Gå til innhold

Uten truse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg går truseløs under enkelte kjoler, dersom trusestrikken strammer slik at det vises på kjolen. Da varierer det om jeg bruker strømpebukse eller ingen ting.

Ellers går jeg noen ganger uten truse i joggebukse hjemme, det synes jeg føles godt og luftig. Men i jeans bruker jeg alltid truse, ellers blir jeg veldig sår og øm av sømmene i skrittet.

Og så skal det sies at jeg er ungdomsskolelærer, og jeg ønsker IKKE å gå og føle meg opphisset av friksjonen mot sømmene når jeg er på jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker veldig sjelden truse. Det blir heller ikke klamt mellom beina når jeg ikke har truse på.

Jeg synes truser er ubehagelig å gå med.

Kjekt å se at jeg ikke er den eneste da. Har alltid følt meg litt unormal som nesten aldri bruker det

Jeg må si hverdagen har fått en ny dimensjon når jeg vet hvor mange truseløse som går omkring. Det er jo først og fremst i kombinasjon med kjole eller skjørt dette virkelig blir spennende. Dette vil vel ofte også kombineres med strømper eller stayups og da begynner det virkelig å sitre!

Skrevet

Det er super at gå uden trusser - er der andre der som mig også går trusseløs i skinnbukser ?

• 1 måned senere...
Gjest Oslo-tuppe 32
Skrevet

Huff. 24. November. Mange måneder til man kan gå ute med kjole uten noe under.

For en herlig og sval følelse.

Men skal på ferie i januar da.

Gjest HunterLady
Skrevet

Er det noen her på siden som har gått uten truse i sommer? Bare nyskjerrig!

Går ALLTID med truse! Uhygienisk å gå uten..

• Liker 3
Skrevet

Jeg går alltid med truse, og synes og at det er merkelig at det er så mange som går uten. Hadde jeg aldri trodd :fnise: :klø:

Det har hendt at jeg har gått uten under et skjørt eller kjole, men det de gangene kan jeg telle på fingrene.

Og ingen truse i bukse?????? Det er rett og slett nasty.... Jeg fikk et nytt syn på å låne bukser av andre hvertfall :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble veldig overrasket over å se hvor mange som går uten truse! Jeg går alltid med truse, og synes det er ganske uhygienisk å droppe den.

Dere som liker å gå uten: Er dere virkelig helt tørre? Kvinner har da litt utflod, der er tross alt et hull inn til kroppen der :skravle:

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke at dere synes det er klamt og gå MED truse?? Er dere helt tørre nedentil eller siden dere føler dere så komfortable uten? Jeg blir ihverfall mye klammere av å gå uten.. Utflod langt nedover lårene....delikat :eeeh: Og nei jeg har ikke mye utflod, er helt normalt der nede.

• Liker 5
Skrevet

Oi, jeg hadde aldri trodd det var så mange som gikk truseløs. Spennende. Har aldri gjort det selv. Har selvfølgelig gått truseløs hjemme, men aldri utenfor husets fire vegger. Det virker utrolig behagelig, da! Spesielt om sommeren. Er bare litt bekymret for utflod og slikt, hvordan er det med det? Nå har jeg ikke spesielt mye utflod, men litt er det jo. :sjenert:

Skrevet

Jeg gikk uten truse på lørdag. Hadde riktignok strømpebukse på meg. Fant rett og slett ikke en truse jeg ville ha på meg i farta :)

Skrevet

Oi, jeg hadde aldri trodd det var så mange som gikk truseløs. Spennende. Har aldri gjort det selv. Har selvfølgelig gått truseløs hjemme, men aldri utenfor husets fire vegger. Det virker utrolig behagelig, da! Spesielt om sommeren. Er bare litt bekymret for utflod og slikt, hvordan er det med det? Nå har jeg ikke spesielt mye utflod, men litt er det jo. :sjenert:

Er dette som bekymrer meg og. Det varierer i mengde fra dag til dag, og utflod nedover lårene er jo ikke spesielt tiltrekkende. Og hva med når man setter seg ned? Blir det ikke flekker på klærne? :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk uten truse på lørdag. Hadde riktignok strømpebukse på meg. Fant rett og slett ikke en truse jeg ville ha på meg i farta :)

Du mister jo litt av poenget dersom du har strømpebukse. Foreslår at du bruker strømper eller stayups. Da burde du får den skikkelige "god"-følelsen!

Nå som vi går inn i den julebordsesongen kan jo dette sette en ekstra dimensjon på festen!

Skrevet

Du mister jo litt av poenget dersom du har strømpebukse. Foreslår at du bruker strømper eller stayups. Da burde du får den skikkelige "god"-følelsen!

Nå som vi går inn i den julebordsesongen kan jo dette sette en ekstra dimensjon på festen!

Åja - sorry. Point taken. Følte meg rimelig vågal allikevel, jeg :fnise:

• 2 måneder senere...
Gjest birry93
Skrevet (endret)

Har forandra synspunkt. Går uten truse nå, under et par jeans. Føles egentlig ganske bra. :rodmer:

Endret av birry93
Skrevet

ekkelt å gå uten truse og kaldt,og ikke mindst uhygienisk!

• Liker 3
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Pleier som regel å droppe trusa når jeg har på meg trange plagg, som f.eks. treningstights, eller et par olabukser som er i trangeste laget. Dette forutsetter at jeg ikke har mensen, selvfølgelig.

AnonymBruker
Skrevet

for dere som går uten, hvordan er det med tanke på utflod ;O ?

Gjest Moden kvinne
Skrevet

På sommern går jeg uten truse under skjørt/kjoler :) Enten vi bare er hjemme eller på feriestedet vårt :) Deilig!! Det syns både min kjære og meg :) Det er luftig,og veldig lettvint om man ønsker en kjapp en :) Og det blir det ofte i disse truseløse tider ;) Det pirrer både meg og sambo ;) For ikke å snakke om dersom jeg bruker stayups i tillegg. Mmm... Da blir det fort sånn :sengekos:

Gjest gjest
Skrevet

jeg har aldri gått utenfor husets fire vegger uten truse, men skal på fest til helgen der kjole blir antrekke. Kanskje prøve da? men er litt redd med tanke på utflod, om det kanskje skulle blitt merke, klissete osv :S erfaringer?

er helt "normal" der nede :P

Gjest Bjørn82
Skrevet

Hva fan? Er det så gæli å gå uten truse i bukse? Jeg går stadig vekk uten underbukse og ser ikke for meg at det er så mye mer uhygenisk enn å gå med underbukse....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...