Gjest Hanna Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Er så skuffa over samboer som ikke tok meg seg noenting til meg etter en toukers Thailandferie. Jeg syns jeg er ganske raus som ikke mukket når han ville på toukers Thailandferie med en kompis i sommer. Men tenker at det kanskje kunne vært koselig om han kjøpte en eller annen liten ting til meg der nede når han har brukt tusenvis av kroner på seg selv på en slik ferie.. Er jeg urimelig?
Supramundane Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Jeg ville også blitt skuffet av det, ja. Syns det er en hyggelig gest at man tar med en liten ting, om enn symbolsk. Trenger ikke å være dyrt eller "fancy".
Rosalie Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Samboer må få beskjed om at jeg ønsker gave og det en ordentlig en, når han reiser på guttetur. Ellers får jeg ikke noe. Evt taxfree-sjokolade eller noe.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 syns jenter skal slutte å sutre så jævli over kjærester som ikke gir og kjøper. forstår seriøst ikke dette hysteriet med gaver.
Optimist6 Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Jeg ville også blitt skuffet av det, ja. Syns det er en hyggelig gest at man tar med en liten ting, om enn symbolsk. Trenger ikke å være dyrt eller "fancy". enig
Gjest ts_hanna Skrevet 23. august 2010 #7 Skrevet 23. august 2010 Samboer er mye på farten. Og på jobbreiser, eller småturer til Amsterdam e.l m kompiser og sånt tenker jeg aldri på gaver. Men når han svir av sikkert 15-20 000 på ferie m kompis, mens jeg er hjemme og jobber, da hadde det vært koselig m en liten oppmerksomhet. Tax-free-sjokolade hadde holdt lenge (selvom det hadde vært enda koseligere m noe fra Thailand selvsagt)
Karmosin Skrevet 23. august 2010 #8 Skrevet 23. august 2010 Mannen min og jeg tar med gaver til hverandre fra tur. Det skulle da bare mangle om den som ikke var med får en liten hyggeting til trøst.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #9 Skrevet 23. august 2010 Du synes du spesielt skulle fått noe siden du "lot han dra" på ferie? Eller hva mener du med mukket? Jeg er jente, og kunne sikkert funnet på å ikke tenke på gave. Det eksisterer ikke i mitt hode, og dukker ikke opp. Kall meg skada for det, men noen mennesker tenker ikke på gaver.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2010 #10 Skrevet 23. august 2010 Hvis du vet hva som skjer i Thailand, så skjønner du sikkert at han hadde mer enn nok med å kose seg der, og kunne nok ikke kjøpe noe til deg.
Gjest Vilma Skrevet 23. august 2010 #11 Skrevet 23. august 2010 Da hadde jeg og blitt skuffet. Jeg forventer ikke stort, men en liten ting kunne han da plukket med seg.
bambus Skrevet 23. august 2010 #12 Skrevet 23. august 2010 enig der. ihvertfall siden jeg har alltid med en liten ting til han når jeg har vært ute å reist. det er en måte for meg vise at ``jeg har hatt det kjekt men samtidig ikke glemt deg``
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. august 2010 #13 Skrevet 23. august 2010 Er så skuffa over samboer som ikke tok meg seg noenting til meg etter en toukers Thailandferie. Jeg syns jeg er ganske raus som ikke mukket når han ville på toukers Thailandferie med en kompis i sommer. Med en klype salt: Skjønner godt at han ikke kjøpte gave til deg, han merket nok at du ble sur fordi han reiste dit uten deg. Det skinner igjennom i det andre innlegget ditt også, hvor du skriver at du måtte være hjemme og jobbe. Unn typen din en god opplevelse, så unner kanskje han deg en gave neste gang uten en klype salt: hva er det å klage over? luksusproblem ass. fyren er garantert glad i deg selv om han glemte å kjøpe taxfreesjokolade eller et fint skjerf fra thailand.
Wonders Skrevet 23. august 2010 #14 Skrevet 23. august 2010 me too,jeg ville blitt blodig fornærmet jeg. Får alltid masse gaver når sambo kommer hjem. Jeg forventer ikke det, men ser at han gløder når jeg blir så rørt. Han gjør meg glad. Alle menn vil ha en glad kjæreste! Ellers ringer han meg fra flyplassen å hører om han skal ta m noe fra parfymeriet el no, om han har hatt liten tid. Husker han var i Brazil, da hadde jeg sendt med han et bilde av oss sammen. Så han ikke skulle glemme meg :gjeiper: Han hadde gitt bildet til en gate-tegner, kostet ca 15 kr, og jeg fikk en fantastisk tegning av oss to. Omtanke koster så lite. Ts, er dette 1. gang han har gjort dette? Da bør du si hvordan det får deg til å føle. Kan ikke kjefte om han ikke vet bedre. Men man kan si hva man føler, så han kan trøste deg og slik gjør du det så han aldri aldri gjentar det!
