Gjest Tirkes Skrevet 19. juni 2011 #61 Skrevet 19. juni 2011 Er uten i senga, sover alltid naken. Mensen er unntaket. Ellers tidvis hjemme i joggebukse eller sommerkjole fordi jeg bare trekker på meg et plagg når jeg skal vimse hjemme. Synes det er greiest å bruke truser til bukser og strømebukser, for da kan jeg bruke dem mer enn én gang før jeg må vaske dem. Truser tar mindre plass i vaskemaskina enn jeans.
Gjest Tirkes Skrevet 19. juni 2011 #62 Skrevet 19. juni 2011 (endret) Nei, men jeg vasker trusene mine mye oftere enn bukser. Bukser kan jeg bruke opp til 4-5 dager om jeg ikke har svetta, fått flekker eller skitt på dem, fordi jeg har truser under. (I tilleg har jeg en tendens til å vrenge av meg "jobb"-klærne når jeg kommer inn døra på ettermiddagen, så er ikke snakk om hele dager). Hadde jeg gått truseløs i buksene måtte jeg vasket dem oftere. Lukt og bakterier. Usj. (ment som Svar til Bjørn82) Men om man vasker buksene/bytter like ofte som undertøy så er det naturligvis ingen forskjell i god/dårlig hygiene å velge bort undertøyet. Endret 19. juni 2011 av Tirkes 1
Gjest Bjørn82 Skrevet 19. juni 2011 #63 Skrevet 19. juni 2011 Er uten i senga, sover alltid naken. Mensen er unntaket. Ellers tidvis hjemme i joggebukse eller sommerkjole fordi jeg bare trekker på meg et plagg når jeg skal vimse hjemme. Synes det er greiest å bruke truser til bukser og strømebukser, for da kan jeg bruke dem mer enn én gang før jeg må vaske dem. Truser tar mindre plass i vaskemaskina enn jeans. Ja det er sant... Man må jo bytte bukse ganske ofte da. Men siden det er sommer går vertfall jeg ofte i shorts.. Har mange forskjellige shortser og da bruker jeg ikke noen boxer under..
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #64 Skrevet 19. juni 2011 Ja, flere ganger. Både under shortsen, joggebukse og jeans. Deilig å ikke bli klam på ballene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå