Gå til innhold

Hvilket produkt til kontur legging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å prøve dette med konturering av ansiktet, men hvilket produkt er best? Har sett på den paletten fra Costal Scent, men det er jo mange som klager over kvaliteten på de der pallettene. Finnes vel garantert noe bedre? Kan man sette sammen en sånn pallett på Mac?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer også på om noen kan annbefale en kost som er best til konturering.

Skrevet (endret)

Man kan lage blush paletter med mac og fylle med blusher og mørkere contour farger også ja:)

Anbefaler MAC sculpt And shape -> http://4.bp.blogspot.com/_HNfg-NcVoWo/Spqj5dGi0EI/AAAAAAAAEiI/H6YfHX4IhZQ/s320/DSC_0046-785860.jpg

De kom ut i D'squared kolleksjonen og en tidligere (Pro)..

Men du finner nok på Ebay..

Kosten eg elsker å contoure med er MAC 109 fantastisk;)

Endret av Malin;) - Makeup
Skrevet (endret)

Jeg vil anbefale det mange av de virkelig proffe synes er best: Sculpting Powder fra Kevin Aucoin. Kevin Aucoin var jo berømt nettopp for hans evne til å ved hjelp av konturlegging forvandle ansikter. Kommer med anmeldelse i bloggen snart, og det står litt om det på inmykit.com- siden å gå til hvis du vil ha det virkelig beste (selv om de boikotter MAC av en eller annen grunn). Det har fått 4.8 i gjennomsnittskarakater på MUA.

Make Up For Evers duo med konturfarge og highlight skal også være veldig bra. Alternativet fra MAC er ikke regnet som blant det beste, ikke ut i fra det jeg har hørt (lest) fra folk som har prøvd andre slike produkter.

Jeg er fortsatt ny på konturlegging, så jeg prøver meg frem med koster enda, jeg valgte å gå til innkjøp av to forskjellige fra Sephoras I.T-kolleksjon, denne og denne. Det viktigste er at kosten ikke er for stor, og hvis den er større enn kontur-kosten fra Sephora bør den være skrå. Ikke bruk en vanlig rouge-kost.

Endret av Quirky
Gjest Heidila
Skrevet

Det går helt fint å bruke solpudder uten shimmer :) F.eks too faced chocolate soleil. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...