Gjest Nyfiken Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Er det noen her på siden som har gått uten truse i sommer? Bare nyskjerrig!
Gjest Eurodice Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 (endret) Slettet Endret 23. august 2010 av Belladonna
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 går aldri med truse med mindre jeg har mensen. syns det er for klamt og ubehagelig rett og slett
Gjest Consensio Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Samme som gjest over. Går som regel aldri med truse. Kun når jeg har mensen eller går med kort skjørt. Ellers blir det bare klamt og ekkelt.
Gjest Pippi Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Samme som som de andre, men jeg bryr meg ikke så mye om skjørtelengden ( iike i mini ), men såsånn ca. 10 cm over knærne. Det krever jo at jeg viser forsiktighet i ankelte stillinger, sitter på huk bøyer meg ol. Det er SÅ mye bedre å gå uten på varme sommerdager.
Gjest Ludvig Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Samme som som de andre, men jeg bryr meg ikke så mye om skjørtelengden ( iike i mini ), men såsånn ca. 10 cm over knærne. Det krever jo at jeg viser forsiktighet i ankelte stillinger, sitter på huk bøyer meg ol. Det er SÅ mye bedre å gå uten på varme sommerdager. Pirrende å lese disse innleggene. Jeg synes for øvrig ikke du bør være såååå forsiktig da! Og bruk gjerne også miniskjørt. Tipper du har flotte bein!!
skinndk Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Hej alle Som mand vil jeg da lige sige, at jeg for det meste går uden trusse når jeg har fri - føles super i jeans eller skinnbukser
Gjest nina Skrevet 22. september 2010 #8 Skrevet 22. september 2010 Er det noen her på siden som har gått uten truse i sommer? Bare nyskjerrig! Ja gikk på fjelltur, var alene og naken ved et fjellvann. Gikk faktisk i selskap i sommer uten truse og med skjørt
Gjest gjest Skrevet 22. september 2010 #9 Skrevet 22. september 2010 Nei, uten truse føler jeg at jeg ikke har på meg klær i det hele tatt. Du får meg faktisk ikke til å gå ut av huset uten å ha på bh heller... 2
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2010 #10 Skrevet 22. september 2010 Dere går vel med truse når dere går i bukse??? er ikke det veldig uhygenisk egentlig? 1
Gjest gjest #9 Skrevet 22. september 2010 #11 Skrevet 22. september 2010 Dere går vel med truse når dere går i bukse??? er ikke det veldig uhygenisk egentlig? Jeg synes det høres veldig uhygienisk ut... De kliner jo i praksis saftene sine ut over alt der de sitter. De bør ikke sette seg i min bil eller på min sofa eller stoler. Folk uten truser kan stå oppreist når de er hjemme hos meg... Og det er ikke ment som trolling, nei. Jeg har faktisk nektet en veninne med kort skjørt, uten truser å sitte på krakken hjemme på mitt kjøkken, så jeg mener det. Æsj. 3
Gjest Consensio Skrevet 22. september 2010 #12 Skrevet 22. september 2010 Jeg går uten truse i bukse, det er jo ikke noe mer uhygenisk enn hos de som går med truse. Eller tror dere virkelig at den bittelille, tynne stoffbiten holder alle "saftene" som dere kaller det, inni musa og om man ikke bruker den tynne, lille stoffbiten så kliner man saftene rundt i hele huset deres når vi er på besøk? Hahaha 1
Gjest gjest #9 Skrevet 22. september 2010 #13 Skrevet 22. september 2010 Jeg går uten truse i bukse, det er jo ikke noe mer uhygenisk enn hos de som går med truse. Eller tror dere virkelig at den bittelille, tynne stoffbiten holder alle "saftene" som dere kaller det, inni musa og om man ikke bruker den tynne, lille stoffbiten så kliner man saftene rundt i hele huset deres når vi er på besøk? Hahaha Jeg føler det i hvertfall sånn... 2
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2010 #14 Skrevet 22. september 2010 Jeans er ubehagelig uten truse, gnager, å kliner til med utfloden osv, så jeg liker å ha truse på der. Det er ikke saften, det er UTFLODEN, å den er ekkel å lukter når den størkner. Ikke noe særlig å ha det på buksa, dessuten må man skifte bukse og vaske hver dag... Men ellers går jeg for det meste uten buke å truse hjemme hele dagen(selv etter jobb). Jeg er singel, men likevel, når jeg er varm kler jeg av meg. Syns trusa holder meg varm der nede når jeg fryser, og jeg er veldig ung så jeg har mye utflod... Samtidig så er utfloden min sterk, så jeg klarer å bleke fargede truser med bare utfloden! Men elsker når gutta liker å høre at jeg går truse-løs hjemme Vet det er en del eldre som går truseløse, gammel dags ting eller er det fordi de har blitt eldre å må ha mye luft der nede? 1
Juna Skrevet 22. september 2010 #15 Skrevet 22. september 2010 usj.. gå i bukser uten truse... kunne aldri falt meg inn... håper dere vasker den buksa etter hver bruk i så fall.... 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #16 Skrevet 22. september 2010 Går ofte uten truse (eller boxer) her hjemme. Føles mye bedre med litt luft på utstyret, som jo har vært innestengt hele arbeidsdagen.
Gjest sardintroll Skrevet 22. september 2010 #17 Skrevet 22. september 2010 Har blitt noen kvelder uten truser under ei joggebukse eller jeans, som naturligvis har gått til vask samme kveld.
Gjest Xelle Skrevet 23. september 2010 #18 Skrevet 23. september 2010 Har alltid undertoey paa naar jeg er utenfor huset hvertfall. 1
Lena80 Skrevet 23. september 2010 #19 Skrevet 23. september 2010 Går gjerne uten truse når jeg bruker skjørt. Det er både deilig og litt pirrende.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #20 Skrevet 24. september 2010 Går aldri med truse. Skjørt eller bukse, hjemme eller på jobb. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå