Gjest wild bird Skrevet 24. september 2010 #21 Skrevet 24. september 2010 Går alltid med truse. Er det ikke veldig ubehagelig å gå truseløs under jeans? Må da gnage å ha det stive stoffet rett inn på underlivet. 3
Gjest Elyssa Skrevet 25. september 2010 #23 Skrevet 25. september 2010 Hadde aldri trodd at det var så mange som gikk uten truse 2
kriztine Skrevet 25. september 2010 #24 Skrevet 25. september 2010 Jeg synes det høres veldig uhygienisk ut... De kliner jo i praksis saftene sine ut over alt der de sitter. De bør ikke sette seg i min bil eller på min sofa eller stoler. Folk uten truser kan stå oppreist når de er hjemme hos meg... Og det er ikke ment som trolling, nei. Jeg har faktisk nektet en veninne med kort skjørt, uten truser å sitte på krakken hjemme på mitt kjøkken, så jeg mener det. Æsj. Enig med deg i dette. Det er rett og slett uhygienisk. yacky!! 2
Stocking lover Skrevet 26. september 2010 #25 Skrevet 26. september 2010 Går gjerne uten truse når jeg bruker skjørt. Det er både deilig og litt pirrende. Hender det at du kombinerer med strømper eller stayups? Går ut fra at du ikke bruker strømpebukse? Pirrende å vite at det går truseløse damer med skjørt der ute!
Gjest Mann45 Skrevet 28. september 2010 #26 Skrevet 28. september 2010 Hvor? Under skjørtet, naturligvis.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #27 Skrevet 28. september 2010 Går gjerne uten truse når jeg bruker skjørt. Det er både deilig og litt pirrende. Hm, jeg går nærmest aldri uten boxer under buksa, kun når jeg har glemt å vaske på en stund. Men jeg føler da IKKE at det er pirrende på noen måte å gå commando. Snodig det der.
Gjest birry93 Skrevet 28. september 2010 #28 Skrevet 28. september 2010 Kun EN gang, av samme grunn som anonymen over meg. Var dårlig med tørt og reint, så jeg gikk naken under en joggebukse en dag. Heldigvis var det i helgen, og jeg skulle ingen steder.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #29 Skrevet 29. september 2010 Skulle gjerne gjort det, men har så mye utflod at det går ikke..
Mann-87 Skrevet 29. september 2010 #30 Skrevet 29. september 2010 Jeg er veldig lysten på at damen skal gå truseløs i skjørt. Når hun er med meg så klart.
Fanta Exotic Skrevet 10. oktober 2010 #31 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg må si jeg er litt sjokkert over hvor mange som går uten truse. Jeg kan ikke huske å ha gått truseløs under bukse eller skjørt. Det må da være dritekkelt! Da må man jo kaste buksa i vask for hver dag, istedenfor å bare kaste trusa 1
Gjest Anjelika Skrevet 10. oktober 2010 #32 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg trodde ikke dette var så vanlig, spesielt ikke under jeans. For meg høres det også uhygienisk ut, da må dere vaske buksene hver dag eller? Daffer gjerne truseløs rundt i joggiser og pysjbukser hjemme, men da må de jammen vaskes hyppig også for det lukter fort kjønn av dem selv om det ikke siver merkbart mye safter ut av meg på en vanlig dag. Har faktisk ved noen anledninger møtt damer som det lukter ganske distinkt vagina av da, kanskje det er dere Det er veldig deilig å gå truseløs under skjørt og kjoler, men går aldri i så korte at det er fare for å blotte seg. Har ikke den fetisjen. 1
Likeverdig Skrevet 10. oktober 2010 #33 Skrevet 10. oktober 2010 Går gjerne uten truse når jeg bruker skjørt. Det er både deilig og litt pirrende. Helt enig
Likeverdig Skrevet 10. oktober 2010 #34 Skrevet 10. oktober 2010 Deilig uten truse under skjørt eller kjole! Bruker truseinnlegg i strømpebukse. Mindre som strammer og lager valker rundt livet uten truse
Djungelvrål Skrevet 10. oktober 2010 #35 Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Synes det er kjempeklamt å gå uten truse, så nei..skjønner ikke de som synes det er klamt å gå med?? Da er det jo ingenting som tar imot fuktigheten man produserer. Sover noen ganger uten, det tror jeg er sunt men det er klamt mellom lårene hele tiden jo.. Hadde jeg gått i skjørt ute hadde jeg vært livredd skjørtet skulle blåse eller skli opp, eller at det skulle bli flekker av utflod bak på skjørtet. Æsj! Endret 10. oktober 2010 av Vinnie 2
Likeverdig Skrevet 10. oktober 2010 #36 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg må si jeg er litt sjokkert over hvor mange som går uten truse. Jeg kan ikke huske å ha gått truseløs under bukse eller skjørt. Det må da være dritekkelt! Da må man jo kaste buksa i vask for hver dag, istedenfor å bare kaste trusa Har ikke prøvd å gå uten truse i bukse. Tenker at det må være ubehagelig, eller kanskje ikke så ille med myke tynne bukser uten tykke sømmer. Det går sikkert fint å bruke truseinnlegg i myke bukser, som det går i strømpebukser. Deilig frihetsfølelse uten truse!
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #37 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg går ofte uten. Hjemme, på skolen, på trening, på jobb osv. Går alltid uten i joggebukse og syns det er ganske digg i tights også. Overnatter jeg hos typen og går tom for rene truser der går jeg uten. Samme hva vi skal:) Har ikke gått uten under korte skjørt enda, det tør jeg ikke i fare for at det skal blåse opp.
Kickstart Skrevet 10. oktober 2010 #38 Skrevet 10. oktober 2010 Haha, ALDRI gått uten truse. Og nå føler jeg meg unormal, siden så mange her tydeligvis gjør det. Ser for meg at det er ubehagelig hvis man har på seg en stiv bukse? Og sykt flaut hvis man har på skjørt eller kjole. Haha
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #39 Skrevet 11. oktober 2010 Går aldri med truse. Skjørt eller bukse, hjemme eller på jobb.
Gjest Sommertid Skrevet 11. oktober 2010 #40 Skrevet 11. oktober 2010 Bruker veldig sjelden truse. Det blir heller ikke klamt mellom beina når jeg ikke har truse på. Jeg synes truser er ubehagelig å gå med. Kjekt å se at jeg ikke er den eneste da. Har alltid følt meg litt unormal som nesten aldri bruker det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå