Gjest scorpius Skrevet 23. august 2010 #1 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har prøvd å bruke hårruler noen få ganger, men det har alltid endt med en mildt katastrofe; jeg har brukt lang tid å få de ut av håret! Og håret setter seg så godt fast i rullene, og jeg prøver og prøver så godt jeg kan å få de ut, og til slutt må jeg nesten dra de ut, prøver så sårt å finne ut hvilken vei jeg snurret håret osv. Ja, jeg har iallfall endt opp med å se ut som et mislykket troll på håret når jeg ENDELIG har fått ut rullene... Hva gjør jeg galt??? Kjøpt feil/dårlige ruller? Noen tips/råd til meg om hvor jeg kan kjøpe gode hårruller, og hva jeg evt. gjør feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari Grete 123 Skrevet 25. august 2010 #2 Del Skrevet 25. august 2010 Hei. Når du skal rule opp håret så er det viktig at du ikke tar for mye hår på hver rull. Bruk også leggevann eller lignende. Det er også viktig hvilken vei du ruller. Pass på at håret er helt tørt før du tar ut rullene. De beste rullene er de "gammeldagse" med pinner. De får du ofte kjøpt hos frisører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. august 2010 #3 Del Skrevet 26. august 2010 vær ekstremt nøye når du setter de i, så ikke noe hår faller utenfor kantene, for når det tørker så "knyter de seg sammen og henger seg fast", forstår du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millat Skrevet 6. september 2010 #4 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg har prøvd å bruke hårruler noen få ganger, men det har alltid endt med en mildt katastrofe; jeg har brukt lang tid å få de ut av håret! Og håret setter seg så godt fast i rullene, og jeg prøver og prøver så godt jeg kan å få de ut, og til slutt må jeg nesten dra de ut, prøver så sårt å finne ut hvilken vei jeg snurret håret osv. Ja, jeg har iallfall endt opp med å se ut som et mislykket troll på håret når jeg ENDELIG har fått ut rullene... Hva gjør jeg galt??? Kjøpt feil/dårlige ruller? Noen tips/råd til meg om hvor jeg kan kjøpe gode hårruller, og hva jeg evt. gjør feil? HEI!! Du kan bruke fløyelsruller, de har ikke de taggene den "gamle" typen har:) Leter etter de selv om dagen, ble tipset av en frisør, og de er visstnok bedre og mindre skadelige på håret enn det varmruller er også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå