Gå til innhold

Dere som har vært utro...

Fremhevede innlegg

Gjest Guttemamma
Skrevet

Jeg er en veldig ærlig person, og sliter nå med at jeg er 99% sikker på at min mann har vert utro mot meg! Noe jeg aldri kunne vert eller holdt for meg selv etterpå.

Dette fant jeg ut for 2 år siden, det var en dame som fortalte at hun hadde hatt et forhold til han. Han nektet og jeg valgte å tro og stole på det han sa.

Men så kom mailene fra denne damen det var nakenbilder, bilder av barna, bilder han hadde tatt av seg selv. Hun kunne skrive om ting som hun aldri kunne visst hvis ikke noe var skjedd!!! Men min mann nektet!

Jeg trodde vi hadde et godt sexliv, spennende sex og ofte sex. Tror aldri jeg har sagt nei til han. Vi hadde også nettopp fått et barn var bare 14 dgr, når dette skjedde( han hadde fått sex flere ganger etter det også).

Min manns forklaring på bildene er at hun har stjålet mob hans og kopiert den når han traff henne! Hadde bare møtt henne en gang og da hadde det ikke skjedd noe!!

Men det ene bildet av den minste sønnen vår er han mye eldre enn han var den gang han møtte henne. Jeg spurte hvordan hun kunne kopiere bilder som ikke var kommet inn på mob den gangen. Fikk til svar at jeg eller min mor hadde sendt dem for å lage bråk for han!!!???? Etter 1,5 år kom han med forklaring at han hadde møtt henne en gang ute på byen, han og en komp hadde vert med henne opp på hotellrommet en tur( ikke noe skjedde)

da hadde han mistet tlf. slik at hun hadde nok kop tlf hans igjen da!( vel e eg blond men)

Har snakket med en kompis og han har bekreftet at, min mann og denne dama hadde sex når minsten var 14dgr. MEN MIN MANN NEKTER!!!!!

Synes det er veldig dårlig gjort, og lurer også nå på hvor mange andre det har vert når han kan benekte slik han gjør nå.

Dette er veldig vondt og vanskelig for meg. Jeg venter og venter og håper at han kan innrømme dette! Jeg får ikke til å gå vider før innrømmelsen kommer, og klarer ikke leve sammen med han nå for når skjer det igjen, og tilliten er helt ødelagt.

Jeg har nå flyttet på eget soveromm, der jeg har sover alene de siste mnd!

Men noen innrømmelse kommer ikke!! Til alle dere i liknende sit vær så snill og fortell hva som har skjedd slik at dere kan komme vider enten hver for dere eller sammen!!!!

Jeg hadde ikke klart å levd videre sammen, kanskje det er det han vet og derfor han ikke vil fortelle det. Men han kan ikke få i både pose og sekk han heller.

Men jeg kommer ikke videre nå når han ikke innrømmer det, ønsker av hele mitt hjerte at kan innrømme det, har levd med dette problemet i 2 år nå!!!

Ærlighet varer lengst!!!!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en veldig ærlig person, og sliter nå med at jeg er 99% sikker på at min mann har vert utro mot meg! Noe jeg aldri kunne vert eller holdt for meg selv etterpå.

Dette fant jeg ut for 2 år siden, det var en dame som fortalte at hun hadde hatt et forhold til han. Han nektet og jeg valgte å tro og stole på det han sa.

Men så kom mailene fra denne damen det var nakenbilder, bilder av barna, bilder han hadde tatt av seg selv. Hun kunne skrive om ting som hun aldri kunne visst hvis ikke noe var skjedd!!! Men min mann nektet!

Jeg trodde vi hadde et godt sexliv, spennende sex og ofte sex. Tror aldri jeg har sagt nei til han. Vi hadde også nettopp fått et barn var bare 14 dgr, når dette skjedde( han hadde fått sex flere ganger etter det også).

Min manns forklaring på bildene er at hun har stjålet mob hans og kopiert den når han traff henne! Hadde bare møtt henne en gang og da hadde det ikke skjedd noe!!

Men det ene bildet av den minste sønnen vår er han mye eldre enn han var den gang han møtte henne. Jeg spurte hvordan hun kunne kopiere bilder som ikke var kommet inn på mob den gangen. Fikk til svar at jeg eller min mor hadde sendt dem for å lage bråk for han!!!???? Etter 1,5 år kom han med forklaring at han hadde møtt henne en gang ute på byen, han og en komp hadde vert med henne opp på hotellrommet en tur( ikke noe skjedde)

da hadde han mistet tlf. slik at hun hadde nok kop tlf hans igjen da!( vel e eg blond men)

Har snakket med en kompis og han har bekreftet at, min mann og denne dama hadde sex når minsten var 14dgr. MEN MIN MANN NEKTER!!!!!

Synes det er veldig dårlig gjort, og lurer også nå på hvor mange andre det har vert når han kan benekte slik han gjør nå.

Dette er veldig vondt og vanskelig for meg. Jeg venter og venter og håper at han kan innrømme dette! Jeg får ikke til å gå vider før innrømmelsen kommer, og klarer ikke leve sammen med han nå for når skjer det igjen, og tilliten er helt ødelagt.

Jeg har nå flyttet på eget soveromm, der jeg har sover alene de siste mnd!

Men noen innrømmelse kommer ikke!! Til alle dere i liknende sit vær så snill og fortell hva som har skjedd slik at dere kan komme vider enten hver for dere eller sammen!!!!

Jeg hadde ikke klart å levd videre sammen, kanskje det er det han vet og derfor han ikke vil fortelle det. Men han kan ikke få i både pose og sekk han heller.

Men jeg kommer ikke videre nå når han ikke innrømmer det, ønsker av hele mitt hjerte at kan innrømme det, har levd med dette problemet i 2 år nå!!!

Ærlighet varer lengst!!!!!! :)

Jeg tror du må forberede deg på at den innrømmelsen kanskje ikke kommer uansett hvor sterke bevis du enn måtte ha. Det der er en gutteting å blånekte på utroskap selv om man nesten står med en klissete kondom i hånda. Så lenge man ikke blir fersket med buksa på knærne kan de ofte bli konfrontert med de sterkeste bevis som de likevel har en naturlig forklaring på. Jeg opplevde selv å bli bedratt av eksen min og jeg var som deg, 100% sikker på at det hadde skjedd og gikk konstant med en gnagende følelse i magen. Mannen blånektet og jeg begynte til slutt å tvile på både meg selv og magefølelsen med dårlig samvittighet ovenfor eksen min siden jeg ikke klarte å stole på han. Men jeg hadde rett hele tiden og til slutt kom sannheten for en dag. Så mitt råd til deg er å stole på den magefølelsen du har, du trenger ingen innrømmelse fra han. Har han vært utro så vet du det.

Skrevet

Jeg var utro mot partneren min i 2ukers tid. Jeg fortalte det med en gang jeg ikke ville mere. Jeg hadde dårlig samvittighet, følte meg skitten, ville ikke at partneren ikke skulle ta på meg fordi jeg skjønte ikke hvorfor han tilga meg og kunne ha sex med meg som før jeg var utro. Han fortjente liksom så mye bedre. :sukk:

Så han latet som ingenting, mens det var jeg som pintes med det.. Vi er fortsatt sammen og vi elsker hverandre mer idag enn noen gang. Jeg har tilgitt meg selv nå. :) deilig.

Skrevet

Jeg kunne akseptere et utroskap,men at et annet menneske skal bruke av min tid uten at jeg selv får velge om jeg vil fortsette forholdet hadde vært det største sviket for min del.

Skrevet

Hvordan har tiden vært etter utroskapet? Har du dårlig samvittighet? Fortalt partneren din, eller lever du som ingenting har skjedd?

Jeg var for første gang utro i helga. Har litt dårlig samvittighet ja, men samtidig var det deilig å få frigjort litt seksuell frustrasjon. Skal sies at jeg og mannen min ikke har den beste og mest langvarige sexen, og heller ikke så ofte.

Jeg trengte å få meg et skikkelig knull, og jaggu fikk jeg det.

Har ingen planer om å ødelegge ekteskapet mitt pga en natt, så jeg vil nok bære hemmeligheten i meg så lenge det er mulig.

Hva med dere??

Ja har vært utro, og alle gangene har det vært pga jeg ikke har fått tilfredstillelse hjemme.At jeg mangler sex ...

Og er en bekreftlese på at jeg er attraktiv og at jeg får sex !

Skrevet

Trissa liker du å være utro gir deg det et kick? blir du forbannet fordi han ikke gir deg sex, hva type sex trenger du?

Gjest MikeWaters
Skrevet

Og er en bekreftlese på at jeg er attraktiv

Ja, det blir jo også varmt rett etter at man har pisset på seg :)

Skrevet

Ja har vært utro, og alle gangene har det vært pga jeg ikke har fått tilfredstillelse hjemme.At jeg mangler sex ...

Og er en bekreftlese på at jeg er attraktiv og at jeg får sex !

Ikke for å sprekke boblen din, men kvinner trenger absolutt ikke være attraktiv for å få sex. Mange burugler som blir sjekket opp på byn.

Antar din mann ikke vet om utroskapen. Synes du mangelen på tilfredsstillelse rettferdiggjør handlingene dine? Mannen din nekter å finne en løsning på problemene? Å gå fra hverandre er uaktuelt?

• 4 uker senere...
Skrevet

for meg har ikke sex med andre noen ting å gjøre med min kjære. jeg elsker ikke han mindre om jeg ligger med noen andre, og jeg er ikke utro fordi jeg savner noe i forholdet våres. sån er det bare.. det angår ikke han på noen måte, bare meg...

Gjest MikeWaters
Skrevet

det angår ikke han på noen måte, bare meg...

Da angår det vel heller ikke deg om han puler rundt bak din rygg heller da vel?

Skrevet

Det som er relevant er vel hva typen mener om det. Å bedra kjæresten er ikke greit, uansett om du mener utroskapen har noe med din kjære å gjøre eller ikke.

Skrevet

Døm meg de som vil. Men jeg er utro. Og jeg gjør det ikke for å være tidenes tøs, ludder eller hva dere vil kalle meg. Jeg elsker kjæresten min, men vi sliter virkelig om dagen. Eller jeg sliter mest og han tror ting er greit. Jeg savner å bli kost med uten å be om det, savner nærhet og følelsen av at noen synes jeg er sexy.

Jeg har møtt en mann som gir meg det jeg trenger akkurat nå, Vi har ikke sex. men berører hverandre. Jeg synes ikke det er det samme som sex, men ja, like "ille".

Skrevet

Det er skummelt at så mange mener det er greit å være utro, så lenge at forholdet hjemme skranter. Jeg hadde aldri gått ut å pult en annen fyr bak ryggen på kjæresten min selv om at vi hadde kranglet f.eks. Jeg elsker kjæresten min over alt, og ville virkelig gjort alt jeg kunne for å løst problemene istedet for å forverre dem.

Men det er vel lett da å være utro hvis man ikke elsker den man er sammen med?

Skrevet

Da angår det vel heller ikke deg om han puler rundt bak din rygg heller da vel?

nei faktisk ikke...

Gjest MikeWaters
Skrevet

nei faktisk ikke...

Nei, da så. Jeg tenkte jeg kunne tappe inn i din empati, men dengang ei :)

Skrevet

Men det har vel ikke noe å si uansett. Skal man basere alt på hva man selv synes er greit å totalt utelukke hva partneren mener, så bør man jo forholde seg singel. Synes det er merkelig at noen kan gjøre noe som de vet partneren ville hatt store problemer med, uten så mye som litt empati.

Skrevet

Jeg var utro med eks samboeren min sin kompis, etter en kveld på fylla hvor jeg var så full at jeg ikke husker det en gang. Hadde utrolig dårlig samvittighet, og skulle ønske jeg kunne være den som fortalte han om det som skjedde - for jeg ville aldri såre han.

Det er sant at det finnes ingen unnskyldning for å være utro (mener jeg), og jeg tok på meg all skylden da kompisen fortalte det til eksen min.

Tro det eller ei, men jeg lærte av feilen min!

Skrevet

Jeg var utro med eks samboeren min sin kompis, etter en kveld på fylla hvor jeg var så full at jeg ikke husker det en gang. Hadde utrolig dårlig samvittighet, og skulle ønske jeg kunne være den som fortalte han om det som skjedde - for jeg ville aldri såre han.

Det er sant at det finnes ingen unnskyldning for å være utro (mener jeg), og jeg tok på meg all skylden da kompisen fortalte det til eksen min.

Tro det eller ei, men jeg lærte av feilen min!

At du var full er ingen undskyldning, kanskje på tide og holde seg unna alkohol heretter?

Skrevet

Synes det er utrolig at noen klarer å være utro med vennen til kjæresten. Det er jo langt verre enn å være utro med en fremmed person. Dessuten blir man sveket av kompisen i tillegg.

Skrevet

At du var full er ingen undskyldning, kanskje på tide og holde seg unna alkohol heretter?

Det er nå din mening. Sa heller aldri at det var en "unnskyldning", kanskje lære deg å lese litt bedre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...