Gjest Luckyme Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Hei Jeg har et luksus problem! Jeg er forlovet med verdens herligste mann, Og har fått to utrolig jenter sammen. Vi skal gifte oss neste sommer, Og vi har det ganske perfekt på alle områder. Men no kommet det berømte menet.. Jeg har fått kontakt med en utrolig kjekk kar, han ser ut som en skikklig modell, han har dame Og eget liv. Men han er helt betatt av meg, han er villig Til å gjøre det meste for å få meg, det vil også inne bære om han så må dele meg med samboern Min. Samboern Min vet om alt, jeg er helt åpent Og sjuler ingen ting. Samboeren Min syn dette er en spennende tanke å må dele meg med denne herlige typen. Jeg har ikke troffet han enda, men vi har planer om å gjør det nå i september, han forteller oss at han ønsker Og inlede et forhold Til oss Og vil gå fra sin dame. Han vil vi skal flytte sammen Og leve som en familie. Er det noen der ute som har vert borti noe lignende Og har noen gode råd? Går det virklig Ann å elske to menn samtidig? Jeg føler meg så usikker på dette hvordan det vil fungere. Så om dere har erfaring lr ikke, gjerne si hva dere syns om dette luksusprobleme
Djungelvrål Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Du har jo ikke møtt denne typa enda, hvordan kan du i det hele tatt vurdere et så kontroversielt forhold da?? Tror på tross av om det skulle fungere ville du møtt så mye fordommer at det ville tære på familielivet. Tenk på ungene og hva de vil gjennomgå.....
Gjest Susanne Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Høres definitivt ut som en alternativ livsstil. Dømmer ingen her, men tror det kan bli vanskelig for barna når de begynner å bli gamle nok til å sette spørsmålstegn ved saker ov ting. Kunne kansje funket mellom dere tre voksne idivider, eventuelt problem mellom dere ville høvedsaklig være sjalusi drama mellom mennene. Syns ikke du skal gjøre det med mindre du er 100% sikker på at dette er noe samboeren din vil. Samtidig er det jo ett poeng at dere ikke har møttes før, og det er ett stykke mellom fantasi og virkelighet. Forstår at dette virker utrolig spennende for deg Men du har mange ting du må tenke på utenom om det om du klarer å elske to på en gang, for meg høres det ut som den lette biten....
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Så lenge barna ikke er vitne til tre-kanten deres eller hører noe, så trenger ikke det være noe galt i det? Jeg vokste opp med mor og far og 3 søsken, og en venn av pappa bodde hjemme hos oss i mange år. Vi kalte han bare onkel, og vi var vandt til å ha han der og syns det var naturlig. Men du bør definitivt bli godt kjent med han, og det må mannen din også, før dere i det hele tatt vurderer å la han flytte inn med dere. Kan jo hende han bare vil i trusa på barna dine også...! Vet om en mann som gjorde alt og ofret alt for å få gifte seg med en kvinne. Han var galant og romantisk og ga henne det hun ville ha, og han var suveren med barna - og hvilken kvinne smelter ikke helt når en potensiell mann elsker barna hennes? Da bør dere stoppe, for menn elsker kun sine egne barn - aldri andres! Denne mannen var ikke interessert i henne, kun i barna hennes. Det tok en stund før hun fant ut av det, men da var det for sent...
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 dette må være en troll..sjekk alle skrivefeilene
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Polyamory. Men dette er langt fra en ideell start...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå