Gå til innhold

Hva skal til for at du ignorerer en bruker?

16 stemmer

1. 1. Hva skal til for at du ignorerer en bruker?

• Jeg er uenig med brukeren
      0
    • Brukeren motsier meg
      1
    • Jeg tror brukeren er her bare for å provosere
      10
    • Jeg synes ikke brukeren har noe å melde
      9
    • Brukeren er så sint
      1
    • Brukeren har for mange skrivefeil
      2
    • Annet
      5

Anbefalte innlegg

Gjest Spinell
Skrevet

Inntil nå har jeg ikke ignorert brukere, men etter at enkelte begynte å irritere meg veldig fant jeg ut at jeg skulle prøve å legge den/de til ignoreringslista.

Så begynte jeg å tenke: jeg har jo min mening om de jeg ignorerer, men hva skal til for at du ignorerer noen?

Jeg har ignorert:

-noen som virker temmelig krakilske

-noen som skriver kun for å provosere

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Om jeg ignorerer noen, så er det fordi jeg ikke vil ha noe med den personen å gjøre i det hele tatt.

De kan godt provosere meg eller stille spørsmål ved hver minste lille ting, men enkelte mennesker bare klarer man ikke pga kjemi, måten ting blir sagt på o.l.

Skrevet

for å ignorere noen så må det være noen som provoserer meg på en for meg "feil" måte, eller dersom jeg opplever at vedkommende ALLTID bare provoserer og det aldri kommer noe som er matnyttig fra den kanten.

Jeg har noen på ignoreringslista mi, noen har vært der i noen år, andre er av nyere dato.

Det er ikke alle jeg hadde giddet bruke tiden min på irl, og det er ikke alle jeg gidder bruke tiden min på her heller.

Skrevet

De fleste jeg har trang til å ignorere poster som Anonym når de provoserer meg, så det er ikke så mye til hjelp.

Ellers ignorerer jeg kverulanter som ikke har noe fornuftig å komme med.

Skrevet

vet ikke egentlig , jeg har ikke ignorert noen , da har jeg jo ingenting å irritere meg over . Og jeg har jo ingen å diskutere med om jeg bare har de som er enige med meg på "godtatt" lista mi .

Skrevet

Jeg har bare ignorert én bruker, og det var fordi vedkommende tydelig stalket meg.

Gjest Violently Happy
Skrevet

Jeg har ingen, men hvis jeg måtte legge til en eller flere så måtte det være hvis den/de enten brukte hersketeknikker eller var generelt slem(me) og ufin(e).

Gjest Spinell
Skrevet

Jeg har bare ignorert én bruker, og det var fordi vedkommende tydelig stalket meg.

Det alternativet tenkte jeg ikke på! Har heldigvis unngått stalkere.

Jeg har heller ikke ignorert folk jeg er uenig med, men tok med dette alternativet fordi det dukket opp noe liknende i en diskusjon en gang.

Ulempen med ignorering er at jeg blir veldig nysgjerrig på hva vedkommende har skrevet, og som jeg ikke ser med mindre jeg går aktivt inn for det :fnise:

Skrevet

Jeg har ignorert alle som skriver med voldsomme farger eller merkelige skrifttyper. Ødelegger flyten helt i tråden, gidder ikke å lese de innleggene uansett så like greit å fjerne de. I tillegg noen som jeg synes har veldig lite fornuftig å komme med, som jeg ofte synes kommer med helt urelevante innlegg i de fleste trådene de skriver. Hender av og til jeg åpner ett innlegg av en ignorert bruker, hvis jeg synes trådens tema er veldig interessant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...