I Grosny Skrevet 23. august 2010 #15 Skrevet 23. august 2010 (endret) Oi sann, her er det nok mange som får en liten vekker. Jeg må nok begynne å huske på å kjøpe gaver. Noen ser automatisk etter gaver på ferie. Noen driver med andre ting. Du har avslørt at din mann ikke er gavekulturell. Jeg synes ikke du skal være lei deg for det. Gled deg heller over de andre måtene han gir deg kjærlighet. Personlig har jeg lettest for å kjøpe gaver hvis jeg kommer over noe spesielt fint, som jeg synes godt om, som jeg tror mine nærmeste trenger, og den sykkelen finner jeg ikke i strandshoppen i Thailand. Der er det vel mest juggel og skrot vil jeg tro. Endret 23. august 2010 av I Grosny
Gjest Illiya Skrevet 23. august 2010 #16 Skrevet 23. august 2010 Med en klype salt: Skjønner godt at han ikke kjøpte gave til deg, han merket nok at du ble sur fordi han reiste dit uten deg. Det skinner igjennom i det andre innlegget ditt også, hvor du skriver at du måtte være hjemme og jobbe. Unn typen din en god opplevelse, så unner kanskje han deg en gave neste gang uten en klype salt: hva er det å klage over? luksusproblem ass. fyren er garantert glad i deg selv om han glemte å kjøpe taxfreesjokolade eller et fint skjerf fra thailand. Og ettersom hun kanskje ikke ble så kjempeglad for at han reiste dit, så er det fullt forståelig at han ikke kjøpte gave? Burde han ikke heller kjøpe gave i et sånt tilfelle?? Hun unte han jo en god opplevelse, det var vel derfor han dro selv om hun måtte være hjemme.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #17 Skrevet 23. august 2010 Er så skuffa over samboer som ikke tok meg seg noenting til meg etter en toukers Thailandferie. Jeg syns jeg er ganske raus som ikke mukket når han ville på toukers Thailandferie med en kompis i sommer. Men tenker at det kanskje kunne vært koselig om han kjøpte en eller annen liten ting til meg der nede når han har brukt tusenvis av kroner på seg selv på en slik ferie.. Er jeg urimelig? Nei, du er ikke urimelig, men du er sannsynligvis sammen med en som bare tenker på seg selv.
Carita Skrevet 23. august 2010 #18 Skrevet 23. august 2010 Dette er jo så typisk gutter.. Syns det er drøyt å kalle deg kravstor bare fordi du ble litt skuffet. Min type hadde aldri fått DRATT til en plass som Thailand på guttetur engang..
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #19 Skrevet 23. august 2010 Dette er jo så typisk gutter.. Syns det er drøyt å kalle deg kravstor bare fordi du ble litt skuffet. Min type hadde aldri fått DRATT til en plass som Thailand på guttetur engang.. Ikke min mann heller! Det er da så mange andre steder man kan dra til....guttetur til Thailand er mildt sagt suspekt!
Gjest TS Skrevet 23. august 2010 #20 Skrevet 23. august 2010 Med en klype salt: Skjønner godt at han ikke kjøpte gave til deg, han merket nok at du ble sur fordi han reiste dit uten deg. Det skinner igjennom i det andre innlegget ditt også, hvor du skriver at du måtte være hjemme og jobbe. Unn typen din en god opplevelse, så unner kanskje han deg en gave neste gang uten en klype salt: hva er det å klage over? luksusproblem ass. fyren er garantert glad i deg selv om han glemte å kjøpe taxfreesjokolade eller et fint skjerf fra thailand. Ehhh... jeg har unnet ham turen, og var ikke sur for at han skulle dra. Og generelt har vi det fint sammen fordi vi gir hverandre mye frihet og er veldig trygge på hverandre. Kunne ikke falle meg inn å tenke at han skulle gjøre noe galt. Men jeg vet jeg er en raus kjæreste som unner ham en Thailandtur og da blir jeg littegranne lei meg når han liksom ikke ser det. Men tydeligvis delte meninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå