop bountry hunter
Isabella82 Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 sorry..litt skrivefeil så tidlig på morran
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #10 Skrevet 25. august 2010 Tusen takk for svar alle sammen! Bare å komme med flere tips:)
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #11 Skrevet 26. august 2010 Head over heals, Down to you med Freddie Prinze
Nimorna Skrevet 26. august 2010 #12 Skrevet 26. august 2010 Titanic er jo fjortisfilmen over alle fjortisfilmer. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå